2008-10-27, 14:28
Medlem
"Make me your bitch...fuck me like I'm al-Qaeda!" Grymt avsnitt den här veckan.
Citera
2008-10-27, 17:12
Medlem
blomans avatar
haha fan va ja garva när Charlie pratade med Daisy, "Uhh what is that like an interracial tea-bag kind of thing or..?" haha så jävla kul. nice avsnitt i övrigt.
Citera
2008-10-28, 13:05
Bannlyst
fan vad jag skrattade när charlie frågade : Do we do balls? . hahahahaha
Citera
2008-10-30, 01:04
Medlem
avazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
"Make me your bitch...fuck me like I'm al-Qaeda!" Grymt avsnitt den här veckan.

Ännu bättre:

En småcynisk Hank med chokladsås runt hela munnen: "I'm declaring Jihad on your pussy.."

Riktigt kul avsnitt, en deprimerad och alkad Hank är vad som gör det serien.
Citera
2008-10-30, 19:27
Medlem
Smurfelinas avatar
Har folk slutat göra undertexter till Californication???
Citera
2008-10-30, 19:28
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfelina
Har folk slutat göra undertexter till Californication???

Finns på undertexter.se

Dock inte till senaste avsnittet. Jag väntar på texten innan jag kollar.
Citera
2008-11-10, 06:03
Medlem
tacts avatar
satan vad jag hatar hanks unge! hon är så jävla äcklig, ful och jobbig.. hoppas hon d*r:!!!!
Citera
2008-11-10, 06:10
Medlem
belaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tact
satan vad jag hatar hanks unge! hon är så jävla äcklig, ful och jobbig.. hoppas hon d*r:!!!!
Ja det är jävligt synd med henne faktiskt. Serien har sånna ruskiga potential men denna jävla äckelunge med den minsta skådespelartalangen jag sett på länge förstör hela skiten Fattar inte varfö så mycket kretsar kring henne också.

Sen känns det som att de flesta skådespelarna är skit. Hade de haft folk som kunnat spela players trovärdigt hade den här serien varit ännu mer fantastisk än vad den redan är.

En grej jag tänkt på: Har Mystery eller Neil Strauss ett finger med i spelet på den här serien? Den käns väldigt inspirerad av vedertagna player-teorier. Sen kan man ju inte undgå att notera att huvudpersonen är författare och att det förekommer reportrar från rolling stone i serien. Känns väldigt Neil Strauss aktigt. Hittar ingen sån info på imdb dock.
Citera
2008-11-10, 10:42
Medlem
Jebediahs avatar
Vill böja med att hylla serien, då den är den är något av den skönaste serien som någonsinn producerats!

Blev lite paff då jag såg att producenten var Tom Kapinos. Kapinos som även producerat en hel del avsnitt av Dawson's Creek....
Citera
2008-11-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloman
haha fan va ja garva när Charlie pratade med Daisy, "Uhh what is that like an interracial tea-bag kind of thing or..?" haha så jävla kul. nice avsnitt i övrigt.

Ja det var klockrent!
Citera
2008-11-11, 18:31
Medlem
WSEs avatar
Jäkla Hank. Du kommer ångra dig när din potatisnäsa till dotter blir dumpad av 9-åringen och han sticker med Cobains gitarr.
Citera
2008-11-17, 16:11
Medlem
bigotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Jäkla Hank. Du kommer ångra dig när din potatisnäsa till dotter blir dumpad av 9-åringen och han sticker med Cobains gitarr.

Haha så jävla dumt att han bara gav bort den istället för att bara köpa någon annan dyr materiell sak till honom

Mia och Daisy är dom jag bara skulle vilja skjuta genom teven och få bort dom ut ur serien. Man blir så jävla lack när man ser hur dom manipulerar, utpressar och lurar dom i sin närmsta vänskapskrets, man undrar ju ibland hur dom definierar vänner... Förstår dock inte varför alla vill få bort dottern, hon är ju störtskön. Hon brås på sin farsa!

Sitter nu och tankar nya avsnittet, väntan är olidligt spännande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in