2011-10-20, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Snacka om att märka ord.

Värt att notera är ju att Bundesliga är sämre än Premier League. Så, med den metodiken - Slår United City med 2-0, så är de bättre än Bayern? Och slår de City med 1-0, så är de sämre?

Det är själva matchbilden som är relevant. United har ju uppenbarligen haft problem med City då de både förlorade och spelade lika mot dem för någon månad sedan.

Det finns 1-2 spelare i Manchester United som skulle gå in i Bayern Münchens 11a, medans United gärna skulle tagit emot nästan hela 11an från Bayern.
Citera
2011-10-20, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Jo det har dom. Massvis med gånger. Bra försök där.
Inte i CL, nej.

Citat:
2011-08-07 17:30 Bayern München - Borussia Mönchengladbach 0-1.
May I remind you om vad som hände mot Barcelona för ett par månader sedan? Varför drar du upp irrelevanta matcher i början av Augusti?
Citat:
Har du ett enda rätt? Det är frågan.
Mer rätt än dig, uppenbarligen.
Citat:
Hur kan man vara partisk när man bara sammanställer fakta? Har inte skrivit en enda åsikt här, bara rabblat upp fakta. Är du inte läskunnig?
Vad är fakta med att du påstår att Manchester United är bättre än Bayern münchen? Snarare floskler från en partisk fanboy.

Citat:
Valdes är 2a målvakt, bra försök igen. Och alla fattade vad han menade, att Spanien är bäst i världen vad gäller målvakter, ja bättre än Tyskland. Finns inget som tyder på att Bayern är bättre än United, och nej jag tänker inte sitta och diskutera någon dagsform här. Slår Bayern ut United eller kommer före i CL, så fair enough. Eller om United typ kommer 3a i ligan den här säsongen. Men United kom 2a i CL och vann ligan och har startat den här säsongen fantastiskt bra.
1. Casillas
2. Reina
3. Valdes

Säger väl ganska mycket om vad du vet om Spansk fotboll. Gå och lägg dig ditt misslyckade troll.
Senast redigerad av PeanutBread 2011-10-20 kl. 14:32.
Citera
2011-10-20, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Inte i CL, nej.

Jo, bland annat mot United. Härlig du är

Citat:
May I remind you om vad som hände mot Barcelona för ett par månader sedan? Varför drar du upp irrelevanta matcher i början av Augusti?

Varför är dom matcherna helt plötsligt irrelevanta? Du bestämmer lite vad som gäller beroende på hur det passar dig.

Citat:
Mer rätt än dig, uppenbarligen.

Jag har hittills fått rätta dig på pinsamma missar i varenda inlägg.

Citat:
Vad är fakta med att du påstår att Manchester United är bättre än Bayern münchen? Snarare floskler från en partisk fanboy.

Ok?

Citat:
1. Casillas
2. Reina
3. Valdes

http://en.wikipedia.org/wiki/Spain_national_football_team

Säger väl ganska mycket om vad du vet om Spansk fotboll. Gå och lägg dig ditt misslyckade troll.

Exakt var i den där länken står det att Reina är 2a målvakt? Jag kan mycket väl ha fel, eftersom det är så oerhört sällan det händer, men jag har för mig att Valdes är 2a målvakt och stod i en landskamp nyligen.

Citat:
Det är själva matchbilden som är relevant. United har ju uppenbarligen haft problem med City då de både förlorade och spelade lika mot dem för någon månad sedan.

Det finns 1-2 spelare i Manchester United som skulle gå in i Bayern Münchens 11a, medans United gärna skulle tagit emot nästan hela 11an från Bayern.

Får jag fråga; är du mytoman? United har inte spelat oavgjort mot city, och definitivt inte för "någon månad sen" däremot har de vunnit för någon månad sen. Haha jaha, detta eviga "han skulle inte platsa där och där" fotboll är en lagsport och personligen skiter jag i vilka som skulle platsa här eller där, det enda jag vet är att Man Utd var bättre än Bayern ifjol och det ganska rejält också.
Senast redigerad av haser 2011-10-20 kl. 14:37.
Citera
2011-10-20, 14:36
Medlem
dires avatar
Citat:
Hur kan man vara partisk när man bara sammanställer fakta? Har inte skrivit en enda åsikt här, bara rabblat upp fakta. Är du inte läskunnig?

