2011-11-15, 23:39
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itw
Albin Ekdal är nog relativt underskattad, skulle förmodligen vara den bästa innermittfältaren i sverige redan nu utan skador.

Underskattad? I vilken värld då? Vad exakt är han bra på? Högst medioker spelare.
Citera
2011-11-16, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Underskattad? I vilken värld då? Vad exakt är han bra på? Högst medioker spelare.
I Svenska mått är han väl en rätt bra spelare.
Citera
2011-11-16, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forzaaa
I Svenska mått är han väl en rätt bra spelare.
Han platsar väl knappt ens i ett italienskt sunk-lag? Känns som när folk skrek efter Henok Goitom bara för att petade in några slumpmål i Almeria. Nej, håller med 4522. Ekdahl har mycket att bevisa innan han ska bli aktuell för en landslagsplats.
Citera
2011-11-16, 10:33
Medlem
wRooneys avatar
Underskattad: Michael Carrick

Överskattad: Neymar
Citera
2011-11-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
De bästa spelarna i PL har kommit från Laliga och Portugisiska ligan bara så du vet. han skulle utan tvekan näta 20-30 mål i pl utan problem killen är mål maskin.

Den säsongen Hulk gör 20-30 mål i PL så ger jag dig en personlig avsugning!
Citera
2011-11-16, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reaperin
Den säsongen Hulk gör 20-30 mål i PL så ger jag dig en personlig avsugning!

Han gjorde 23 mål i portugisiska PL förra säsongen. http://www.soccerway.com/national/portugal/portuguese-liga-/2010-2011/regular-season/players/

Citera
2011-11-16, 13:47
Medlem
Vinterijunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Han gjorde 23 mål i portugisiska PL förra säsongen. http://www.soccerway.com/national/portugal/portuguese-liga-/2010-2011/regular-season/players/

Säongen innan den gjorde han 5 mål i ligan och säsongen dessförinnan gjorde han 9 mål för Porto i ligan. Innan dess så har han härjat i Japanska ligan i 200 år.

Nä denna Hulk lever endast på sitt fantastiska namn.
Citera
2011-11-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Han platsar väl knappt ens i ett italienskt sunk-lag? Känns som när folk skrek efter Henok Goitom bara för att petade in några slumpmål i Almeria. Nej, håller med 4522. Ekdahl har mycket att bevisa innan han ska bli aktuell för en landslagsplats.
Sen beror det väl på hur man menar med sunk-lag, men visst, inte det bästa laget. Har väl även haft ganska mycket problem med skador om jag förstått rätt.
Citera
2012-04-17, 11:26
Medlem
Mest överskattade spelaren är Kevin Prince Boateng i Milan, han gör ju fler misstag än rätt och gnäller nåt så fruktansvärt på domarna!

Mest underskattade spelareren är Martin Cacares i Juventus, han är ytterback och gjorde två mål i sin första match mot Milan i Coppa Italia sedan han varit utlånad. Han spelar ibland för Uruguays landslag men jag är nästan säker på 9/10 fotbollsintresserade inte har en aning om vem killen är. Jag tycker att ytterbackar i allmänhet mindre uppmärksamhet än anfallare som i många fall är sämre rankade.
Citera
2012-04-17, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David--
Mest överskattade spelaren är Kevin Prince Boateng i Milan, han gör ju fler misstag än rätt och gnäller nåt så fruktansvärt på domarna!

Mest underskattade spelareren är Martin Cacares i Juventus, han är ytterback och gjorde två mål i sin första match mot Milan i Coppa Italia sedan han varit utlånad. Han spelar ibland för Uruguays landslag men jag är nästan säker på 9/10 fotbollsintresserade inte har en aning om vem killen är. Jag tycker att ytterbackar i allmänhet mindre uppmärksamhet än anfallare som i många fall är sämre rankade.

De flesta som följer laliga vet vem han är och han spelade riktigt bra i Sevilla tråkigt bara att han lämnar de på grund av klubbens usla ekonomi men annars är han riktigt nyttigt spelare som kan spela på både kanterna och även som mittback.
Citera
2012-04-17, 13:05
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David--

Håller inte med, han har en enorm arbetsförmåga och kan även göra viktiga mål när det behövs. Milan är alltid bra med Boateng.

Nocerino är riktigt underskattad, även om han börjar få lite erkännande nu.
Citera
2012-04-17, 13:46
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Håller inte med, han har en enorm arbetsförmåga och kan även göra viktiga mål när det behövs. Milan är alltid bra med Boateng.

Nocerino är riktigt underskattad, även om han börjar få lite erkännande nu.
Håller med. KPB är en av Milans viktigaste spelare. Glömmer aldrig matchen mot Lecce borta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in