Tankade hem avsnitt 3 nu i kväll. Helt okej avsnitt.
Bland annat får man reda på att Hank är libertarian.
Inte så överraskande men respekten för honom ökar från min sida.
Tycker inte om Karen så mycket längre. Hon bråkar för minsta lilla sak och blir besviken på Hank hela tiden. Bara för att han köpte sex en gång när de inte ens var tillsammans blir hon arg.
Måste säga att David Duvochny höjer den här serien väldigt mycket. Han är en otroligt bra skådespelare.
Mia är riktigt jävla ful. Hennes groteska utseende i kombination med hennes vedervärdiga personlighet får mig att vilja slå sönder något efter varje scen jag ser med henne.
Libertarianism är en en politisk filosofi som är inriktad på att minska statens inflytande i våra liv. En vanlig åsikt bland libertarianer är att staten enbart ska sköta polis och rättsväsendet, men det finns även de som vill avskaffa staten helt och hållet (den fria marknaden tar hand om ALLT - kallas anarkokapitalism).
Mia är riktigt jävla ful. Hennes groteska utseende i kombination med hennes vedervärdiga personlighet får mig att vilja slå sönder något efter varje scen jag ser med henne.
Är det bara jag som hatar ungjäveln? Kaxig och pretentiös med en potatisnäsa. Jag önskar att Hank kunde ge henne en uppercut.