2011-09-11, 04:42
Medlem
4168s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ok, ditt sär, nu ska jag sänka mig till den sandlåde nivån du skriver på.

Zidane vann VM. Ok, vann han den helt själv eller?
Ska man titta efter titlar för att säga vem som är bäst? För isf så är är t.ex. Xavi bättre än både Messi och Zidane. Och Pedro är ju även bättre än CR7, för han vann ju VM... Bra va?

Om Zidane är så jävla bra, vart fan var han i alla CL turneringar? Han gjorde inte ett shit. Vart fan var Zidane när Juve behövde honom i 2 cl finaler?

Ronaldinho bättre då än vad Messi är nu? Exakt vad baserar du det på? Att han hade "fläshigare" moves?

Messi har också blivit hyllad av vem fan du vill i fotbollsvärlden. Han har vunnit 2 world player of the year, 3e kommer väldigt snart , top scorer i cl 3 ggr i rad mm.

Vad är det som gör att Zidane är bättre än Messi?
All statistik pekar fan på att Messi är bättre. Utöver statistiken så ser man ju hur bra Messi är om man bara tittar på matcherna.

Vad har tennis med saken att göra? Varför kan man inte ett skit om fotboll, bara för att man råkar gilla Barcelona? Hur fan vet du att jag började titta på fotboll 2009?

Dåså, din lilla fitta (som började titta på fotboll när Inter vann CL mot Bayern) kan du svara på vad det är som gör att Zidane och Ronaldinho är bättre än Messi?

Han presterar iaf, även om han inte har vunnit någon större titel ännu.
Landslaget är ju också inte det enda som ska räknas in...

Zidane inte gjort ett piss i CL? pls bro let me laugh! låt mig gissa du var inte ens född 2002 visst? för vem fan har inte sett det avgörande målet i CL finalen 2002.

Citera
2011-09-11, 08:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzaaa
Vafan snackar du om, Ronaldo överskattad? Finns inte heller många med bättre spelförståelse och passningsspel än Guti.
Vad jag kommer ihåg från säsongen 2007/2008 så gick han runt på planen utan kämpaglöd och spansk media gjorde faktiskt en undersökning där det visa sig att efter varenda inhopp Guti hade gjort så släppte Real alltid in mål efter hans felpass! Många tycker att C.Ronaldo är världens genom tidernas bäste fotbollsspelare samtidigt som Lionel Messi äger sönder honom med sin kvalitet
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterijuni
I Real så var Guti världens bästa inhoppare, fan vad jag saknar Guti alltid när Real jagade mål så hoppade han in och leverade. Att du tycker Ronaldo är överskattad bevisar bara din inkompetens som dvärgrunkare.

Dina 400 inlägg kan du köra upp i Zlatans svarta anus.
Kolla mitt föregående inlägg, Fuck los blancos! Bianconeri <3
Citera
2011-09-11, 11:42
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad jag kommer ihåg från säsongen 2007/2008 så gick han runt på planen utan kämpaglöd och spansk media gjorde faktiskt en undersökning där det visa sig att efter varenda inhopp Guti hade gjort så släppte Real alltid in mål efter hans felpass!

Det var det som var lite grejen med Guti, han hade sina stunder där han kunde vara helt usel (det var inte så ofta dock), och så hade han sina stunder när ingen spelare i världen var bättre. Jämför man Gutis passningar när han var på humör så ligger en spelare som Xavi hästlängder efter.

Citera
2011-09-11, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad jag kommer ihåg från säsongen 2007/2008 så gick han runt på planen utan kämpaglöd och spansk media gjorde faktiskt en undersökning där det visa sig att efter varenda inhopp Guti hade gjort så släppte Real alltid in mål efter hans felpass! Många tycker att C.Ronaldo är världens genom tidernas bäste fotbollsspelare samtidigt som Lionel Messi äger sönder honom med sin kvalitet

Kolla mitt föregående inlägg, Fuck los blancos! Bianconeri <3
Kan hålla med om att Messi är bättre, men Ronaldo är bättre på vissa saker. Sen så är det faktiskt tvärtom, de flesta säger ju att Messi är världens bästa genom tiderna? Vill fortfarande veta vad du menar med att Ronaldo är överskattad?
Citera
2011-09-11, 18:01
Medlem
Ronaldo glimtar till då och då, men mest ligger han i gräset
och vill ha straff/frispark,ibland blir det riktigt pinsamt. I sina
bästa stunder är han jämförbar med Messi, men många gånger
är det omgivningen som höjer vissa spelare,detta gäller både
Ronaldo och Messi!
Citera
2011-09-11, 18:24
Medlem
Vinterijunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Ronaldo glimtar till då och då, men mest ligger han i gräset
och vill ha straff/frispark,ibland blir det riktigt pinsamt. I sina
bästa stunder är han jämförbar med Messi, men många gånger
är det omgivningen som höjer vissa spelare,detta gäller både
Ronaldo och Messi!
Pinsamt inlägg, du bildar din uppfattning av Ronaldo från tiden från United.
Citera
2011-09-11, 18:27
Bannlyst
Messi är överskattad
Citera
2011-09-11, 21:00
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterijuni
I Real så var Guti världens bästa inhoppare, fan vad jag saknar Guti alltid när Real jagade mål så hoppade han in och leverade. Att du tycker Ronaldo är överskattad bevisar bara din inkompetens som dvärgrunkare.

Dina 400 inlägg kan du köra upp i Zlatans svarta anus.

Mannen älskade press.

http://www.youtube.com/watch?v=OxMYCWrZMtc

Underskattad spelare : Di Natale, folk nämner aldrig honom när man snackar om världens bästa målskytt.
Citera
2011-09-11, 22:21
Bannlyst
Wesley sneijder är överskattad imo.
Citera
2011-09-11, 23:22
Bannlyst
Lägger till Özil som underskattad, han gjorde flest assists i hela Europa 2010-11, spelade dessutom utmärkt i tyska landslaget under VM.
Citera
2011-09-12, 03:15
Medlem
Det är väl den defensive mittfältarens lott att få dras med underskattning, men jag måste ändå säga Fellaini i Everton. Det är något spindellikt över honom. Hans långa ben och hans placeringsförmåga gör honom svårforcerad. Även Moussa Sissoko i Tolouse tror jag att det kan bli något av. Honom hade Arsenal kunnat ha mycket nytta av.

Bland de överskattade tycker jag att Torres, Andy Carrol och Wilshere ligger nära till hands.
Citera
2011-09-12, 03:40
Medlem
Överskattade (För klargöra jag tycker inte dessa spelare är dåliga bara att hypen kring dem inte lever upp till deras kapacitet)

C.Ronaldo
F.Torres
Z.Ibrahimovic
D.Berbatov

Underskattade

Grafite
Pato
Pauvlychenko
Farfan
Pandev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera