2009-10-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
mhm hade gärna sett lite mer av honom. Menmen fortfarande en grymt bra serie. Undrar om Mia kommer tillbaka någon gång eller om hon är helt ute ur bilden nu.

Hoppas verkligen hon är ute ur serien, ser tillräckligt utav den skådisen i Heroes nu >_> usch
Citera
2009-10-27, 23:33
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Hon är inte vacker i klassisk bemärkelse. Hon är faktiskt lite fulsnygg.
Men det är nåt med henne som gör att hon är galet jävla sexig.

Hon är dotter till Susan Sarandon och är 24 år gammal 1,78 lång.

http://www.sho.com/site/video/brightcove/series/title.do?bcpid=14033849001&bclid=34812640001&bctid =43644116001
Citera
2009-10-28, 13:36
Medlem
Bambuelos avatar
Säsong 3 är lika roligt och garvframkallande, men storyn är rätt lam i sig. Vill att det ska komma nånstans. Håller ännu inte riktigt samma klass som dom första två säsonger, men det har ju inte kommit så långt än.

Och dottern är lika usel som vanligt.
Citera
2009-10-28, 19:01
Medlem
Känns som om det är en lite annorlunda stil i säsong 3. Svårt att sätta fingret på vad. Är manusförfattarna eller liknande utbytta?
Citera
2009-10-28, 22:19
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambuelo
Säsong 3 är lika roligt och garvframkallande, men storyn är rätt lam i sig. Vill att det ska komma nånstans. Håller ännu inte riktigt samma klass som dom första två säsonger, men det har ju inte kommit så långt än.

Och dottern är lika usel som vanligt.

Fyfan stör mig som fan på dottern. Vet inte vad det är men allt känns så skådespeligt på något sätt. Alla repliker känns enormt inövade utan någon vidare inlevelse. Finns väl vissa undantag. Tycker storyn är najs. För min del kan han gärna glida runt i califorien och knulla runt och äga upp allt och alla med hans väl valda ord och kommentarer
Citera
2009-10-28, 22:22
Medlem
Von0bens avatar
Jag tror inte hon är dålig skådis, det är hennes roll att vara sådär dramatiskt trulig, typisk svartklädd goth-estet-tonåring.

Jag håller med den som skrev tidigare att den här säsongen verkar sakna riktning. Det bara slirar runt, runt, hank knullar, hank knullar, hank knullar.. ok. Men det saknas drivkrafter och komplikationer. Säsong 1 och 2 var mycket bättre. Hoppas det skärper till sig.
Citera
2009-10-29, 01:08
Medlem
Depraviitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag tror inte hon är dålig skådis, det är hennes roll att vara sådär dramatiskt trulig, typisk svartklädd goth-estet-tonåring.

Jag håller med den som skrev tidigare att den här säsongen verkar sakna riktning. Det bara slirar runt, runt, hank knullar, hank knullar, hank knullar.. ok. Men det saknas drivkrafter och komplikationer. Säsong 1 och 2 var mycket bättre. Hoppas det skärper till sig.

Komplikationer har han väll ändå? Kolla bara på hans situation i skolan nu liksom...
Citera
2009-10-29, 10:03
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depraviity
Komplikationer har han väll ändå? Kolla bara på hans situation i skolan nu liksom...

Ja usch, 4 olika tjejer som vill knulla honom. Livet är bra hårt ibland
Citera
2009-10-29, 12:48
Medlem
BlondeOnBlondes avatar
Gillar serien riktigt mycket, men dottern borde försvinna på ett våldsamt sätt. Har inte märkt förens nu vilken dålig skådis hon är. Sen att karaktären i sig är asjobbig gör ju inte saken bättre. Resten av ensemblen håller å andra sidan jävligt hög klass, så att dottern suger går att se åt andra hållet med.
Citera
2009-10-29, 12:52
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondeOnBlonde
Gillar serien riktigt mycket, men dottern borde försvinna på ett våldsamt sätt.

Och hans fru också va? Lite jobbigt med romantiskt bjäfs
Då skulle vi bara få se Hank knulla med olika kvinnor som enda handling.
Vilken bra serie det skulle bli..

Citera
2009-10-29, 12:53
Medlem
4thtimearounds avatar
Japp, serien hade varit så jävla mycket bättre om Dottern dog.
Hon får så satans dåliga repliker samtidigt som hon levererar dom på ett otroligt värdelöst vis.
Citera
2009-10-29, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4thtimearound
Japp, serien hade varit så jävla mycket bättre om Dottern dog.
Hon får så satans dåliga repliker samtidigt som hon levererar dom på ett otroligt värdelöst vis.
Men det är ju hennes karaktär.

Jag säger som någon annan redan har påpekat: Jag tror inte på att hon är en dålig skådespelare, det är hennes karaktär (fuckad, rebellisk tonåring), och om det stämmer så är hon väl en rätt bra skådespelare. Sedan så gillar jag det, det ska bli intressant sedan vad Hank gör när han t.ex. hittar sin dotter i säng med en kille (hur gammal är skådespelaren? kanske inte ens skulle vara lagligt?).

Jag ogillar dock starkt att Hank inte kan slåss. Hade varit mycket fetare om han knockade två av de kaxiga killarna på parkeringen där, i stället för att få stryk.

Suma sumarum: Den bästa komediserie jag någonsin har lagt ögonen på. Den här och Dexter sänds dessutom samtidigt i USA (söndagar).

EDIT: Ronkle (eller hur det stavas) karaktären bidrar med ungefär 50% av skrattet i serien; jag älskar honom och hans extrema misslyckanden. Grym skådespelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in