2011-09-10, 22:41
  #865
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
I serie a ja

I Serie A? Kan du räkna upp 10 ytterbackar i Serie A som är bättre än Maggio?
Citera
2011-09-10, 23:43
  #866
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
I Serie A? Kan du räkna upp 10 ytterbackar i Serie A som är bättre än Maggio?

Well jag kan räkna 20 st i världen som är bättre än honom killen är bra men att du försöker få honom till top10 i världens är ganska pinsamt
Citera
2011-09-11, 00:04
  #867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Well jag kan räkna 20 st i världen som är bättre än honom killen är bra men att du försöker få honom till top10 i världens är ganska pinsamt
Okej, säg 10 som är bättre än honom då.
Citera
2011-09-11, 00:06
  #868
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Well jag kan räkna 20 st i världen som är bättre än honom killen är bra men att du försöker få honom till top10 i världens är ganska pinsamt

Maggio är en jävligt komplett ytterback. Mycket bättre än dito i Real Madrid till exempel.
Citera
2011-09-11, 00:14
  #869
Medlem
ZlatanManias avatar
Alexander Gernt= extremt överskattad, Han har tom själv sagt att han inte är sååå bra, Guti och C.Ronaldo också

Underskattade= E-Adebayor och Robin Van Persie

Inlägg nummer 400
Citera
2011-09-11, 00:28
  #870
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Okej, säg 10 som är bättre än honom då.
Ramos.alves.maicon.marcelo,sagna,evra,cole,baines, abidal,monreal,filpe luis,lahm,coentrao,
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Maggio är en jävligt komplett ytterback. Mycket bättre än dito i Real Madrid till exempel.

Ja sure och apor kan flyga ni serie a nissar lever i 90 talets bubbla dags och komma ur för guds skull ni överskattar allt som har med seriea a och göra men så fort ni kommer till Europa spel blir ni våldtagna inte konstigt att ni tappat 4a platsen till Tyska ligan.
__________________
Senast redigerad av Tony-Soprano 2011-09-11 kl. 00:34.
Citera
2011-09-11, 00:48
  #871
Medlem
Vet inte om pensionerade spelare räknas, men isf anser jag att Dennis Bergkamp är väldigt, väldigt underskattad. Av spelare som spelar idag så är, enligt mig, Adebayor en underskattad spelare. Det hindrar mig inte från att hata fanskapet.

Överskattade spelare:
Theo Walcott. Han må vara fruktansvärt snabb, men mycket mer kan han nog inte.
Ola Toivonen. En svensk Bendtner.
Citera
2011-09-11, 00:51
  #872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Alexander Gernt= extremt överskattad, Han har tom själv sagt att han inte är sååå bra, Guti och C.Ronaldo också

Underskattade= E-Adebayor och Robin Van Persie

Inlägg nummer 400

Håller med om att van Persie är underskattad. Han delar rekordet på mål efter vinteruppehållet i PL, 18 stycker. Bara CR7 och Thierry Henry har lyckats med samma sak.
Citera
2011-09-11, 01:38
  #873
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Alexander Gernt= extremt överskattad, Han har tom själv sagt att han inte är sååå bra, Guti och C.Ronaldo också

Underskattade= E-Adebayor och Robin Van Persie

Inlägg nummer 400


Skulle du vilja motivera varför du tycker att C.Ronaldo är en överskattad spelare?
Citera
2011-09-11, 02:27
  #874
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Alexander Gernt= extremt överskattad, Han har tom själv sagt att han inte är sååå bra, Guti och C.Ronaldo också

Underskattade= E-Adebayor och Robin Van Persie

Inlägg nummer 400
Vafan snackar du om, Ronaldo överskattad? Finns inte heller många med bättre spelförståelse och passningsspel än Guti.
Citera
2011-09-11, 02:49
  #875
Medlem
Underskattade : G.Higuain, T.Hysèn, Jeffren, T.Muller, R.Soldado

Överskattade : C.Seedorf, F.Lampard, M. Ambrosini, Maicon


Baserat på hur mycket cred dem får i media/generellt av folk på forum etc.
Citera
2011-09-11, 03:17
  #876
Medlem
Vinterijunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Alexander Gernt= extremt överskattad, Han har tom själv sagt att han inte är sååå bra, Guti och C.Ronaldo också

Underskattade= E-Adebayor och Robin Van Persie

Inlägg nummer 400
I Real så var Guti världens bästa inhoppare, fan vad jag saknar Guti alltid när Real jagade mål så hoppade han in och leverade. Att du tycker Ronaldo är överskattad bevisar bara din inkompetens som dvärgrunkare.

Dina 400 inlägg kan du köra upp i Zlatans svarta anus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in