2011-03-15, 19:07
Medlem
NotTheFullQuids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Runkle i vittnesbåset synd att han inte lyckades få in hur han blev stöttad efter apmordet av sin goda vän

Jag som precis hade glömt apmordet. Serien går från klarhet till klarhet. Även ifall jag gillade säsongen med professor moody något bättre. Ni vet när han hade alla kvinnorna i sin lägenhet
Citera
2011-03-16, 14:58
Medlem
diannos avatar
Jag tycker också att rättegången verkade ha gått rätt bra, med tanke på omständigheterna. Lite besviken var jag på advokaterna, hade hoppats på några muntligt begåvade/festliga David E Kelleykaraktärer i stil med Alan Shore eller John Cage. Tycker annars att avsnittets upplägg var intressantare än på jävligt länge. Tillbakablickarna var jävligt välgjorda.

Har Hank någonsin varit så ocool och mänsklig som scenen vid poolen? Att han överhuvudtaget kunde släppa på sin dryga mentalitet mot Bill tycker jag var uppfriskande att se, lite som när han snackade med mulattfarsan på Beccas spelning.

Är det bara jag som skulle vilja ha mer Karen? Jag känner igen Hanks beteende så jävla mycket, lite för att jag känner att även jag har sabbat förhållandet med världens vackraste och underbaraste människa och således super och söker tillfällig närhet utan att ta tag i sig själv på riktigt. Och det är ju intressant, men jag är numera mer intresserad av hur Karen resonerar i det hela? De scener hon får känns hon (oväntat nog) jävligt realistisk så lite mer av hennes syn på det hela skulle jag gärna ha. Dessutom är hon ju så sanslöst jävla snygg.
Citera
2011-03-16, 19:46
Medlem
Yohos avatar
Serien har blivit myycket bättre på senare avsnitt imo
Citera
2011-03-16, 20:35
Medlem
RhythmOfTheRains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
Dessutom är hon ju så sanslöst jävla snygg.

Amen brother!

Finns det inga bilder på hon i underkläder? Hennes röv ser ju så satans tight ut.
Citera
2011-03-17, 00:11
Medlem
Gooodfellas avatar
Tycker nog att Runkle nästan är skönast i serien, speciellt på hans reaktioner. När han hört nånting riktigt skumt vänder han inte blicken mot personen han ska titta på utan han vrider huvudet långsamt samtidigt som blicken är rakt fram som om han tänker "vad fan var det jag just hörde?" Vet inte om nån annan har tänkt på det ? ;D

I övrigt kan jag väl tycka att han spelar lite för mycket på "jag är lite efterbliven men jävligt skön" som han faktiskt har sagt mer än en gång i denna säsong. I övrigt tycker jag ni kära FB-are klagar på tok för mycket!
Citera
2011-03-20, 21:09
Medlem
Serien har gått upp i klass nu i den sista säsongen, väntar spänt på nästa avsnitt.
Vet någon när det kommer att släppas?
Citera
2011-03-20, 21:17
Medlem
jonssonvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triwe
Serien har gått upp i klass nu i den sista säsongen, väntar spänt på nästa avsnitt.
Vet någon när det kommer att släppas?

Sista säsongen? :O kommer det inga fler säsonger efter denna?
Citera
2011-03-20, 21:26
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonssonv
Sista säsongen? :O kommer det inga fler säsonger efter denna?

Hoppas och antar att man menar den senaste.
Citera
2011-03-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh
Hoppas och antar att man menar den senaste.

Senaste ja, förlåt mig!

Har avsnittet släppts ännu?
Citera
2011-03-20, 22:49
Medlem
Nummer14s avatar
Enligt Wikipedia så har man skrev man för ett par månader sedan på för en femte säsong.
Citera
2011-03-20, 23:24
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triwe
Senaste ja, förlåt mig!

Har avsnittet släppts ännu?

Nej 4-11 har inte släppts än ...
Det sändes i USA mellan 21-22 ikväll..
Så 22.40 blir nog aningen svårt....

//Crimson
Citera
2011-03-21, 01:22
Medlem
catscans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoho
Serien har blivit myycket bättre på senare avsnitt imo

Verkligen.
Jag kommenterade i tråden i början av den här säsongen att jag var irriterad på upprepningarna och att den blivit så trött.
Dom mer mänskliga dragen hos Hank som vi t.ex såg i senaste avsnittet gör den klart bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in