2013-01-22, 23:40
Medlem
BrainDisorders avatar
Detta avsnitt var ju åtminstone bättre än en den ruggigt pinsamma säsongsstarten.
Men men, detta lär nog förmodligen bli den sista säsongen, eller är det någon som sitter på annan info?

Som sagt, varför ska allt vara så jävla överdrivet? Okej att folk knarkar ihjäl sig och det händer lite crazy shit hos Hank, det hör liksom till, men vissa grejer är bara så jävla urspårade att det blir löjligt. Det började smått i mitten-slutet utav säsong 3 och denna början på säsong 4 ger mig inga höga förhoppningar. Dom första säsongerna var ju trots allt riktigt guld, en fin blandning mellan komedi och tragedi.
Citera
2013-01-23, 00:44
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scandinaviag
Vet inte vad som har hänt med denna show. Det var mycket mer känsla, finess, talanghumor under säsong 1,2,3 ... Hank var mycket mer coolare & hade en mycket mer skön personlighet.
Han är helt förändrad nu. Gått neråt som fan. ifrån säsong 1,2,3 vart de Mycket mer tårögda scener, bättre skådespeleri av Marcy & runkle, hank och de andra ''guess stars''

Verkar som allt de vill göra nu är Runkle som gör bort sig. Försöker göra scen efter scen värre och värre, för att få oss ''överraskade'' helt osannolik berättelse bakom det allting. Det är som ''NÄ grabbar, nu gör vi denna serien bara till lite sjuka nakenscener... Och en man som står runkar hit och hit, för vi kan verkligen inte komma på någon bra story bakom det allt...''

Sånt här händer. När de byter ut gamla Writters till en show, till ett par nya.
Läste att de sparkade förgående ifrån säsong 3. Så tog de in nya till Säsong4. Kanske den närmsta förklaringen till varför serien har gått och blivit så... fånig nu :/

Det märks verkligen att dom har bytt ut manusförfattarna. Allt är sjukt over the top nu. Alla ska out göra någon annan. Finns ingen straight karaktär längre. Ta Entourage t.ex skulle det varit roligt om alla var som Ari eller Drama? Nej därför behövs karaktärer som Vince och E som inte direkt är roliga men balanserar serien. Finns ingen karaktär man "hejar" på längre eller tycker om. Alla beter sig som jättebebisar hela tiden. Och han den nya engelsmannen. Shit asså Han är som en parodi på en excentrisk karaktär.
Citera
2013-01-28, 21:05
Medlem
BlodigDelfins avatar
Gillar nya säsongen! Dagens avsnitt innehöll mycket bra grejer. Gillar att han inte satte på den blonda bruden också, Hank för tre säsonger sedan skulle ha satt på henne en en och tio gånger.
Citera
2013-01-29, 19:54
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Men men, detta lär nog förmodligen bli den sista säsongen, eller är det någon som sitter på annan info?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151448354165844&set=a.13250022584 3.129740.11008265843&type=1

Detta publicerades nyss. Alltså blir det åtminstone en 7:e säsong med start denna tid nästa år.

Bedrövligt naturligtvis.
Citera
2013-01-29, 20:27
Medlem
Samwises avatar
Jag tycker att denna serie är fantastisk, den har verkligen allting och nej, den trampar inte vatten på samma vis som Entourage, den har något mer den har ett djup.
Dessutom så fantastisk musik, jag menar allting från Shine A Light till Home Sweet Home.

Och den gamle Sebastian Bach som död rockstjärna, gudalikt!
Citera
2013-01-29, 22:24
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151448354165844&set=a.13250022584 3.129740.11008265843&type=1

Detta publicerades nyss. Alltså blir det åtminstone en 7:e säsong med start denna tid nästa år.

Bedrövligt naturligtvis.

Aha, du ser. Kunde titta även fast jag tagit bort Facebook. Varför kom det inget avsnitt i måndags?
Men det är ju inte säkert givetvis, mycket beror väl på hur den här säsongen går antar jag. Allt handlar ju trots om pengar. Titta bara på Community, det skulle ha kommit en 4:e säsong för längesen. Sedan gick skådisarna ut med en video där dom sa att det skulle komma, men dom vet inte riktigt än. Och fortfarande inget Community.

EDIT: Fast nu sitter jag och ljuger, tydligen börjar det den 7:e februari igen.
Senast redigerad av BrainDisorder 2013-01-29 kl. 22:27.
Citera
2013-01-29, 22:37
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Aha, du ser. Kunde titta även fast jag tagit bort Facebook. Varför kom det inget avsnitt i måndags?
Men det är ju inte säkert givetvis, mycket beror väl på hur den här säsongen går antar jag. Allt handlar ju trots om pengar. Titta bara på Community, det skulle ha kommit en 4:e säsong för längesen. Sedan gick skådisarna ut med en video där dom sa att det skulle komma, men dom vet inte riktigt än. Och fortfarande inget Community.

EDIT: Fast nu sitter jag och ljuger, tydligen börjar det den 7:e februari igen.

De kom ut ett avsnitt i måndags. S06E03
Citera
2013-01-29, 23:00
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
De kom ut ett avsnitt i måndags. S06E03

What the fuck.. Då missade EZTV det då.
Tack för informationen.
Citera
2013-01-30, 16:50
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
https://www.facebook.com/photo.php?f...8265843&type=1

Bedrövligt naturligtvis.

Jösses. 7 säsonger? En serie som gick ner sig redan i tredje säsongen. Snacka om att bara mjölka pengar nu.
Citera
2013-02-04, 15:17
Medlem
Vart är det allra nyaste avsnittet? Hittar det varken på EZTV eller Piratebay.

http://www.imdb.com/title/tt2402287/

Hell Bent for Leather (3 Feb. 2013)
Citera
2013-02-04, 15:44
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parrelarren
Vart är det allra nyaste avsnittet? Hittar det varken på EZTV eller Piratebay.

http://www.imdb.com/title/tt2402287/

Hell Bent for Leather (3 Feb. 2013)

Var ju Super Bowl Sunday igår så det visades förmodligen inget avsnitt.
Citera
2013-02-04, 15:50
Medlem
MassRiots avatar
Nej, nej, nej... har sett om hela serien nu och den blev verkligen katastrofalt dålig efter säsong 3...

Varför satsar man inte på att göra fler, kortare fast bättre serier istället?(Givetvis pengar som talar).

Nästan alla serier blir skit när de kommer in på 4:de säsongen.. är det inte efter 4 säsonger som det blir pengaregn? Har för mig jag hört att Hollywood har något sådant system för serierna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in