2014-08-29, 02:00
Medlem
Aggrossivs avatar
Hur kommer det sig att om jag tar 30mg imovane så får jag inte den där "kicken" men om jag tar 7,5-15mg imovane + 2-3 glas grapefruktjuice så känner jag av den? Är det en fråga om tolerans?

Ska hur som helst ta uppehåll i 2-3 månader från all form av benzo och se om toleransen går ner. Har tidigare tagit uppehåll i 1 månad då har jag fått något bättre effekt, så antar att det bara är en fråga om tid.
Citera
2014-08-29, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrossiv
Hur kommer det sig att om jag tar 30mg imovane så får jag inte den där "kicken" men om jag tar 7,5-15mg imovane + 2-3 glas grapefruktjuice så känner jag av den? Är det en fråga om tolerans?

Ska hur som helst ta uppehåll i 2-3 månader från all form av benzo och se om toleransen går ner. Har tidigare tagit uppehåll i 1 månad då har jag fått något bättre effekt, så antar att det bara är en fråga om tid.

Tycker själv att det är ovärt att ta mer än 3*7,5mg. Känns som att man når ett visst tak.
Citera
2014-08-29, 14:16
Medlem
Citat:

Tar aldrig mer än 15 mg, men har aldrig fått nån kick eller eufori av imovane. Man blir trött och lugn, mot mina sömnproblem funkar det mycket bra.
Citera
2014-08-29, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Tycker själv att det är ovärt att ta mer än 3*7,5mg. Känns som att man når ett visst tak.

Håller med ,detta sker med imovane ,men stilnoct kan jag dra på ca 40-80mg
Citera
2014-08-29, 17:33
Medlem
Aggrossivs avatar
Tvärtom för mig, på stilnoct blir jag bara illamående och hallucinerar. Imovane dödar ångest och ger en euforikick som jag inte får av t.ex. xanor eller rohypnol. Där ser man hur olika vi är
Citera
2014-08-29, 20:12
Bannlyst
Citat:
Tvärtom för mig, på stilnoct blir jag bara illamående och hallucinerar. Imovane dödar ångest och ger en euforikick som jag inte får av t.ex. xanor eller rohypnol. Där ser man hur olika vi är
Amen ,Precis det jag säger hela tiden....går inte att säga att ett benzo eller z analoger slår den andra....person till person
Citera
2014-08-30, 00:42
Medlem
tog 15mg noct+10mg imo i veckan, kan säga att jag däckade rå hårt väldigt skönt att mixa dem båda analogerna dock riskabelt pga. nocten.
Citera
2014-08-30, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Amen ,Precis det jag säger hela tiden....går inte att säga att ett benzo eller z analoger slår den andra....person till person

Z analogerna känns ju garanterat mer "knarkiga" i ruset jämfört med benzo.
Citera
2014-08-30, 13:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Z analogerna känns ju garanterat mer "knarkiga" i ruset jämfört med benzo.

Jupp, förstår inte dom som flummar på vanliga benso när det finns grymma z-analoger som zolpidem, zopiklon o etizolam, speciellt vid rektal användning, då slår dom på o det HÅRT.
Citera
2014-08-30, 18:08
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jupp, förstår inte dom som flummar på vanliga benso när det finns grymma z-analoger som zolpidem, zopiklon o etizolam, speciellt vid rektal användning, då slår dom på o det HÅRT.

Håller med vid rektal användning slår det jävligt bra men zopiklon har jag svårt att ta rektalt för nästan direkt när jag tryckt in lösningen blir det som lavemang och det blir sjukt jobbigt att hålla inne det, mot ångest tycker jag zopiklon slår alla benso och den borde nästan börjas skriva ut mot ångest.
Citera
2014-08-31, 15:21
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Håller med vid rektal användning slår det jävligt bra men zopiklon har jag svårt att ta rektalt för nästan direkt när jag tryckt in lösningen blir det som lavemang och det blir sjukt jobbigt att hålla inne det, mot ångest tycker jag zopiklon slår alla benso och den borde nästan börjas skriva ut mot ångest.

Du har pm!
Citera
2014-08-31, 15:22
Medlem
Fan jag hatar imovane. Får alltid den jävla metallsmaken av skiten. Stilnoct är däremot finare grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in