På hur sätt är påståendet "Barca, Real och United är de bästa klubbarna i världen" ett sammanställande av fakta? Vet du vad fakta är?
Citera
2011-10-20, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dire
På hur sätt är påståendet "Barca, Real och United är de bästa klubbarna i världen" ett sammanställande av fakta? Vet du vad fakta är?

Dom tre bästa lagen i CL ifjol enligt placeringarna. Inte fakta, no?
Citera
2011-10-20, 14:39
Bannlyst
Citat:
Jo, bland annat mot United. Härlig du är
När då?
Citat:
Varför är dom matcherna helt plötsligt irrelevanta? Du bestämmer lite vad som gäller beroende på hur det passar dig.
Därför att det inte säger något om hur bra truppen är i dagsläget?

Citat:
Jag har hittills fått rätta dig på pinsamma missar i varenda inlägg.
Klockrent att du påstår det när du haft fel ett flertal gånger.
Citat:
Ok?
Vad var det du inte förstod?

Citat:
Exakt var i den där länken står det att Reina är 2a målvakt? Jag kan mycket väl ha fel, eftersom det är så oerhört sällan det händer, men jag har för mig att Valdes är 2a målvakt och stod i en landskamp nyligen.
Detta om något säger väl allt om hur kunnig du är om spansk fotboll. Men vad ska man förvänta sig av en snorunge som reggat sig i September.
Citera
2011-10-20, 14:43
Bannlyst
Citat:
När då?

Bland annat ifjol i kvartsfinalen i CL...

Citat:
Därför att det inte säger något om hur bra truppen är i dagsläget?

Exakt samma trupp som nu

Citat:
Detta om något säger väl allt om hur kunnig du är om spansk fotboll. Men vad ska man förvänta sig av en snorunge som reggat sig i September.

Så man kan inte vara kunnig inom spansk fotboll om man inte vet vem som är 2a målvakt av Reina och Valdes? Och du har fortfarande inte kommit med något konkret om vem som är 2a målvakt. För övrigt är jag inte jättekunnig inom spansk fotboll heller - något som jag aldrig har påstått heller. Kul att du kallar mig snorunge, en kille som inte vet att man inte börjar med en versal när man skriver månaderna.
Citera
2011-10-20, 14:44
Medlem
svulles avatar
Citat:

Haha, är du på riktigt? När förlorade/kryssade United emot City för någon månad sedan?

Citat:

Återigen, är du på riktigt?
Citera
2011-10-20, 14:44
Medlem
dires avatar
Citat:
Dom tre bästa lagen i CL ifjol enligt placeringarna. Inte fakta, no?

Nja, halvt rätt. Men låt gå, vi förutsäger, för diskussionens skull, att du vet vad fakta innebär. Då går vi över till definitionen av "bäst" och "världen". Några idéer?
Citera
2011-10-20, 14:48
Medlem
dires avatar
Citat:

Nu är du lite snål. Jag skulle ge fyra Unitedspelare plats i Bayerns startelva: Vidic, Rio, Rooney, Evra.
Citera
2011-10-20, 14:55
Bannlyst
Citat:
Nu är du lite snål. Jag skulle ge fyra Unitedspelare plats i Bayerns startelva: Vidic, Rio, Rooney, Evra.
Underskatta inte Bayerns försvar. Evra har varit ganska kass på det senaste, Ferdinand har tappat formen. En centerback + Rooney är däremot givna i truppen.

Ingen United-spelare skulle platsa i Barcelona, måhända på bänken.
Citera
2011-10-20, 14:57
Medlem
Citat:
Tillåt mig skratta min käre vän, men Evra är banne mig inte bättre än Lahm, speciellt när Lahm har en sådan viktig position i laget. Sen kan jag kompromissa mig till de andra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in