2012-03-30, 17:41
Medlem
Hardangers avatar
Började nyss om med avsnitten, nån som kan berätta vad som hände med Sonias graviditet ? Har inte nått minne av att det kommit upp igen i nått senare avsnitt.
Citera
2012-03-30, 19:12
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardanger
Började nyss om med avsnitten, nån som kan berätta vad som hände med Sonias graviditet ? Har inte nått minne av att det kommit upp igen i nått senare avsnitt.

Jag minns inte ens vem Sonia är.
Citera
2012-03-31, 15:40
Medlem
Wazupfbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag minns inte ens vem Sonia är.

Det äår väl hon britten? galna bruden?
kommer faktiskt inte alls ihåg att hon va gravid?
Citera
2012-03-31, 15:42
Medlem
Wazupfbs avatar
bara jag som har börjat tappa intresset för denna serie?
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som stör mig dock.
har tidigare sett alla avsnitt direkt när dom kom, men senaste tiden har jag dragit ut på det och ligger nu ca 3 avsnitt efter.

Vad är det som stör mig?! någon som har någon ide? vad är det som har försämrats i serien
?
var exakt samma med weeds på dom senare säsongerna låg flera avsnitt efter hela tiden.
Citera
2012-03-31, 20:59
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazupfb
bara jag som har börjat tappa intresset för denna serie?
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som stör mig dock.
har tidigare sett alla avsnitt direkt när dom kom, men senaste tiden har jag dragit ut på det och ligger nu ca 3 avsnitt efter.

Vad är det som stör mig?! någon som har någon ide? vad är det som har försämrats i serien
?
var exakt samma med weeds på dom senare säsongerna låg flera avsnitt efter hela tiden.
Kanske att serien har blivit en billig sex-sitcom med Runkle i huvudrollen? Och innan det var ju författarna i en rejäl svacka gällande Hank, han har dock blivit lite bättre de senaste avsnitten.
Citera
2012-03-31, 22:35
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Kanske att serien har blivit en billig sex-sitcom med Runkle i huvudrollen? Och innan det var ju författarna i en rejäl svacka gällande Hank, han har dock blivit lite bättre de senaste avsnitten.
Håller med, är det samma skrivare från tidigare?
Citera
2012-04-01, 16:33
Medlem
Orjisols avatar
Från att ha varit min favorit serie och slaviskt följt den så har jag nästan slutat kollat helt på cali.
Tycker den har gjort sitt. Snälla dö.
Citera
2012-04-02, 10:46
Medlem
MrJackssons avatar
Californication håller fortfarande måttet och levererar skrattanfall (ett exempel är när R. i denna säsong blir avsugen av en transvestit), men säsongsfinalen var inte speciellt bra.
Citera
2012-04-02, 10:56
Medlem
Quasys avatar
Gillade inte säsongs finalen!

Spoiler:
Citera
2012-04-02, 11:03
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
Gillade inte säsongs finalen!

Spoiler:
Minst 1 säsong till.
Citera
2012-04-02, 11:14
Medlem
Bra jävla avsnitt.
Vet någon var man kan hitta soundtracket? Mycket bra musik i season finale'n.
En av dom är White Buffalo - Damned.

En andra har de spelat förut, en pianomelodi (samma som spelas i s.4 när hank tar antidepressiva och super så att han håller på att dö) samt ett gitarriff precis i slutet.

Några idéer?
Citera
2012-04-02, 11:52
Medlem
Stryops avatar
Bra slut! Blir intressant att följa nästa säsong efter sommaren. När börjar den? I augusti?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in