2014-07-27, 20:46
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatthet
Utsatthet
Medlem
Utsatthets avatar
Reg: Jun 2014
Har en fråga här...

När jag gick till psyket för 3 veckor sedan så fick jag imovane 7.5, hade tagit 20mg sobril den dagen, insomningstablett sa de, så jag tog skiten och jag blev hög som ett hus, vet inte om jag någonsin varit så hög, tror det inte.

ÄR allmänt lättpåverkad av substanser, började med 5mg sobril och det fungerade på mig, så det kan vara så att jag bara fick i mig en hög dos (relativ hög dos fö rmig), jag kanske skulle blivit hög på sobril med om jag bar tog tillräckligt? Har dock tagit 50mg sobril och blev bara flummig. Sen fick jag starkare på psyket och då somnade jag...

Dagen efter tog jag också imovane, delade upp 7.5 på 2h och då kände jag INGENTING.

SÅ vad är saken med Imovane?

För mig som har tagit Imovane många gånger;
så tycker jag att det är en bra genomgående tablett.

Lite charm; lite sväng.
Sen får jag dem för en mycket liten peng sett till hur hög man blir.
Citera
2014-07-28, 21:11
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Tänkte bara ta två öl. Överväger om jag ska ta xanor eller imovane.

Gissar att du redan valt, men jag skulle aldrig rekommendera någon att blanda alkohol med Z-analoger, för det slutar fan nästan alltid i total förintelse.
Citera
2014-07-29, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Gissar att du redan valt, men jag skulle aldrig rekommendera någon att blanda alkohol med Z-analoger, för det slutar fan nästan alltid i total förintelse.

Jag tog 1 öl och 2 imovane. Kände ingen ångestdämpande effekt eller "skön" känsla.
Citera
2014-07-29, 13:58
Medlem
Om man har tidsintervall på en månad, hur många dagar är det då? 28,30,31?
Citera
2014-07-29, 15:30
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Om man har tidsintervall på en månad, hur många dagar är det då? 28,30,31?

Fråga på ditt närmaste Apotek.

Jag kommer inte ihåg hur många dagar en månad var; för månadsuttag.
Citera
2014-07-29, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Jag tog 1 öl och 2 imovane. Kände ingen ångestdämpande effekt eller "skön" känsla.

Tycker imovane är väldigt subtilt. Som dålig kola, det funkar. Hade valt 25mg sobril före.
Citera
2014-07-29, 22:35
Medlem
horses avatar
Tog stillisar igår blandat med legrigan, fick nog det mest trippade ruset någonsin, som inte slutade i pinsamheter eller negativa saker utan bara mysiga hallisar och skit. Kommer idag inte ihåg mycket men.

Någon annan som fått detta?
Citera
2014-07-29, 23:10
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Tog stillisar igår blandat med legrigan, fick nog det mest trippade ruset någonsin, som inte slutade i pinsamheter eller negativa saker utan bara mysiga hallisar och skit. Kommer idag inte ihåg mycket men.

Någon annan som fått detta?

Ja, de flesta kvällarna slutade med trevliga och mysiga hallisar och inga pinsamheter för mig.
Citera
2014-07-31, 02:56
Medlem
vargenbaras avatar
Hejj

Vet nån vad kan man sälja imovane för? 7.5mg. De går ju inte att käka pga smaken som dem ger

Eller har någon nåt tips för hur man blir av med den vidriga smaken? Den sitter i typ 15 timmar för mig, otroligt vidrigt, verkligen.. Vill kunna ta dem verkligen men asså det går ju verkligen inte, man kan ju inte äta samma dygn som man tagit den här substansen!
Citera
2014-07-31, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
Hejj

Vet nån vad kan man sälja imovane för? 7.5mg. De går ju inte att käka pga smaken som dem ger

Eller har någon nåt tips för hur man blir av med den vidriga smaken? Den sitter i typ 15 timmar för mig, otroligt vidrigt, verkligen.. Vill kunna ta dem verkligen men asså det går ju verkligen inte, man kan ju inte äta samma dygn som man tagit den här substansen!

Du måste vara oerhört känslig. Jag brukar ta vatten o juice på morgonen för att få bort smaken.
Citera
2014-07-31, 17:11
Medlem
Citat:
Hejj

Prova yoghurt,tog yoghurt och en macka,tog bort metallsmaken helt
Citera
2014-07-31, 18:37
Bannlyst
Citat:
Hejj

Den är övergående! Annars 10-15kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in