2014-08-27, 19:50
Bannlyst
Fem 3.5 % 50 cl öl och 18.75 mg Zopiklon. Har en trevlig kväll!
Citera
2014-08-27, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Jag är inget stort fan av Stilnoct men fan vad de slår snabbt! Det handlar om högst en minut efter svald tablett innan du börjar känna av verkan.. Har aldrig varit med om något liknande.

Stilnoct är kung
Citera
2014-08-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Jag är inget stort fan av Stilnoct men fan vad de slår snabbt! Det handlar om högst en minut efter svald tablett innan du börjar känna av verkan.. Har aldrig varit med om något liknande.

Oj, är du van vid stilnoct? Det tar 10 minuter innan jag känner nåt, ibland känner jag ingenting.
Citera
2014-08-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Oj, är du van vid stilnoct? Det tar 10 minuter innan jag känner nåt, ibland känner jag ingenting.

Inte testat stilnoct, men kommer effekten snabbare på den än imovane? För imovane tar 1 timme för mig att verka...
Citera
2014-08-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Inte testat stilnoct, men kommer effekten snabbare på den än imovane? För imovane tar 1 timme för mig att verka...

Imovane funkar inte alls för mig men ja, stilnoct ska verka lite fortare.
Citera
2014-08-27, 22:31
Medlem

Edit: detta inlägget kan raderas. Svara gärna här istället där man även kan diskutera medicin, kemi och biologi:
(FB) Hur kan Stilnoct verka så otroligt snabbt?
Senast redigerad av Daudodidi 2014-08-27 kl. 22:51.
Citera
2014-08-27, 22:45
Bannlyst
Håller hårt på mig att stilnoct är den mest potenta/hypnotiska av dessa z-analoger

Står i en klass för sig själv ,go eufori och så pratande.....

Vill man va riktigt jävlig så ta ett par stadiga groggar snabbt ,så brukar det titta upp lite hallisar för en stund att njuta av ett tag
Citera
2014-08-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
De som har känt den saltaktiga smaken av Stilnoct vet hur otroligt snabbt medicinen kan verka. Man kan i vissa fall räkna med att den hypnotiska effekten kan komma inom loppet av bara någon minut.

Hur går det egentligen till? Ämnet beter ju sig nästan som neutriner som bara faller igenom hud och kött och rakt in i blodet. Hur fungerar processen? Varför går det så snabbt på detta, när andra mediciner tar åratal (nåja, känns det som) på sig?

Ämnet måste ju nästan skippa alla former av normala vägar och gå direkt till tankefabriken? Finns det andra mediciner som fuskar såhär?

Från:
(FB) Hur kan Stilnoct verka så otroligt snabbt?

Tror att stilnoct är den snabbast verkande medicin jag prövat. Men nu har jag tolerans tyvärr.
Citera
2014-08-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Håller hårt på mig att stilnoct är den mest potenta/hypnotiska av dessa z-analoger

Står i en klass för sig själv ,go eufori och så pratande.....

Vill man va riktigt jävlig så ta ett par stadiga groggar snabbt ,så brukar det titta upp lite hallisar för en stund att njuta av ett tag

När jag var yngre fick jag hallucinationer av flunitrazepam och stilnoct men nu händer det nästan aldrig. Trist.
Citera
2014-08-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Festa på Imovane? Går det?

Tror inte det är någon bra idé.
Citera
2014-08-27, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
När jag var yngre fick jag hallucinationer av flunitrazepam och stilnoct men nu händer det nästan aldrig. Trist.

Jo fan va goa dom gamla ropparna man hade med sig ,samt ett par kartor stilnoct.

Festerna var alltid knepiga på det sättet att all a va upp i sitt....men alltid kul o kärleksfullt ,då jag var med ute i svängen ............önska att man kunde uppleva den frihet jag gjorde under just den stunden

Med vänlig hälsning

benz
Citera
2014-08-27, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Jo fan va goa dom gamla ropparna man hade med sig ,samt ett par kartor stilnoct.

Festerna var alltid knepiga på det sättet att all a va upp i sitt....men alltid kul o kärleksfullt ,då jag var med ute i svängen ............önska att man kunde uppleva den frihet jag gjorde under just den stunden

Med vänlig hälsning

benz

Jag ska inte uttala mig. Jag var ung och försökte ta livet av mig ett par gånger. Sen dess har jag mest skött mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in