2008-12-02, 15:28
Medlem
Jungles avatar
Avs 11 har läckt ut, inte den bästa bilden men men.
Citera
2008-12-02, 16:50
Medlem
spudadelics avatar
Såg just avsnitt 11

Är det bara jag eller har den här serien tappat stinget? Känns som det, orkar inte bry mig om karaktärerna längre och det mesta känns som upprepningar av tidigare avsnitt.

Kommer kolla på säsongsavslutningen också, men magin är borta.

Citera
2008-12-02, 18:34
Medlem
Jungles avatar
ja jag håller med.
Citera
2008-12-02, 18:52
Medlem
h0lles avatar
kan inte hank bara säga att han knullade äckelmia och att det var han som skrev boken, sälja boken, bli mångmiljonär och sen leva ett lyckligt liv med karen. trött på serien nu.
Citera
2008-12-02, 20:29
Medlem
Är serien så dålig? :O
Jag har sett första avsnittet så jag tackar för varningen.
Citera
2008-12-02, 20:40
Medlem
spudadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaza3
Är serien så dålig? :O
Jag har sett första avsnittet så jag tackar för varningen.

Nej, det är bara andra säsongen som är lite svajig (med några bra avsnitt i början).
Första säsongen tyckte jag var skitbra, så kolla verkligen in den.
Citera
2008-12-02, 21:15
Bannlyst
var finns 11:an?
Citera
2008-12-02, 21:33
Medlem
Represseds avatar
Andra säsongen är inte alls dålig! Den är ju minst lika bra som ettan, och humorn är ju fantastisk fortfarande. Det enda jag inte gillar med serien är det stora intresset för Guitar Hero.

Det är jävligt coolt med alla Slayer-referenser också. (titlarna på Hanks böcker är alla album med Slayer, och så ser man guldskivor med bandet överallt)
Citera
2008-12-02, 21:43
Medlem
Mango Chutneys avatar
Jävligt kul att David Duchovny har kommit i form igen. Blev lite besviken när serien startade och han såg ut som en säck potatis.
Citera
2008-12-02, 21:43
Medlem
mjölkbolls avatar
Jag tycker att serien fortfarande håller bra standard och garvar alltid riktigt mycket flera gånger per avsnitt. Tycker alla borde ge serien en chans, men håller med om att säsong 1 var lite bättre.
Citera
2008-12-02, 22:40
Medlem
Jungles avatar
avs 11 finns på piratebay.
Citera
2008-12-04, 08:29
Medlem
Citat:
CALIFORNICATION GOES ALL THE WAY

Series Star & Executive Producer David Duchovny & Co. Resume Production Next Spring on Season Three's 12 Episodes

LOS ANGELES, CA - (December 3, 2008) - It's back to bed for SHOWTIME with the 3rd season pick-up of the Golden Globe Award-winning comedy series CALIFORNICATION, it was announced today by Robert Greenblatt, SHOWTIME President of Entertainment. Series star and executive producer David Duchovny, who won a Golden Globe Award for his work as 'Hank Moody,' a novelist with weaknesses for sex, drugs, and rock 'n roll, will resume production next spring on 12 episodes for a late 2009 premiere. Series creator and Executive Producer Tom Kapinos helms the production that also stars Natascha McElhone ("Laurel Canyon") and Evan Handler ("Sex and the City").

The series, which was nominated earlier this year for a Golden Globe Award for "Best Television Series, Musical or Comedy" and won an Emmy Award for "Outstanding Cinematography for a Half-Hour Series," centers around the unique and sophisticated world of Hank Moody, a hedonistic novelist/blogger who struggles to raise his Goth-loving teenaged daughter (Madeleine Martin), while still carrying a torch for his disapproving ex-girlfriend Karen (Natascha McElhone). His unapologetic obsession with truth-telling and self-destructive behavior complicates every aspect of his life.

"It wouldn't be SHOWTIME without a yearly dose of CALIFORNICATION," says Greenblatt. "This unapologetic show, about a group of characters led by the inimitable David Duchovny, has quickly established itself as one of our signature comedy series. Beneath its veneer of debauchery, however, is a complex take on love and adult relationships that surprisingly turns poetic and romantic just when you least expect it. "

"I love working with SHOWTIME, Tom Kapinos, and the cast," says Duchovny. "We all have such creative freedom and support, its been a peak experience, and I am so happy to be doing the show."

Duchovny is best known to millions of fans for his work as Agent Fox Mulder on the long-running cult classic television series, "The X Files," a role for which he earned a Golden Globe Award and was nominated for an Emmy. He also received Emmy nominations for guest appearances on "The Larry Sanders Show" and "Sex and the City." He is a three-time Golden Globe and SAG Award nominee. Recent film credits include last summer's hit film "The X Files: I Want to Believe" opposite Gillian Anderson; "Things We Lost in the Fire" opposite Halle Berry and Benicio del Toro; Jake Kasdan's "The TV Set"; "Trust the Man" and "Evolution," both opposite Julianne Moore; and "Return to Me," co-starring Minnie Driver.
http://eztv.it/index.php?main=tvnews&show_news=3069

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in