2014-07-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Går det att somna på en imovane ett par timmar efter man varit vaken på 2-4 7,5r tro?
Mvh Hassans

Hur menar du? att du tagit 1 imovane och vill vara vaken 2-4 timmar ?
Citera
2014-07-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hur menar du? att du tagit 1 imovane och vill vara vaken 2-4 timmar ?
Har tänkt mig att ta några imovane senare för rusets skull, och av erfarenhet så är det inte så lätt att sova om man inte somnar inom någon timme. Så tänkte om Man kan ta en några timmar efter man har mått lite gott på dom?
Är texten tydlig? Har käkat lite benzo idag så är inte helt klar
Citera
2014-07-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Har tänkt mig att ta några imovane senare för rusets skull, och av erfarenhet så är det inte så lätt att sova om man inte somnar inom någon timme. Så tänkte om Man kan ta en några timmar efter man har mått lite gott på dom?
Är texten tydlig? Har käkat lite benzo idag så är inte helt klar

Grejen när man käkar Benso samtidigt som Z är att du inte får lika bra effekt. Vill du ha ett rus så bör du ta hela dosen på en gång. Dock inget jag råder dig till, tat lugnt skeva saker kan hända som du kommer få ångra.
Citera
2014-07-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Grejen när man käkar Benso samtidigt som Z är att du inte får lika bra effekt. Vill du ha ett rus så bör du ta hela dosen på en gång. Dock inget jag råder dig till, tat lugnt skeva saker kan hända som du kommer få ångra.
Visste ej att benzo sänkte z analoger... tråkigt!
Slängde i mig 3 st 7,5or för 15 min sedan och drack grapefruktjuice för en halvtimme seedan kanske Börjar känna av det nu
Hoppas ej jag gör något för illa.. har mycket erfarenhet av dumheter på stilnoct xD

Edit: slängde i mig 2 till nu, detta känns som att det kommer bli en lyckad kväll
Senast redigerad av Hassans 2014-07-24 kl. 22:57.
Citera
2014-07-25, 08:59
Medlem
Är det soft att ta imovane + öl framför en film eller är xanor/ikto bättre för det syftet månntro?

mvh
Citera
2014-07-25, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Är det soft att ta imovane + öl framför en film eller är xanor/ikto bättre för det syftet månntro?

mvh
Ja! Imovane är alltid trevliga. Men ta en Imovane plus någon enstaka öl eller två så du inte får minnesluckor och gör galenskaper.
Citera
2014-07-25, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja! Imovane är alltid trevliga. Men ta en Imovane plus någon enstaka öl eller två så du inte får minnesluckor och gör galenskaper.

Tänkte bara ta två öl. Överväger om jag ska ta xanor eller imovane.
Citera
2014-07-25, 16:26
Medlem
givemesomethings avatar
Precis bytt till stilnoct för imovane slutade fungera för mig.. Trodde jag skulle få lite sömn inatt men icke, jag kände inte av någonting av stilnoct! Gjorde precis som man ska o gick o la mig direkt efter jag tagit den men kunde inte somna..
Så vad är grejen med stilnoct? Mot sömn funkar den iaf inte..
Citera
2014-07-25, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av givemesomething
Precis bytt till stilnoct för imovane slutade fungera för mig.. Trodde jag skulle få lite sömn inatt men icke, jag kände inte av någonting av stilnoct! Gjorde precis som man ska o gick o la mig direkt efter jag tagit den men kunde inte somna..
Så vad är grejen med stilnoct? Mot sömn funkar den iaf inte..
Du har väl tolerans.
Citera
2014-07-25, 20:28
Medlem
givemesomethings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Du har väl tolerans.

Jag har inte tagit stilnoct förut så jag har ingen tolerans mot de ju
Citera
2014-07-25, 21:49
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemesomething
Jag har inte tagit stilnoct förut så jag har ingen tolerans mot de ju
Korstolerans. Samma receptorer som imovane och bensodiazepiner till varierande grad.

Stilnoct har nästan enbart hypnotisk effekt till skillnad från imovane som även är muskelavslappnande.
så när man har tolerans mot den hypnotiska effekten fungerar stilnoct inte alls.
Min erfarenhet säger att det fungerar bättre att byta från stilnoct till imovane när man får tolerans.

Stilnoct fungerar inte alls på mig längre, tar någon stesolid i veckan och äter annars oftast imovane till natten.
Citera
2014-07-27, 19:08
Bannlyst
Utsatthet
Medlem
Utsatthets avatar
Reg: Jun 2014
Har en fråga här...

När jag gick till psyket för 3 veckor sedan så fick jag imovane 7.5, hade tagit 20mg sobril den dagen, insomningstablett sa de, så jag tog skiten och jag blev hög som ett hus, vet inte om jag någonsin varit så hög, tror det inte.

ÄR allmänt lättpåverkad av substanser, började med 5mg sobril och det fungerade på mig, så det kan vara så att jag bara fick i mig en hög dos (relativ hög dos fö rmig), jag kanske skulle blivit hög på sobril med om jag bar tog tillräckligt? Har dock tagit 50mg sobril och blev bara flummig. Sen fick jag starkare på psyket och då somnade jag...

Dagen efter tog jag också imovane, delade upp 7.5 på 2h och då kände jag INGENTING.

SÅ vad är saken med Imovane?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in