2008-01-11, 08:19
Medlem
Verkar ju vara helt ok! Agent Mulder förvånade, har aldrig tyckt om han som skådespelare förrens nu!
Citera
2008-01-11, 09:40
Medlem
iadoremyselfs avatar
Kollade 5 första avsnitten för ett tag sen, ok serie men inte mer än så. Finns många andra serier jag hellre kollar på. Han bara knullar och krökar, inte så underhållande serie direkt, om jag vill se nakna kvinnor så vänder jag mig till en helt annan genre filmer
Citera
2008-01-11, 09:43
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
Kollade 5 första avsnitten för ett tag sen, ok serie men inte mer än så. Finns många andra serier jag hellre kollar på. Han bara knullar och krökar, inte så underhållande serie direkt, om jag vill se nakna kvinnor så vänder jag mig till en helt annan genre filmer

Du måste ge det kanske 2-3avsnitt till innan du är helt fast. Dvs det börjar gå mer på djupet än bara kröka/knulla.
Citera
2008-01-11, 09:45
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Du måste ge det kanske 2-3avsnitt till innan du är helt fast. Dvs det börjar gå mer på djupet än bara kröka/knulla.

ok, aa min kompis sa oxå det. Att det inte alls är lika mycket knulla efter några avsnitt, men nja får se kankse ger det en chans till, men känns som att det finns så många andra serier som är mycket bättre och som jag heller följer.
Citera
2008-01-11, 10:50
Medlem
jonte777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
ok, aa min kompis sa oxå det. Att det inte alls är lika mycket knulla efter några avsnitt, men nja får se kankse ger det en chans till, men känns som att det finns så många andra serier som är mycket bättre och som jag heller följer.

OT: Då kanske du kan tipsa mig om nån bra
Citera
2008-01-11, 11:42
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte777
OT: Då kanske du kan tipsa mig om nån bra

Jo, kan väl säga vilka jag följer. Men låt oss inte göra det till en disskusion, tror inte det uppskattas att snacka OT

men men

allt beror på vad du gillar för serier såklart

De serier jag troget följer är:
Gossip Girl, Heroes, Lost, My name is Earl, Two and A Hall Men, Entourage, The Office och South Park. Antar att du redan vet vad det är för serier så jag behöver inte förklara vad det är för slags serier.

Två nya serier som jag börjat kolla på och gillar rätt mycket är Chuck och Mad Men. Bara kolla på IMDB för mera information.

Sen två klassiker som tyvärr inte sänds längre är Geeks And Freeks(nollor och nördar på svenska) och Veronica Mars!
Citera
2008-01-12, 03:04
Medlem
Har kikat igenom alla avsnitt nu, sjukt bra serie, kanske lite sämre kvalité på de sista avsnitten men ändå riktigt bra!

Bara jag som tyckte att Hank skulle dra på Mia igen? Tänkte på de nästan hela säsongen .
Citera
2008-01-12, 14:26
Medlem
Igens avatar
Kan bara tänka mig hur Mia skulle se ut utan smink
Citera
2008-01-13, 15:18
Medlem
plagueiss avatar
Seriens största svaghet är David Duchovny? Han passar inte alls den där rollen och är dessutom extremt stel skådespelare. Den serien hade varit riktigt bra med en skådespelare med mer karisma tex Aaron Eckhart.
Senast redigerad av plagueis 2008-01-13 kl. 15:23.
Citera
2008-01-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis
Seriens största svaghet är David Duchovny? Han passar inte alls den där rollen och är dessutom extremt stel skådespelare. Den serien hade varit riktigt bra med en skådespelare med mer karisma tex Aaron Eckhart.

Vad snackar du om?
David är ju perfekt som Hank då han, om jag inte minns fel, själv varit sexoholic osv. Tycker han är hur skön som helst. David ÄR Hank i sättet.

Pff Aaron Eckhart som Hank? Hade ju bara kännts fel om en sådan "Good-guy" agerat som Hank gör. Plastigt värre!
Citera
2008-01-13, 18:46
Medlem
aikonstyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis

Tror inte Aaron Eckhart passat i rollen öht. Fast jag hade ju gärna blivit överbevisad.
Citera
2008-01-13, 21:16
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pr0nandy
Vad snackar du om?
David är ju perfekt som Hank då han, om jag inte minns fel, själv varit sexoholic osv. Tycker han är hur skön som helst. David ÄR Hank i sättet.

Pff Aaron Eckhart som Hank? Hade ju bara kännts fel om en sådan "Good-guy" agerat som Hank gör. Plastigt värre!

Nej David är Agent Fox Mulder och kommer alltid vara Agent Fox Mulder. Han har en ganska lätt roll att göra som kunde göras mycket bättre.

Du har förmodligen inte sett filmer som Thank You for Smoking, Paycheck och In the Company of Men. Dessutom är han inte Agent Fox Mulder utan skådespelare som kan spela även helgod som i tex No Reservations och Erin Brockovich.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in