Citat:
Ursprungligen postat av
Hero.
Vad är grejen med att flumma på imovane? Är det bara hallisarna man är ute efter?
De försvinner fort. Väldigt fort. Och sen får du de inte mer. Jag sket i de i 1 år (hade 5-6 på nacken annars), hade ett stort lager och efter 1 år av att inte ha knaprat och tog så klart kopiösa mängder då fick jag hallisar men detta i form av spindelnät (utan spindel) som blev större och större. Bara fascinerande.
Jag är ute efter ångestlindringen. Jag kan också "koppla bort" mig själv på högre doser och kunna få sinnesfrid några timmar. Funkar dessutom utmärkt mot AT m.m.. Men ångestlindringen och avslappningen är som sagt väldigt bra när det gäller zopiklon, samt att det kan vara som en liten bomb tjo ibland då jag blir pigg istället för trött när jag inte sover på de. Mycket underskattad men visst är det lätt att flippa ur och göra dum skit i början.
Kan också lägga till att det är det enda bland "benso" som inte fördärvar utan förstärker euforin vid ett lyrica-rus. Och som användaren över sa funkar de utmärkt tillsammans med några öl om du kan hantera det så du inte slutar på häktet.