2009-10-19, 20:16
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Fantastiskt vad bra californication är just nu.

Jag tycker det blivit sämre sen grundkonflikten med Hanks exfru och att han vill ha tillbaka sin familj försvunnit. Tråkigare.
Citera
2009-10-19, 23:07
Medlem
FMLs avatar
I avsnitt 3 i början bjuds hank, och vi andra, på en behaglig minut av en gungandes halvnaken tjej. Hon har väldigt speciella trosor på sig som jag gärna vill veta var man kan köpa dom. Nån som vet?
Citera
2009-10-19, 23:12
Medlem
Tegiss avatar
Stabila 26 min tv altså. Hank å runkle är ett gediget radarpar som alltid lyckas hamna i roliga situationer. Ska bli kul att se när hans lilla kärlekstriangel på skolan rasar samman i en redig skitstorm.
Citera
2009-10-19, 23:28
Medlem
BradDourifs avatar
Bara jag som tycker de konstanta sexscenerna mest känns som lathet från manusförfattarnas sida? Visst, Fuck-scenen i slutet av avsnittet var ganska rolig - men att både bröstbruden, assistenten och rektorn hänger Hank i byxbenen som andra bebisar och hånglar/knullar med honom 24/7? Lite långtråkigt, om det inte är det man tittar för vill säga (pseudoporrrrrr).
Citera
2009-10-20, 01:53
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag tycker det blivit sämre sen grundkonflikten med Hanks exfru och att han vill ha tillbaka sin familj försvunnit. Tråkigare.
Tycker säsong 2 var relativt tråkig just av anledningen att allt var så gulligt präktigt. Bitvis.
Gillade säsong 1 bäst, och nu har säsong 3 öppnat mycket starkare än säsong 2. I slutändan kan denna säsong mycket väl bli den bästa hittils.
Citera
2009-10-20, 01:54
Medlem
fugus avatar
Det är också intressant hurpass mycket bättre californication blivit än Entourage. Två serier som ett tag kunde liknas vid styvsyskon.
Citera
2009-10-20, 13:50
Medlem
burnitd0wns avatar
Fan vad jag tycker Marcy är charmig, helt klart härligaste karaktären
Citera
2009-10-20, 14:28
Medlem
elefantbajs2100s avatar
- we should talk...
- oh SHIT, you'r not preggers, are ya?
- what are you talking about?!?!??!!!, you said you were snipped?
- pjew, that's a relief ^^

Lätt bästa serien just nu! fan vad killen får fitta slängd efter sig!
Någon som vet vad det är som står på hans finger? tatueringen alltså...??
Citera
2009-10-20, 14:31
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradDourif
Bara jag som tycker de konstanta sexscenerna mest känns som lathet från manusförfattarnas sida? Visst, Fuck-scenen i slutet av avsnittet var ganska rolig - men att både bröstbruden, assistenten och rektorn hänger Hank i byxbenen som andra bebisar och hånglar/knullar med honom 24/7? Lite långtråkigt, om det inte är det man tittar för vill säga (pseudoporrrrrr).

Jag tror som du, och anser att de sämsta tendenserna med serien fått full utblomning i och med att manusförfattaren skitit i den viktigaste grundkonflikten i serien (dvs Hank Moody, som lite vilsen-i-världen utanför en familj han vill tillbaka in i)
Citera
2009-10-20, 14:46
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnitd0wn
Fan vad jag tycker Marcy är charmig, helt klart härligaste karaktären
Då borde du se "Lucky Louie" - sitcom av och med ståuppkomikern Louis C.K., där Pamela Adlon har en större roll som är ganska lik Marcy-karaktären. Tolv 20-minutersavsnitt - rekommenderas.
Citera
2009-10-20, 18:47
Medlem
ironmaidengeeks avatar
Runkle fortsätter vara skön, Moody är lite tråkigare än vanligt, Becca är lite mer nedtonad nu och det är fan bra. Går fortfarande att se.
Citera
2009-10-20, 22:18
Medlem
fishattacks avatar
Skön cliffhanger på senaste avsnittet. Garva som fan. Skitstorm here it comes!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in