2008-10-22, 12:14
Medlem
Jivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Är det bara jag som hatar ungjäveln? Kaxig och pretentiös med en potatisnäsa. Jag önskar att Hank kunde ge henne en uppercut.

Det var väl hon som slog honom om jag inte minns helt fel.
Citera
2008-10-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut
Måste säga att David Duvochny höjer den här serien väldigt mycket. Han är en otroligt bra skådespelare.

Han behöver ju inte skådespela för den här rollen, räcker att han är sig själv
Citera
2008-10-22, 12:57
Medlem
Jivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Han behöver ju inte skådespela för den här rollen, räcker att han är sig själv

Jag har tänkt precis samma sak själv, det kan ju inte vara vidare svårt att spela sig själv!
Citera
2008-10-22, 13:07
Medlem
Tegiss avatar
Lätte surealistisk middags bjudning när hank har varit i muffen på alla runt bordet utom sin dotter och cokesmurfen(eller har han vart på henne?) som gled runt på sitt e moln istället. För att avsluta deta hela på ett bra sätt ligger alla och drar linor på dotterns säng och en allergi/överdos attack får en av gästerna att ligga och tugga fradga.
Citera
2008-10-22, 17:11
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiv
Det var väl hon som slog honom om jag inte minns helt fel.

´Nej. Jag tänker på Hanks fula dotter som försöker se smart ut vid middagsbordet.
Citera
2008-10-22, 22:13
Medlem
Jivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
´Nej. Jag tänker på Hanks fula dotter som försöker se smart ut vid middagsbordet.

Ouw, trodde du menade Mia, my bad!
Citera
2008-10-23, 12:34
Medlem
Diggade middagen som dom hade skarpt! Undra dock när alla får reda på att Hank har satt på Mia?

Bara jag som tror att det kommer komma ut?

"You brought me to the mouth rapers house?!"

Citera
2008-10-23, 15:48
Medlem
avazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Lätte surealistisk middags bjudning när hank har varit i muffen på alla runt bordet utom sin dotter och cokesmurfen(eller har han vart på henne?) som gled runt på sitt e moln istället. För att avsluta deta hela på ett bra sätt ligger alla och drar linor på dotterns säng och en allergi/överdos attack får en av gästerna att ligga och tugga fradga.

Hyffsad samanfattning av avsnittet. Var den verkligen nödvändig här dock?
Citera
2008-10-23, 15:50
Medlem
kornizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiv
Jag har tänkt precis samma sak själv, det kan ju inte vara vidare svårt att spela sig själv!

Lite som Charlie Sheen i Two and a half men
Citera
2008-10-23, 18:57
Medlem
Tegiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avazza
Hyffsad samanfattning av avsnittet. Var den verkligen nödvändig här dock?

Ja det är en tråd för att diskutera tv programmet i fråga och inte irländska trägårdstomtar såvisst fan var den nödvändig.

Hoppas på att hank och runkle får något galet infall i det kommande avsnittet. En arbetslös agent som försöker signa dåliga porrbrudar och en dumpad moody kan bli riktigt galet och bra. Scenen när de dubbla den där bruden som hade riklig produktion utav livets nektar när deras fruar knalla in blir svårt att slå men man kan alltid hoppas.
Citera
2008-10-23, 19:52
Medlem
CRONZs avatar
Fan vad jag älskar denna serie!! Fast än avsnitten inte riktigt kommer upp i samma klassiska stil som i 1:an så håller den fortfarande sjukt hög klass!
Citera
2008-10-27, 13:29
Bannlyst
varför har det inte kommit ut en x264 upplaga av veckans avsnitt? :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här