2011-03-21, 10:52
Medlem
Falcãos avatar
Dagens avsnitt var väl sådär bara. Säsongsavslutning nästa vecka i alla fall så får hoppas att de får till det då. Förra säsongen hade ju en rätt stark avslutning även om resten av säsongen sög.
Citera
2011-03-21, 13:32
Medlem
ragfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Dagens avsnitt var väl sådär bara. Säsongsavslutning nästa vecka i alla fall så får hoppas att de får till det då. Förra säsongen hade ju en rätt stark avslutning även om resten av säsongen sög.

Håller med, första säsongen var guld. Andra säsongen var fullkomligt överdriven och larvig. Nu så har jag bara på Californication i bakgrunden när jag sysslar med annat och ger det bara uppmärksamhet när det är dags att visa tuttarna.
Citera
2011-03-22, 18:06
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Trixie var mycket fulare denna säsong
Citera
2011-03-22, 20:29
Medlem
rehyptols avatar
Har en känsla att säsongsavslutningen kommer vara tämligen fattig jämfört med tidigare.
Citera
2011-03-23, 03:01
Medlem
esafesas avatar
är det bara jag, eller fattar ni inte kopplingen i de senaste avsnitten till Moulder i Arkiv X? .. han har samma frill som förr och kläder! askul! speciellt när han sa att han såg ut som en FBI agent. haha ascoolt
Citera
2011-03-23, 09:51
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esafesa
är det bara jag, eller fattar ni inte kopplingen i de senaste avsnitten till Moulder i Arkiv X? .. han har samma frill som förr och kläder! askul! speciellt när han sa att han såg ut som en FBI agent. haha ascoolt

Jodå, jag fattade den. Den var lite väl uppenbar.
Citera
2011-03-23, 10:14
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

Till och med jag, som inte sett ett avsnitt av Arkiv X, fattade den blinkningen direkt.
Citera
2011-03-23, 10:35
Avslutad
Citat:

Fan vad smart du är, det fattade inte jag!
Citera
2011-03-28, 05:07
Medlem
C8H11Ns avatar
Inget händelserikt slut precis. Nu börjar abstinensen komma.... när kommer säsong 5?
Citera
2011-03-28, 08:09
Medlem
Natriumhydroxids avatar
Så det kommer komma en 5e säsong?
Citera
2011-03-28, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natriumhydroxid
Så det kommer komma en 5e säsong?

På wikipedia står det att det kommer en säsong till.

Jag gillade den här säsongsavslutningen. Det är sådana här middagsscener som spårar ur som jag förknippar lite med californication. Vuxna lyckade människor som beter sig som tonåringar på crack. Jag antar att det kommer bli mycket galenskap från filminspelningen under säsong 5.
Citera
2011-03-28, 12:16
Medlem
Falcãos avatar
Tyckte det var en fin avslutning på en annars högst medioker säsong. Folket bakom Californication är duktiga på säsongsavslutningar. Även förra säsongen, som var ännu svagare än denna, återupprättade sig i dennes avslutningsdel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in