Tydligen bryter dom mönstret med tolvepisodssäsonger. Enligt den officiella facebooksidan väntas säsongsfinalen om 5 dagar. Märkligt.
Nej, läs tidigare inlägg! Det är en pre air som visas för premium kunder, dvs avsnitt 12 är fortfarande säsongsfinalen, bara att den kom ut på nätet en vecka tidigare än den sänds på tv i usa!
Nej, läs tidigare inlägg! Det är en pre air som visas för premium kunder, dvs avsnitt 12 är fortfarande säsongsfinalen, bara att den kom ut på nätet en vecka tidigare än den sänds på tv i usa!
My bad. Vilket jävla skämt till TV denna säsong har varit.
Synd att han lämnade Faith för att åka till Karen. Hade hellre sett han blivit tillsammans med Faith. Se dom få en långvarig relation. Och kanske se Faith lämna Hank. För att sedan se hur han utvecklar sig utifrån det. Går han då tillbaks till Karen? Är han helt slut som artist? Börjar han skriva som aldrig förr och skärpa sig?
Det hade jag tyckt varit lite mer intressant inför nästa (eventuella) säsong. Än det gamla vanliga med att han knullar, super, knarkar och kanske skriver nåt litet. För att sedan jaga Karen igen.
Serien har tappat utveckling, helt klart. Den är underhållande och rolig fortfarande. Men den har liksom tappat "Åh nej, ge mig nästa avsnitt NU!"-känsla. Den är inte spännande längre. Det är inte det där hugget i magen efter avsnitten som det kunde bli en gång i tiden.
Faktiskt känns de som en utveckling som jag skulle gilla. Vet ju att det i slutändan skulle handla om karen, det är skrivet i sten vilket dödar serien lite efter 6 säsonger. Men om den skulle utspelats sig som ditt förslag (kanske faith hittar den som verkligen är "hennes) skulle det leda till att Hank fick lite "smärta", Hank+smärta --> skriver något = bra TV. Personligen skulle jag vilja se mer av högläsning, eller vad man ska kalla det, typ som "självmordsbrevet" till Becca. Såna grejer + soundtracket skulle göra serien bättre.
Är det bara jag som tycker slutet på säsongen var lite halvtråkigt? De flesta serier ska sluta med en go cliff-hanger så man längtar tillbaka, nu slutar det med att han dumpar den snyggaste bruden nånsin (Faith)
Fyfan vad dålig den här serien har blivit. De två senaste säsongerna har sugit så jävla mkt kuk så det inte är sant. Det mesta har redan sagts i tidigare kommentarer men utöver det så har vissa av karaktärerna varit sjukt dåliga.
Gangsterrapparen vara så jävla störande med sina utbrott hela tiden, sedan att han faktiskt skjuter Charlie och kommer undan utan några som helst repressalier finner jag väldigt irriterande.
Hans dotter som bara vill hora runt är också sjukt störande.
Utan subs är det rätt svårt, det är väldigt mycket slang i denna serie.
Därför kan du köra med engelska subs om du inte hittar svenska undertexter. Är som sagt ingen svår engelska i denna serie. Är nästan aldrig svår engelska i tv-serier.
Därför kan du köra med engelska subs om du inte hittar svenska undertexter. Är som sagt ingen svår engelska i denna serie. Är nästan aldrig svår engelska i tv-serier.
Engelska är inte svårt men i californication är det otroligt mycket slangord