Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Okej, säg 10 som är bättre än honom då.
Ramos.alves.maicon.marcelo,sagna,evra,cole,baines, abidal,monreal,filpe luis,lahm,coentrao,
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Maggio är en jävligt komplett ytterback. Mycket bättre än dito i Real Madrid till exempel.
Ja sure

och apor kan flyga ni serie a nissar lever i 90 talets bubbla dags och komma ur för guds skull ni överskattar allt som har med seriea a och göra men så fort ni kommer till Europa spel blir ni våldtagna

inte konstigt att ni tappat 4a platsen till Tyska ligan.