2013-02-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Var ju Super Bowl Sunday igår så det visades förmodligen inget avsnitt.

Det har du rätt i, det förklarar väl saken.
Citera
2013-02-05, 14:11
Medlem
Förvånadsvärt att Season 6 inte kommer ut med Swesub. Har denna serie så dålig populäritet i Sverige?
Citera
2013-02-05, 17:17
Medlem
kallesnopp12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pointlesss
Förvånadsvärt att Season 6 inte kommer ut med Swesub. Har denna serie så dålig populäritet i Sverige?

Jag är faktiskt förvånad att folk fortfarande vill se med swesub. Oftast många feltolkningar och så förstörs vissa monologer i översättningen. Vill man ha subs tycker jag man ska köra på engelska.
Citera
2013-02-05, 18:30
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp12
Jag är faktiskt förvånad att folk fortfarande vill se med swesub. Oftast många feltolkningar och så förstörs vissa monologer i översättningen. Vill man ha subs tycker jag man ska köra på engelska.

Håller med. När jag var yngre var jag alltid lite halvdålig på engelska och då ville man förstås ha svensk text men dom senaste åren kör jag alltid utan och dom gånger man faktiskt kör med svensk text så märker man hur mycket saker som försvinner ur ens hanlig med text. Nu mer så förstår man allt som sägs mycket av den förtjänsten är av tv serier osv, man lär sig att förstå allt med tiden.
Citera
2013-02-06, 17:59
Medlem
EddieGeins avatar
En sjunde säsong av Californication kommer att ske.
Citera
2013-02-07, 18:01
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
En sjunde säsong av Californication kommer att ske.
Vilket har tagits upp tidigare, närmare bestämt på sidan innan denna..

Trist med uteblivet avsnitt den här veckan! Hoppas på succé i e04
Citera
2013-02-07, 18:15
Medlem
Vobblers avatar
Har nu sett de tre första säsongerna då de är de enda som ligger uppe på netflix. Är det värt att tanka ner fyran och femman? Tyckte det blev lite halvsegt mot slutet.
Citera
2013-02-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Har nu sett de tre första säsongerna då de är de enda som ligger uppe på netflix. Är det värt att tanka ner fyran och femman? Tyckte det blev lite halvsegt mot slutet.

Jag lade ner serien mitten på säsong 3. Efter åratal av hets av polarna så tog jag upp serien igen och brände igenom allt. Säsong 4 är bättre och säsong 5 är fantastisk tv. Har alltid avskytt frugan och ungjäveln men som tur är så ser man mycket mindre av dessa längre fram.
Citera
2013-02-07, 18:35
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skendarn
Jag lade ner serien mitten på säsong 3. Efter åratal av hets av polarna så tog jag upp serien igen och brände igenom allt. Säsong 4 är bättre och säsong 5 är fantastisk tv. Har alltid avskytt frugan och ungjäveln men som tur är så ser man mycket mindre av dessa längre fram.

Jag tackar och bockar för svaret. Säsong fyra får bli helgunderhållningen då.
Citera
2013-02-07, 19:03
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
personligen tycker jag säsong 1-3 är de bästa, men jag är helt såld på serien och skulle absolut rekommendera s04-06...
Citera
2013-02-07, 20:35
Medlem
knazbarnets avatar
fan hata super bowl, förstör ens heliga rutiner
Citera
2013-02-07, 20:42
Medlem
Själv tycker jag att Californication inte riktigt kommer hålla en säsong till och borde gå i graven även om jag älskar denna serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in