2008-09-01, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Joe Cole är en rätt bra spelare, och han har väl aldrig varit höjd till skyarna som en stjärna?

Nej det har man ej gjort.
men tittar man på hans lön så är han aldeles för bra betald
Citera
2008-09-01, 22:56
Medlem
setermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Han är alltid en av de bästa i landslaget och alla hatar honom ändå. Hur får du det till överskattad?
D Andersson är hatad av stora delar av sveriges fans och har spelat ganska mycket bättre senaste matcherna. Grejen är att Svensson numera målas upp som en enorm passningsspelare men han slår ändå bort en massa viktiga passningar i kontringslägen, både i EM och mot Frankrike. Visst killen är bra i Allsvenskan men det var Big Mama också.
Citera
2008-09-01, 22:58
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setermannen
D Andersson är hatad av stora delar av sveriges fans och har spelat ganska mycket bättre senaste matcherna. Grejen är att Svensson numera målas upp som en enorm passningsspelare men han slår ändå bort en massa viktiga passningar i kontringslägen, både i EM och mot Frankrike. Visst killen är bra i Allsvenskan men det var Big Mama också.

Va inte han ganska kass?
Citera
2008-09-02, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Det låter kanske lite konstigt men när jag läste ditt inlägg fick jag uppfattningen om att du inte kollar på fotboll och inte ens vet vad sporten går ut på. Har jag rätt?

Med andra ord: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHH AHAHAHA.

Återigen bevisar du din okunnighet. Håller med von_S och zzwampen där, helt klart. Minns också den matchen då de buade ut Anders. Fan vad lack man blev.
Citera
2008-09-02, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Va inte han ganska kass?
Nej då, Big Mama var lättmjölkarnas bästa värvning på länge. Har för mig att de sa att han skulle vara bättre än Afonso. Men visst han presterade lika bra som en sandsäck.
Citera
2008-09-02, 19:37
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Nej då, Big Mama var lättmjölkarnas bästa värvning på länge. Har för mig att de sa att han skulle vara bättre än Afonso. Men visst han presterade lika bra som en sandsäck.
Måste säga att din avatar är utsökt!
Citera
2008-09-03, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Måste säga att din avatar är utsökt!
Tackar.
Citera
2008-09-03, 22:08
Medlem
avets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WidingDaLeet
doni (atalanta) gör sällan en dålig match och gjorde några riktigt snygga mål förra säsongen

doni fick beröm som fan innan och hade en plats i italienska landslaget. men eftersom han har valt o stanna i atalanta så har det såklart gått neråt. det var under atalantas skrällsäsong berömmen haglade över honom. så om man tycker han e underskattad så får han egentligen skylla sig själv. man kan inget göra i en "liten" klubb.
Citera
2008-09-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Nu är du ju ute och cyklar fullständigt, bor du under en sten på en mosse eller något? Ibra orkar jag inte ens kommentera då det är uppenbart att du försöker provocera. Men kom igen, du kallar Källström och Larsson för underskattade. Av vilka då menar du? Larsson är knappast underskattad av någon. Källström höjs till skyarna och är således, ja vadå, överskattad? Yes. ( )

Anders Svensson är jag dock beredd och med på.

Okej, Källström kan jag släppa men under matcher så hör man inte dom kommentarer jag tycker Larsson är värd att få. Och på så sätt tycker jag att Larsson är underskattad.
Citera
2009-03-26, 14:08
Medlem
olika syn

Här har/hade du inte många rätt.
Underskattad; Frank Lampard, ja du är rolig du. Han bär ett av världens bästa lag på sina axlar.

Roben: är han frisk finns det inte många bättre kantspringare.
Citera
2009-03-26, 18:39
Medlem
Kanouté har väl alltid varit underskattad tycker jag, inte fått sitt stora erkännande, det är väl nu det ska komma isåfall då om han går till Milan 31 år gammal.
Citera
2009-08-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Rent allmänt så är många målvakter underskattade.

Mest överskattat i Sverigeär ju Taco-Svensson, saken är att han lyckas få till det när uppmärksamheten är som högst. Sista matchen i Elfsborg innan England så sätter han ett långskott, massa snyftrubriker "här tar han farväl med supermål" och tv-inslag med 17repriser.
Frisparken mot argentina, alla har sett den väl, minst 237ggr, han fick även göra om frisparken för tv.
När Kimpa var skadad och diskuterades intesivt om postionen så lyckas han få in 2 baljor, eller vad det var.

Jag tycker inte Anders är Överskattad eftersom det är ju oftast han som täcker alla ytor på mittfältet, sedan är ju Kim inte så bra enligt mig eftersom om man kollar på dem senaste matcherna har han spelat bort sjukt många bollar och varit nästan osynlig i princip hela matchen, när han väl får bollen så lägger han en långpassning som kommer dit den ska !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in