2007-10-31, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ny
Jag är kluven. Jag hadde hellre sett honom nobbad, trasig och långt ned i dekadensen.
Det hinns nog med.
Citera
2007-10-31, 00:13
Medlem
muneys avatar
Citat:
Jag är kluven. Jag hadde hellre sett honom nobbad, trasig och långt ned i dekadensen.

Uppenbarligen har du inte kollat på serien.
Citera
2007-10-31, 01:17
Medlem
stånkare wonks avatar
hahahha fan va soft, såg precis sista avsnittet.. äntligen.. lite lycka till hank moody.

hoppas det inte blir något mer, får gärna vara slut nu... inte bli som alla andra äckliga jävla programm som bara blir mjölka kossan...

TACK CALIFORNICATION FÖR EN BRA SÄSONG.
Citera
2007-10-31, 01:19
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Uppenbarligen har du inte kollat på serien.

Jo då, men jag vill gå ännu djupare...
Citera
2007-10-31, 02:17
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Jag med, på gränsen till suicidal, tumlandes omkring i knarkorgier..
Hank har varit lite väl lugn ett par episoder nu vilket är tråkigt, det är helt klart hans avdankade/take it by the day livsstil som ger serien karaktär!

Hade personligen också gärna sätt ett lite anorlundare sesongsslut än detta, men men blir intressant att se i vilket vädertecken serien styr sin nos nästa sesong!
Citera
2007-10-31, 21:06
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Jag med, på gränsen till suicidal, tumlandes omkring i knarkorgier..
Hank har varit lite väl lugn ett par episoder nu vilket är tråkigt, det är helt klart hans avdankade/take it by the day livsstil som ger serien karaktär!

Hade personligen också gärna sätt ett lite anorlundare sesongsslut än detta, men men blir intressant att se i vilket vädertecken serien styr sin nos nästa sesong!

WORD!

Nu är det nästan för uppenbart hur de kommer spinna vidare på Hanks svårigheter att inte ligga alla damer som korsar hans väg och hur han gör det. Eller?
Citera
2007-11-05, 00:38
Medlem
Ralle_s avatar
Tyckte det var ett helt underbart slut på säsong 1!

Go HANK!
Citera
2007-11-05, 00:42
Medlem
von_Ss avatar
Just sett sista avsnittet. Mycket bra serie. Handlingen kanske var i tunnaste laget, men den behövde inte vara nåt mer heller. Skön pullimasarserie helt enkelt.

Slutet var väl kul, men konstigt slut om det ska bli en säsong till som sagt. Antar att de i så fall kommer fokusera på mer olika grejer. Nu var det ju bara om Hank i stort sett.
Citera
2007-11-05, 02:35
Medlem
lexitos avatar
är en s2 planerad? börjat filma redan kanske? en riktigt sjyst serie hursomhelst.
Citera
2007-11-10, 10:04
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lexito
är en s2 planerad? börjat filma redan kanske? en riktigt sjyst serie hursomhelst.
S2 är planerad till sommaren 2008 som jag förstått det hela.
Citera
2007-12-29, 03:16
Medlem
Agent|Os avatar
Helt suverän serie där dialogen är en citatmaskin på högvarv - jag skrattar rakt ut, vilket annars händer väldigt sällan. Tycker den känns som en korsning mellan Curb Your Enthusiasm och Leaving Las Vegas, om ni förstår vad jag menar.
Citera
2007-12-29, 12:08
Medlem
Igens avatar
Tror han drömmer allt där på slutet om inte så var de ingen vidare bra säsongsavsluting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in