Förvånadsvärt att Season 6 inte kommer ut med Swesub. Har denna serie så dålig populäritet i Sverige?
Jag är faktiskt förvånad att folk fortfarande vill se med swesub. Oftast många feltolkningar och så förstörs vissa monologer i översättningen. Vill man ha subs tycker jag man ska köra på engelska.
Jag är faktiskt förvånad att folk fortfarande vill se med swesub. Oftast många feltolkningar och så förstörs vissa monologer i översättningen. Vill man ha subs tycker jag man ska köra på engelska.
Håller med. När jag var yngre var jag alltid lite halvdålig på engelska och då ville man förstås ha svensk text men dom senaste åren kör jag alltid utan och dom gånger man faktiskt kör med svensk text så märker man hur mycket saker som försvinner ur ens hanlig med text. Nu mer så förstår man allt som sägs mycket av den förtjänsten är av tv serier osv, man lär sig att förstå allt med tiden.
Har nu sett de tre första säsongerna då de är de enda som ligger uppe på netflix. Är det värt att tanka ner fyran och femman? Tyckte det blev lite halvsegt mot slutet.
Har nu sett de tre första säsongerna då de är de enda som ligger uppe på netflix. Är det värt att tanka ner fyran och femman? Tyckte det blev lite halvsegt mot slutet.
Jag lade ner serien mitten på säsong 3. Efter åratal av hets av polarna så tog jag upp serien igen och brände igenom allt. Säsong 4 är bättre och säsong 5 är fantastisk tv. Har alltid avskytt frugan och ungjäveln men som tur är så ser man mycket mindre av dessa längre fram.
Jag lade ner serien mitten på säsong 3. Efter åratal av hets av polarna så tog jag upp serien igen och brände igenom allt. Säsong 4 är bättre och säsong 5 är fantastisk tv. Har alltid avskytt frugan och ungjäveln men som tur är så ser man mycket mindre av dessa längre fram.
Jag tackar och bockar för svaret. Säsong fyra får bli helgunderhållningen då.
personligen tycker jag säsong 1-3 är de bästa, men jag är helt såld på serien och skulle absolut rekommendera s04-06...