Runkle i vittnesbåset synd att han inte lyckades få in hur han blev stöttad efter apmordet av sin goda vän
Jag som precis hade glömt apmordet. Serien går från klarhet till klarhet. Även ifall jag gillade säsongen med professor moody något bättre. Ni vet när han hade alla kvinnorna i sin lägenhet
Jag tycker också att rättegången verkade ha gått rätt bra, med tanke på omständigheterna. Lite besviken var jag på advokaterna, hade hoppats på några muntligt begåvade/festliga David E Kelleykaraktärer i stil med Alan Shore eller John Cage. Tycker annars att avsnittets upplägg var intressantare än på jävligt länge. Tillbakablickarna var jävligt välgjorda.
Har Hank någonsin varit så ocool och mänsklig som scenen vid poolen? Att han överhuvudtaget kunde släppa på sin dryga mentalitet mot Bill tycker jag var uppfriskande att se, lite som när han snackade med mulattfarsan på Beccas spelning.
Är det bara jag som skulle vilja ha mer Karen? Jag känner igen Hanks beteende så jävla mycket, lite för att jag känner att även jag har sabbat förhållandet med världens vackraste och underbaraste människa och således super och söker tillfällig närhet utan att ta tag i sig själv på riktigt. Och det är ju intressant, men jag är numera mer intresserad av hur Karen resonerar i det hela? De scener hon får känns hon (oväntat nog) jävligt realistisk så lite mer av hennes syn på det hela skulle jag gärna ha. Dessutom är hon ju så sanslöst jävla snygg.
Tycker nog att Runkle nästan är skönast i serien, speciellt på hans reaktioner. När han hört nånting riktigt skumt vänder han inte blicken mot personen han ska titta på utan han vrider huvudet långsamt samtidigt som blicken är rakt fram som om han tänker "vad fan var det jag just hörde?" Vet inte om nån annan har tänkt på det ? ;D
I övrigt kan jag väl tycka att han spelar lite för mycket på "jag är lite efterbliven men jävligt skön" som han faktiskt har sagt mer än en gång i denna säsong. I övrigt tycker jag ni kära FB-are klagar på tok för mycket!
Serien har blivit myycket bättre på senare avsnitt imo
Verkligen.
Jag kommenterade i tråden i början av den här säsongen att jag var irriterad på upprepningarna och att den blivit så trött.
Dom mer mänskliga dragen hos Hank som vi t.ex såg i senaste avsnittet gör den klart bättre.