Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Nej, inte bara du. Z-analoger och hallisar går hand i hand... Men det är väl bara när du stannar uppe, dvs tabletten redan ger effekt innan du lagt dig för att sova? Annars bör du nog byta till Imovane.
Om jag kör 4-5 Stilnoct kommer hallisarna som ett brev på posten. Är alltid medveten om att det är hallisar dock så det är aldrig på något sätt obehagligt. Satt en gång och spelade gitarr med ett gäng kuddar som publik, och i mörkret och det svaga skenet från datorskärmen såg det ut som människor. Jag kunde då leva mig in i känslan av att det var riktiga människor och det var faktiskt en angenäm upplevelse, om än en aning fånig så här i efterhand
Dock råder jag ingen att flumma på det för logiken som råder i detta tillstånd är inte av denna värld, och blandar man in Facebook eller liknande i ekvationen kan det bli en riktig röra som man med ångesten högt upp i bröstet måste reda ut dagen efter. Vidare drabbas jag vid högre doser av något som kan liknas vid en alkohol-bakfylla fast värre (mycket större påverkan på psyket och främst humöret). Inte värt det helt enkelt!