2014-07-24, 01:20
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Synd men man läser ju om minnesluckor på låga doser som 15 mg, det lär ju inte jag få iallafall haha

Beror ju självfallet på hur mycket man använt det innan och vilken tolerans man har.
Citera
2014-07-24, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Beror ju självfallet på hur mycket man använt det innan och vilken tolerans man har.
Testade imovane en gång för några år sen, 15 mg borde funka nu då tycker jag
Senast redigerad av Mamuti 2014-07-24 kl. 01:29.
Citera
2014-07-24, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Vad är grejen med att flumma på imovane? Är det bara hallisarna man är ute efter?

Vilka hallisar? Jag gör det för avkoppling i kropp och knopp. Kasta i dig 1-2 stycken, öppna en öl och njut.
Citera
2014-07-24, 02:56
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Vad är grejen med att flumma på imovane? Är det bara hallisarna man är ute efter?

De försvinner fort. Väldigt fort. Och sen får du de inte mer. Jag sket i de i 1 år (hade 5-6 på nacken annars), hade ett stort lager och efter 1 år av att inte ha knaprat och tog så klart kopiösa mängder då fick jag hallisar men detta i form av spindelnät (utan spindel) som blev större och större. Bara fascinerande.

Jag är ute efter ångestlindringen. Jag kan också "koppla bort" mig själv på högre doser och kunna få sinnesfrid några timmar. Funkar dessutom utmärkt mot AT m.m.. Men ångestlindringen och avslappningen är som sagt väldigt bra när det gäller zopiklon, samt att det kan vara som en liten bomb tjo ibland då jag blir pigg istället för trött när jag inte sover på de. Mycket underskattad men visst är det lätt att flippa ur och göra dum skit i början.

Kan också lägga till att det är det enda bland "benso" som inte fördärvar utan förstärker euforin vid ett lyrica-rus. Och som användaren över sa funkar de utmärkt tillsammans med några öl om du kan hantera det så du inte slutar på häktet.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-07-24 kl. 02:59.
Citera
2014-07-24, 03:15
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Testade imovane en gång för några år sen, 15 mg borde funka nu då tycker jag

Jo du blir väl lite skön och så, ångestfri, men du behöver lite mer för att flumma och som TLK skrev så gäller det att köra på en 3-4+ direkt. Startdosen sätter ofta ribban för resten av ruset.
Citera
2014-07-24, 10:26
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Effekten kommer efter 15-25 minuter, så jag tvekar på att det inte slagit. Ska du flumma behöver du 15mg+ och kanske lite alkohol. Imovane är värdelöst att fylla på så man ska ta hela dosen direkt.

Imo har så kort halveringstid så tycker att det är värt att fylla på efter några tim (fast nu menar jag att ta dem mot ångest), alla reagerar ju olika med.
Citera
2014-07-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Tror att det är en lyckad kombination.
Är det sant att det är slöseri att fylla på med mer imovane när msn väl tagit? Försökte igår men kände inget kraftigare rus..
Citera
2014-07-24, 12:45
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Imo har så kort halveringstid så tycker att det är värt att fylla på efter några tim (fast nu menar jag att ta dem mot ångest), alla reagerar ju olika med.

Jo det gör jag också, tar en ganska hög startdos och fyller på vid behov men att smälta en enda under tungan kan göra underverk mot ångest ibland.
Citera
2014-07-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Vilka hallisar? Jag gör det för avkoppling i kropp och knopp. Kasta i dig 1-2 stycken, öppna en öl och njut.

+1

Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Är det sant att det är slöseri att fylla på med mer imovane när msn väl tagit? Försökte igår men kände inget kraftigare rus..

2 brukar var tillräckligt...

Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
...
Jag är ute efter ångestlindringen. Jag kan också "koppla bort" mig själv på högre doser och kunna få sinnesfrid några timmar. Funkar dessutom utmärkt mot AT m.m.. Men ångestlindringen och avslappningen är som sagt väldigt bra när det gäller zopiklon, samt att det kan vara som en liten bomb tjo ibland då jag blir pigg istället för trött när jag inte sover på de. Mycket underskattad men visst är det lätt att flippa ur och göra dum skit i början.

Kan också lägga till att det är det enda bland "benso" som inte fördärvar utan förstärker euforin vid ett lyrica-rus. Och som användaren över sa funkar de utmärkt tillsammans med några öl om du kan hantera det så du inte slutar på häktet.

Jepp... öl eller annat svagt brukar funka, blandar du zopp och starksprit så kan resultatet bli katastrofalt! Har du tur så blir det ett antal helt oläsliga inlägg på FaceBook... har du otur så finns ingen gräns för vad som kan ha hänt, och du har ingen aning om det!
Citera
2014-07-24, 14:00
Medlem
horses avatar
Somnade på en 10a förut, men nu händer ingenting och på två blir jag bara skev. Är det toleransen eller vad kan man göra åt det?
Citera
2014-07-24, 14:34
Medlem
Jag förstår inte varför man ska blanda med alkohol. Oddsen för att det går åt helvete blir tydligt med alkohol i bilden.

Har knaprat div. piller under några år, tycker att det är okej att blanda lite lyrica med alkohol, men dem skräckhistorierna man hört med benz/z-analoger inblandade gör ju inte att man vill ge sig ut på den isen.

Folk får göra som dem vill men, det brukar gå åt h-vete!
Citera
2014-07-24, 20:47
Medlem
Går det att somna på en imovane ett par timmar efter man varit vaken på 2-4 7,5r tro?
Mvh Hassans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in