Citat:
Ursprungligen postat av Vonito
Nu har du nämnt bendtner i alla tre av dina inlägg och upprepar samma floskler, läs på lite och se matcher innan du uttalar dig om något du inte har något som helst belägg för.
"Bendtner är bättre" my ass

Bendtner är väl bättre än Zlatan också, eller?
Bendtner är 3 år yngre och är inne på sin 7:e säsong i PL. Han har 18 mål i landslaget. Hulk är 26 år gammal, spelar i den portugisiska ligan som är typ i klass med den ukrainska och har 5 inhopp i landslaget. Och kom inte med skitsnack om att Brasilien är bäst osv, tiden då Ronaldo, Ronaldinho och Rivaldo konkurrerade om anfallsplatserna är förbi, istället är det Robinho, Pato och Neymar som petar Hulk.
Hulk är extremt överskattad och jag upprepar det igen: Inte ens en av världens 20 bästa anfallare.
Messi, Ronaldo, Benzema, Villa, Pedro, Higuain, Gomez, Torres, Drogba, Rooney, Balotelli, Dzeko, Aguero, Tevez, di Natale, Cavani, Ibrahimovic, Adebayor, Eto'o, Pato, Ba är bara några av de spelare som är helt överlägsna Hulk vars största merit är portugisiska och japanska ligan. Vi får heller inte glömma att han är född 1985 och bara har en bra säsong i sin karriär.
Spektakulär, men inte världsklass.