2015-05-07, 06:07
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Tog 20 mg zolpidem, lite tolerans (noll tolerans om det inte är korstolerans mellan vanlig bens och z-analoger). Känner nog ingenting.. Dessa var generiska, köpta på nätet. Kanske en keff batch. Synd, förväntade mig ett äventyr efter att ha läst alla skräckhistorier

Det är efter att du druckit alkohol tillsammans med stilnoct du flippar ur
Citera
2015-05-07, 08:13
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Tog 20 mg zolpidem, lite tolerans (noll tolerans om det inte är korstolerans mellan vanlig bens och z-analoger). Känner nog ingenting.. Dessa var generiska, köpta på nätet. Kanske en keff batch. Synd, förväntade mig ett äventyr efter att ha läst alla skräckhistorier

Alldeles för lite om du har det minsta tolerans. Behöver minst det dubbla om nåt ska hända, och då kan du knappast räkna med ett äventyr. Nåt äventyr är för övrigt inte att räkna med alls på Stilnoct.
Citera
2015-05-07, 15:09
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Alldeles för lite om du har det minsta tolerans. Behöver minst det dubbla om nåt ska hända, och då kan du knappast räkna med ett äventyr. Nåt äventyr är för övrigt inte att räkna med alls på Stilnoct.

Hmm okej. Om jag avstår från all bens i en vecka och ger mig på 40 mg, kan jag förvänta mig något då? Eller är en vecka för lite?
Citera
2015-05-07, 19:15
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Hmm okej. Om jag avstår från all bens i en vecka och ger mig på 40 mg, kan jag förvänta mig något då? Eller är en vecka för lite?

Hur mycket/vilken benso käkar du och hur länge har du gjort det?
Citera
2015-05-07, 19:57
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Hur mycket/vilken benso käkar du och hur länge har du gjort det?

Äter sporadiskt när jag får tag på det, mest självmedicinering och inte russyfte dvs inga avsevärda mängder. Just nu har jag käkat FM1r, 1 mg om dagen i kanske fyra fem dagar sen innan det hade det väl gått några veckor och då käkade jag rivotril i någon vecka. Så jag käkar aldrig längre än en vecka i sträck.. eller jag har gjort, gör inte längre.
Citera
2015-05-07, 22:25
Medlem
cornichoners avatar
Tog precis 15mg zopiclone efter att inte haft dem på ett tag, känner knappt någonting. Ska jag bara ta fler? hjälper det ens? Andra tips?
Citera
2015-05-07, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av cornichoner
Tog precis 15mg zopiclone efter att inte haft dem på ett tag, känner knappt någonting. Ska jag bara ta fler? hjälper det ens? Andra tips?

Ta 2 till :P
Citera
2015-05-07, 22:33
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:

Har du ätit mycket idag? Om jag tar dem på tom mage så brukar effekten komma efter c:a 20min, har jag ätit mycket under dagen så kan det ta 1-2 timmar.
Citera
2015-05-07, 22:48
Medlem
cornichoners avatar
Tog 15 mg 21:45, ytterligare 2 st. 22:24. känner av viss effekt men inte riktig det jag vill uppnå. Bättre sätt? har haft efteraenheten av at "Increasa" dosen inte hjälper så mycket.

Tog även 2 till nu.. Men tror inte det kommer hjälpa, finns det något knep o boosta? atarax kanske? annat?
Senast redigerad av cornichoner 2015-05-07 kl. 22:52.
Citera
2015-05-07, 22:56
Citat:
Tog 15 mg 21:45, ytterligare 2 st. 22:24. känner av viss effekt men inte riktig det jag vill uppnå. Bättre sätt? har haft efteraenheten av at "Increasa" dosen inte hjälper så mycket.

Tog även 2 till nu.. Men tror inte det kommer hjälpa, finns det något knep o boosta? atarax kanske? annat?

När jag tog så tog jag 2 st, sedan 3 till efter en timme och hallucinerade som fan! Tappade sedan fattningen och tog 5 st till 30 minuter efter senaste påfyllningen så allt slutade med att jag spydde tills jag knappt orkade ställa mig upp igen
Citera
2015-05-07, 23:01
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
När jag tog så tog jag 2 st, sedan 3 till efter en timme och hallucinerade som fan! Tappade sedan fattningen och tog 5 st till 30 minuter efter senaste påfyllningen så allt slutade med att jag spydde tills jag knappt orkade ställa mig upp igen

Det är ganska värdelöst att göra så, det blir bara en jävla dimma och man kommer inte ihåg ett skit nästa dag.
Citera
2015-05-07, 23:16
Medlem
Nicke1234s avatar
Man kan ju inte annat än älska Imovane. Tog 9 stycken 7,5 mg igår kväll och fan vad bra jag mådde. Dock gick det lite längre än det brukar, fick värsta hörsel-hallisarna. Satt säkert i en timme och pratade med farsan som inte var här. Jag visste ju att han inte var här, men trodde ändå att det var bäst att svara för säkerhets skull.
Och när jag gick och la mig så "hörde" jag att min styv-pappa var i köket och pratade högt. Så jag skrek åt honom att hålla käften!
Varför börjar man höra saker som inte finns? Är det bara jag som drabbas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in