2015-01-16, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Får ingen sån där äcklig smak i munnen alla varnar mig för. Fick det utskrivet av läkare så det är ju the real deal.. Varför uteblir metall smaken??

Mvh

För att alla är olika. Känn på den
Citera
2015-01-16, 19:01
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment83
För att alla är olika. Känn på den

Tuggade till och med på dem. Samma smak som 1mg xanoren, dem lila. Lustigt! Käkat 30mg imovane nu och 4st citodon. Lite yr men inget speciellt.

Mvh
Senast redigerad av JoliQuZ 2015-01-16 kl. 19:03.
Citera
2015-01-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Tuggade till och med på dem. Samma smak som 1mg xanoren, dem lila. Lustigt! Käkat 30mg imovane nu och 4st citodon. Lite yr men inget speciellt.

Mvh
Jag är som dig, brukar aldrig känna smaken, sedan en morgon när jag vaknar, klär på mig och mår allmänt piss (av någonting annat, kan ha varit AT eller annan kraftigt negativ känsla) så slår smaken in, kunde inte dricka vatten p.g.a. den hemska smaken på vattnet, men innan jag druckit vatten (fuktat strupen) så var smaken inte där. Var övertygad om att vattnet ur kranen var gift. Fick ett EP-anfall senare också, hemskt. . . men det var första gången på ~8 år som jag kände smaken av Zopiklon, gissar att det är selektivt i kombination med matintag...
Citera
2015-01-16, 20:36
Medlem
jazzmusik999s avatar
Hej.

Fick utskrivet 30 st 5mg stilnoct, min fråga är hur många jag ska ta för att flumma på det? Vill inte bli riktigt fucked dock. Bör tilläggas att jag har tagit 350 mg tramadol för 3 timmar sedan.

Jag är 173 lång väger 60 kg och aldrig testat stilnoct förut.

Tacksam för alla svar👌🙊🙉🙈
Citera
2015-01-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jazzmusik999
Hej.

Fick utskrivet 30 st 5mg stilnoct, min fråga är hur många jag ska ta för att flumma på det? Vill inte bli riktigt fucked dock. Bör tilläggas att jag har tagit 350 mg tramadol för 3 timmar sedan.

Ät tills du spricker, jag vet vad jag talar om. Kolla mina tidigare inlägg! 👌🙊🙉🙈
// en pålitlig kille
Citera
2015-01-16, 21:06
Bannlyst
Citat:
Hej.

Har man aldrig tagit zoplidem innan så börja med en. Känn sen efter hur effekten är efter 15-20 min. Antagligen känner du av lite i huvet. Ta två nu så ska du se att det kommer hända lite grejer. Du lär dock inte fack ur helt men du lär få ett smakprov på ruset.
Citera
2015-01-17, 00:21
Medlem
Nu vet jag varför jag alltid gillat Imovane bättre än Stilnoct, vaknar alltid mitt i natten med spykänsla. Hindrar det mig från att käka det? Nä, det är glömt dagen efter.

Ang. Imovane och metallsmaken så är en teori(baserat på mina egna erfarenheter) att det kan ha med toleransen att göra. När min tolerans varit hög har jag inte känt smaken varken direkt efter intag eller dagen efter, men när jag fått ner den är smaken det första tecknet på att den börjat verka och sitter i hela dagen efter. Eller så försvinner bara smaken när man ätit den ett tag, skumt dock att vissa inte får den alls, har hört om många som inte får det.
Citera
2015-01-17, 02:08
Medlem
Jag får av någon anledning helt utebliven effekt av Imovane/Stilnoct om jag käkat benzo tidigare under dagen, har väl hänt att jag tagit xanor när jag vaknat vid 07 och tagit stilnoct vid 00 på kvällen då har det varit okej effekt. Men som idag när jag käkade xanor på morgonen och stess på kvällen, imovane nu till natten, kände jag inte ett piss av imovanen tyvärr

Nu snackar jag alltså flum och inte sömn, känner inget som helst påslag av z-analoger om jag käkar benzo samtidig. Trodde det skulle ta lite längre eftersom jag ätit men nu är det 2 timmar sen då borde de fan slått tycker man. Skulle sparat imovanen till imorgon istället. Aja då vet man det till nästa gång
Senast redigerad av No6 2015-01-17 kl. 02:10.
Citera
2015-01-17, 02:28
Medlem
Mugsys avatar
Jag har tagit zolpidem sedan 2008 men har aldrig gått över 10 mg. Jag håller mig till 5 mg. Det är insomningstabletter. De är till för att man ska somna in.
Citera
2015-01-17, 14:26
Bannlyst
Citat:
Jo att det är insomningstabletter vet jag, fick dom utskrivna som det. Men tänkte testa flumma lite på dem och se vad som händer men tydligen inget.

Zolpidem är ofta så att får man inte rus efter första dosen så får man det inte oavsett hur många gånger fler man tar. Man brukar bara bli mer borta fast man inte tror att man är det. Så eftersom inte 15mg funka.. så släng i dig 25 eller 30mg nästa gång samtidigt? Dock om du redan var skön i huvet av tramadolen så kan det vara en förklaring. Eller eftersom jag ändå leker hobbypsykolog så skit i tramadolen och släng i dig 20mg zolpidem på engång så borde det funka. Annars konstigt om du inte känner av något om du aldrig tagit.
Citera
2015-01-17, 21:11
Bannlyst
Citat:
Jo att det är insomningstabletter vet jag, fick dom utskrivna som det. Men tänkte testa flumma lite på dem och se vad som händer men tydligen inget.

Ta allt med en gång nästa gång.
Citera
2015-01-17, 22:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Fattar inte varför man tar Imovane för att få rus... Ruset e ju inte direkt nasjs..

Jag fick imovane 7,5or utskrivet i torsdags, men jag tål inte den där äckliga bismaken! Den sitter kvar heeela dagen efter alltså, kan knappt dricka vatten..

Kan man få Stilnoct istället då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in