2011-04-21, 00:56
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
Har inte sett den versionen, ska leta upp den
Tack för tipset!

Det gör du rätt i tycker jag

Jag gillar den nya versionen också mest för att Depp är en sådan fantastisk skådespelare...
Citera
2011-04-21, 01:13
Medlem
Psyko Dads avatar
Alla helgons blodiga natt

Fasen vad jag gillar musiken i filmen som iofs är upprepande men stressande.
Citera
2011-04-21, 08:49
Medlem
Tuvtramps avatar
Såg Uwe Bolls kontroversiella mästerverk Postal igår för ja.. säkert tionde gången? Iaf så har han i denna spel-till-film-konvertering verkligen lyckats och det är en hel del kul detaljer med som "Dr Mengele´s first aid-station", Vince Desiderio inhopp som sig själv ect ect.
10/10 Nuff said.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=RBSJHpqgHCU
Citera
2011-04-22, 12:39
Medlem
gunt4ns avatar
The Hole, helt okej film förutom att den spårar mot slutet
Citera
2011-04-22, 13:16
Medlem
Rakiis avatar
Jag har sett Grown Ups med b.la Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock och Salma Hayek. Förstår varför den har fått dålig kritik men jag gillade filmen, inte så vidare bra skådespel och en story tagen ifrån baksidan på flingpaketet. Men, man får vad man vill ha vilket är lättsam humor och Adam Sandler är alltid rolig.

3/5
Citera
2011-04-22, 13:17
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Kör du ett Coenmaraton? Har länge tänkt se Fargo, men, som vanligt, så har det bara inte blivit av.
Naw, tänkte bara se must-have-seen-filmer och de råkade vara av Coenbröderna allihopa.

Goodfellas, In Bruges och Léon har jag velat se ett bra tag nu. Får se om jag lyckas tanka hem dem i bra upplösning.
Citera
2011-04-22, 13:21
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Fick äntligen ändan ur vagnen och drog igenom Apocalypse now - redux. Ja, vad ska man säga... filmen var uttömmande, utforskande, eftertänksam, impulsiv, filosofisk, explosiv. Jag kan inte sätta fingret på den, ej heller kategorisera den, men jag tror att jag gillade den. En filmupplevelse som var både besynnerlig, oanständig och angenäm.

Ingen gradering gör Apocalypse rättvisa, men för att markera att jag inte tyckte illa om den så sätter jag 7-8/10.

Kul att du nu har sett den! Kanske bör poängtera att man bör se den flera gånger före man kan ge den ett rättvist betyg, mycket som man inte snappar upp första gången.
Citera
2011-04-22, 13:41
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Terminator - Salvation

Har inte sett den tidigare (har bara inte blivit av), och jag tror inte riktigt att jag "såg" den heller med tanke på att jag och en polare satt och drack whisky och Guinness och i allmänhet snackade sönder filmen, men jag "tror" att filmen var rätt okej (det jag såg av den).

Så den får väl 6/10, tills vidare.
Citera
2011-04-22, 14:04
Bannlyst
Håller på o kollar ut Silver fang serien på japanska just nu får rysningar nostalgi känslan av denna serie är så jävla underbar dock saknar jag den på svenska men den finns tyvärr inte i oklippt version
Citera
2011-04-22, 15:32
Medlem
Carelesss avatar
Meh, Goodfellas, vilken jävla besvikelse. Inte ett dugg spännande eller unik för den delen heller. 1/5
Citera
2011-04-22, 19:39
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Naw, tänkte bara se must-have-seen-filmer och de råkade vara av Coenbröderna allihopa.
Jag tror banne mig att jag drar ner Fargo ikväll. Coen kan man inte få nog av! Jag rekommenderar f.ö. varmt The Ladykillers i brödernas tappning till alla de som har några timmar fria ikväll.
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Kul att du nu har sett den! Kanske bör poängtera att man bör se den flera gånger före man kan ge den ett rättvist betyg, mycket som man inte snappar upp första gången.
Jag misstänkte nästan det. Det är inte helt omöjligt att jag kanske ser om den någon gång i framtiden.

Men urk, Chefs dekapiterade skalle var något av det värre jag har sett i filmväg. Och jag som trodde att jag var härdad...
Citera
2011-04-22, 21:35
Medlem
banditqueens avatar
Eat, Love, Pray. Sämre film får man leta efter, glättig, oerhört tjejig (vilket kan vara kul ibland men inte så här extrem). 0.5/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in