I natt såg jag den fjärde Dirty Harry-filmen, Sudden Impact som även Clint Eastwood regisserade. Betydligt bättre än The Enforcer (tredje filmen) och handlingen som kretsar kring ett våldtäktsoffer känns fräscht för serien, gillade denna.
Disneys Robin Hood, dubbad till svenska.
Fantastiska röstskådespelare för Broder Tuck, Prins Lejon (vad fan heter han?!?!) samt Sir Väs. Robin Hood själv låter i vanlig disney-protagonist-anda som en klassisk homogay. Kan ha varit minnesluckorna, men slutade den inte lite abrupt?
Nåja, får bli en svag 3/5:a , hade inte sett den nykter.
Gör jag? Jag har bara sett Violent Shit och Antropophagus 2000 av honom.
Ja, (dåligt minne eller?) jag är rätt säker på att jag sett dig skriva just positivt om honom. I filmforat för kanske 1-2 år sedan. Minns dock inte vilken tråd - kanske skräckfilmstråden.. är väl bara för mig att söka då antar jag.
Ja, (dåligt minne eller?) jag är rätt säker på att jag sett dig skriva just positivt om honom. I filmforat för kanske 1-2 år sedan. Minns dock inte vilken tråd - kanske skräckfilmstråden.. är väl bara för mig att söka då antar jag.
Du blandar inte ihop honom med Ittenbach eller Buttgereit då? För jag har då aldrig tyckt om Schnaas.
Battle: Los Angeles får 1.5/5 ostiga lökringar. Visst var den relativt välgjord, men man fick ingen som helst känsla för karaktärerna plus att jag inte gillade skådosarna som var med (Eckheart och Rodriguez framförallt.)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!