2014-04-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Stör mig något enormt på den nya ungen. Dom var verkligen tvungna att ersätta ett cp-barn med ett annat

Haha, japp. Jublade inombords när hans dotter försvann ur serien, men så ersatte de henne med en nästan jobbigare karaktär. Hela säsongen känns än så länge mest som "jaha, vi får pengar för en till säsong. Tja, vad ska vi hitta på då?"

Ingen av historierna än så länge känns intressanta eller roliga, utan bara halv-desperata. Karen är ju om möjligt ännu sämre än tidigare säsonger, varför håller Hank ens på att försöka? Men Runkle (och Marcy delvis) är roliga iaf.
Citera
2014-04-22, 21:14
Medlem
regndroppens avatar
Hur dags började nya säsongen? :O
Citera
2014-04-23, 01:32
Medlem
BrainDisorders avatar
Såg första avsnittet men insåg ganska fort att serien gått helt utför och att jag fan inte har ett dugg lust att titta vidare. Är det okej om man avslutar serien nu?
Citera
2014-04-23, 11:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Hur dags började nya säsongen? :O
Den nya säsongen har redan börjat, det har sänts 2 avsnitts än så länge.

Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Såg första avsnittet men insåg ganska fort att serien gått helt utför och att jag fan inte har ett dugg lust att titta vidare. Är det okej om man avslutar serien nu?
Du gör ju som du själv vill, tror inte någon stoppar dig..
Citera
2014-04-23, 11:59
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder

NEJ! Du får inte!!!
Citera
2014-04-24, 13:06
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Den nya säsongen har redan börjat, det har sänts 2 avsnitts än så länge.

Du gör ju som du själv vill, tror inte någon stoppar dig..
Finns ute 3 avsnitt.
Citera
2014-04-24, 17:48
Medlem
Feldherrnhalles avatar
Såg tredje avsnittet idag och HERREGUD vad dåligt det har blivit. Det är inte bara det att manusförfattarna tycks ha fått en kollektiv stroke, även skådespeleriet hos Duchovny och hon som spelar Karen har verkligen blivit åt helvete, vilket ju är konstigt för man kan ju tro att de skulle vara lika duktiga eller till och med bli bättre över tid..
Citera
2014-04-24, 22:07
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Efter att kollat 1:a avsnittet så kändes det lite segt men tycker att 2&3:e var klart bättre.
Känns som det är lite mer 'back to basic' även om det inte är lika bra som de första säsongerna.
Stör mig inte alls lika mycket på sonen som dottern gjorde.
Tycker också det känns som dom kan dra en hel del ur hans jobb som 'writer' för tv-serien. Många personer som kan tillföra humor/drama.

Vet man säkert om 'writern' som anklagar Hank för våldtäkt hela tiden är en man eller kvinna?
Senast redigerad av teddyB_VBG 2014-04-24 kl. 22:10.
Citera
2014-04-25, 05:13
Medlem
Wosps avatar
Bara jag som tycker att den här säsongen ens så länge har varit riktigt bra?
Tycker att det är en intressant storyline där med sonen.
Citera
2014-04-26, 01:05
Medlem
junazs avatar
Jag tycker faktiskt också det är ett klart uppsving från tidigare säsonger, so far (tredje avsnittet). Visst stör man sig på sonen, men karaktären är ju skriven så, så jobbet görs ju helt okej.
Citera
2014-05-02, 00:44
Medlem
MisterMGMTs avatar
Tyckte de tre första avsnitten var helt ok. Det fjärde var dock väldigt seg och kändes som om inget hände.
Citera
2014-05-02, 01:08
Medlem
Rifter666s avatar
Tycker faktiskt säsongen har börjat ok. Visst, den är inte som i början men fortfarande ganska underhållande. Även om den har gått ner sig är det inte mycket som är bättre som går. Vilket säger en del om hur jävla bra californication var dom första säsongerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in