Citat:
Hahah älskar din avslutning där. Det kan fan vara så att han är efterbliven vilket förklarar rätt mkt
Ursprungligen postat av Jaxxx
Bendtner skulle jag kalla en average fotbollsspelare. Din åsikt om honom som totalt värdelös delas ju dock med majoriteten av befolkningen . Hur du då kan få honom till överskattad förstår jag inte? Han skulle passa perfekt i ett engelskt brunkarlag typ Stoke, Wolves eller varför inte en nykomling som Norwich. Där skulle han kunna sätta 10 talet baljor / säsong. Han har ett hyffsat målsnitt i både landslag och klubblag för att vara 3/4e valet i klubben. Om man jämför med andra lirare i samma position så som Vela, Owen och Jovanovic tex som alla får anses vara ännu sämre så får han fruktansvärt mycket skit från alla. Jag kan köpa att han är överskattad av sig själv men inte annars. Däremot verkar han efterbliven.

Ja, han överskattar sig själv nåt oerhört. Han verkar tro att han är en striker i toppklass.
Sen när jag säger att han är överskattad så menar jag då av wenger, arsenals scouter, ja arsenal helt enkelt som värvat honom. För när han värvades var han toootalt värdelös, kan inte understryka detta nog! Nu får jag dock ändå medge att han blivit mindre kass.
Men man räknar ju ner tills han ryker till en såklart sämre klubb, typ nån liknande du nämnde.
Fast har man läst av killen rätt så kommer han ju skratta åt bud från sämre klubbar.
Han väntar på ett bud i 500 milles klassen från Barca, Real, Man U, eller ja varför inte Inter där han lätt kan peta Etóo eller Milito