2012-03-11, 21:52
Medlem
Strittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Brukar vara någon gång mellan 03-05 typ, jag kommer hem från jobbet vid 05.30 och då brukar det finnas uppe.
Okej.
Citera
2012-03-12, 14:40
Medlem
hajamptres avatar
Mycket värt avsnitt! Känns som det är långt kvar till slutet så känns som det kommer hända mycket nu i de här sista avsnitten.
Citera
2012-03-12, 14:47
Medlem
Falcãos avatar
Ännu ett helt okej avsnitt. Serien har nu lyft så pass mycket att det inte längre känns som totalt vansinne att det ska komma en säsong till. Bara de rundar av med den så kanske de kan avsluta rätt snyggt trots allt. Det skulle jag aldrig trott efter förr säsongen som fick mig att ge upp allt hopp.
Citera
2012-03-13, 09:57
Medlem
tycker serien är så ojämn nu. vissa skämt är så fåniga o totalt utan finess. exempelvis att runkle måste säga till tuffaste killen i baren att han vill suga hans kuk? stefan & krister känns ju genomtänkt i jämförelse.

saknar verkligen de två första säsongerna som ligger ligger i absoluta toppen av mina tv-serier någonsin. visst, ibland får man en glimt av det man tycker med serien men det är mer o mer sällan, tyvärr.
Citera
2012-03-14, 02:00
Medlem
Jullsans avatar
Senaste avsnittet var ju helt okej men säsongen känns fortfarande inte som någon höjdare Allt känns bara så överdrivet. Ena scenen ska vara mer överdriven än den andra. Känns inte som att någon scen är "normal" där dom faktiskt är lite seriösa. Det blir för mycket
Citera
2012-03-19, 14:51
Medlem
svulles avatar
Skapligt avsnitt inatt.
Citera
2012-03-19, 19:10
Medlem
Avantgardistens avatar
Någon som vet namnet på låten i slutet av senaste avsnittet (e10)?

Edit: Hittade den. http://www.youtube.com/watch?v=3x7UaAMn9Qw
Senast redigerad av Avantgardisten 2012-03-19 kl. 19:12.
Citera
2012-03-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Skapligt avsnitt inatt.

Verkligen. Jag gillar att serien är lite fånig och irrationell ibland så att den inte bara anstränger sig åt en massa relations-tjafs. Vill jag se det så ser jag på HIMYM.
Citera
2012-03-19, 21:36
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Som vanligt ett bra avsnitt. Absolut bästa som går på tv nu
Citera
2012-03-19, 22:39
Medlem
P.Gs avatar
Skillnaden mellan den första säsongen och nuvarande säsonger ligger helt klart i "synen" på sex. I början var det mer dekadent i allmänhet, Hank låg runt och de lustigheter som inträffade var mer trovärdiga. Nu handlar det ju enbart om att Runkle ska göra sjuka och sjukt pinsamma saker hela tiden som knappast har plats i verkligheten. Serien har gått från att vara härligt dekadent med Hank i huvudrollen till en sex-sitcom med Charlie.

Zzz
Citera
2012-03-20, 11:24
Medlem
grabbags avatar
Saknar fortfarande Hank från säsong 1-3, han har "mognat" lite för mycket. Annars är ju denna säsongen bra mycket bättre än förra iaf.
Citera
2012-03-20, 21:09
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Som vanligt ett bra avsnitt. Absolut bästa som går på tv nu

Haha. Jösses...

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Skillnaden mellan den första säsongen och nuvarande säsonger ligger helt klart i "synen" på sex. I början var det mer dekadent i allmänhet, Hank låg runt och de lustigheter som inträffade var mer trovärdiga. Nu handlar det ju enbart om att Runkle ska göra sjuka och sjukt pinsamma saker hela tiden som knappast har plats i verkligheten. Serien har gått från att vara härligt dekadent med Hank i huvudrollen till en sex-sitcom med Charlie.

Zzz

Håller med. Serien har blivit lite av en parodi på sig själv tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in