2010-12-25, 18:50
Medlem
Jag förstår verkligen inte kritiken/ogillandet av Karen/Becca, som verkar vara så utspritt. Det är ju kärleken till dom som gör Hank så fantastisk, och det är det som håller serien vid liv. Hur jävla kul hade det varit med en degenererad författare som knullar sig genom LA i fyra säsonger? Det hade bara blivit en väldigt kass version av Entourage....
Citera
2010-12-25, 21:35
Medlem
Thompson.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Jag förstår verkligen inte kritiken/ogillandet av Karen/Becca, som verkar vara så utspritt. Det är ju kärleken till dom som gör Hank så fantastisk, och det är det som håller serien vid liv. Hur jävla kul hade det varit med en degenererad författare som knullar sig genom LA i fyra säsonger? Det hade bara blivit en väldigt kass version av Entourage....

Förstår inte heller, utan dom hade Californication inte funnits.

Nyss kollat igenom de två första avsnitten på säsong 4, igen. Jag är så tagen av manusförfattarna.

Citera
2010-12-25, 22:40
Medlem
submariners avatar
hej,

personligen tycker jag att Hank knullaruntande skulle vara ganska meningslöst om det inte vore för kärleken till Karen och Becca - de ger honom, och därmed hela serien en substans och seriositet som sannolikt inte skulle varit möjlig om det hela gått ut på att han bara skulle lägra galanta dames...
Citera
2010-12-26, 00:40
Medlem
.Dead.s avatar
Wuuut, såg någonting om avsnitt 2 ute.. Startar inte Californication i januari? Eller har dom tjuvstartat?
Citera
2010-12-26, 00:42
Medlem
Citat:

Dottern är så enormt jävla ful, skulle inte ha brytt mig ifall hon såg mer normal ut iaf.
Citera
2010-12-26, 10:47
Medlem
Falcãos avatar
Tyckte det var lovande öppning på den nya säsongen så hoppas de återupprättar sig efter den förra säsongen som var i svagaste laget.
Citera
2010-12-26, 10:57
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Citat:

Mitt ogillande av Karen har mer med skådespelaren att göra, tror jag. Rubs me the wrong way på något sätt, inget jag kan sätta fingret på men det känns inte bra bara.
Citera
2010-12-26, 12:56
Medlem
rehyptols avatar
Skön start på den här säsongen. Undra vad som kommer att hända med Hank egentligen? Säkert sätta in honom i ett likadant ställe som Marcy.

Får se också om Mr.Runkle klarar 100-gränsen.
Citera
2010-12-26, 14:14
Medlem
Ylangs avatar
Åhh underbart nu har jag dubbelavsnitt att titta på! Hade ingen aning om att de släppts!
Citera
2010-12-26, 15:50
Medlem
N.I.Bs avatar
Var det zakk Wylde som stog i gitarraffären?
Citera
2010-12-27, 05:33
Medlem
Zolthies avatar
Blir väldigt sugen på att se om allt från början, riktigt bra serie =D
Citera
2010-12-27, 19:23
Medlem
clandestines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B
Var det zakk Wylde som stog i gitarraffären?

Japp visst var det så, jag slötittatade lite och såg först ett BLS märke på hans jeansjacka och hajjade sedan till när det faktiskt var Zakk himself
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in