2013-12-27, 02:35
Medlem
DirtyNorths avatar
Har fått imovane utskrivet 5mg och bara tagit 1 tablett en kväll men kände inget, hur många vågar jag ta och vad kan jag vänta mig av högre dos?
Något å flumma på?
Citera
2013-12-27, 02:41
Medlem
stuffexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Har fått imovane utskrivet 5mg och bara tagit 1 tablett en kväll men kände inget, hur många vågar jag ta och vad kan jag vänta mig av högre dos?
Något å flumma på?

Ta 4 st och typ 2-3 öl. Och håll dig vaken! Då blir du skitmysig, slö och mentalt efterbliven.
Citera
2013-12-27, 02:49
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuffex
Ta 4 st och typ 2-3 öl. Och håll dig vaken! Då blir du skitmysig, slö och mentalt efterbliven.
Har inga öl för tillfället, men blir jag ändå mysig på 4st?
Kan något hända om jag tagit 4st och dricker ännu fler öl än 2-3st eller kommer jag bara somna då?
Senast redigerad av DirtyNorth 2013-12-27 kl. 02:59.
Citera
2013-12-27, 04:39
Medlem
Ursäkta en mycket dum fråga, men hur tillverkas zolpidem och zopiklon? Tänk att kunna tillaga det hemma i lägenheten i batcher på låt oss säga 8 000 tabletter! Och göra skojiga zopidembubbelgum, zopiklonte, zolpidemläsk och smaskiga zopiklonbullar!
Citera
2013-12-27, 08:04
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Har inga öl för tillfället, men blir jag ändå mysig på 4st?
Kan något hända om jag tagit 4st och dricker ännu fler öl än 2-3st eller kommer jag bara somna då?

Ja, du blir skön på fyra stycken. Skippa alkoholen om det är första gången, helt seriöst. Jag råder dig att testa högst 15 mg första gången, utan alkohol.

Du kan flippa totalt, läs några sidor i tråden så förstår du.

Lycka till!
Citera
2013-12-27, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Ursäkta en mycket dum fråga, men hur tillverkas zolpidem och zopiklon? Tänk att kunna tillaga det hemma i lägenheten i batcher på låt oss säga 8 000 tabletter! Och göra skojiga zopidembubbelgum, zopiklonte, zolpidemläsk och smaskiga zopiklonbullar!

En vild gissning säger att du antagligen behöver tillgång till ett skapligt bra laboratorium för att syntetisera någon av dessa substanser.
Citera
2013-12-27, 17:38
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ja, du blir skön på fyra stycken. Skippa alkoholen om det är första gången, helt seriöst. Jag råder dig att testa högst 15 mg första gången, utan alkohol.

Du kan flippa totalt, läs några sidor i tråden så förstår du.

Lycka till!
Okej, då blir det först att testa 15mg utan alkohol och se hur jag känner mig
Tack för svaren!

Tog 10mg igår och la mig och skulle se en film, kom inte ihåg nått av filmen eller när jag somnade, fast då var jag redan rätt trött då jag tog dom.
Citera
2013-12-27, 17:59
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Okej, då blir det först att testa 15mg utan alkohol och se hur jag känner mig
Tack för svaren!

Tog 10mg igår och la mig och skulle se en film, kom inte ihåg nått av filmen eller när jag somnade, fast då var jag redan rätt trött då jag tog dom.

Ha en trevlig kväll, uppdatera gärna om hur det gick. 10 mg kan också räcka gott och väl, som du kanske märkte igår, men du gör som du vill.
Citera
2013-12-27, 17:59
Medlem
fan vad gött, blev av med mina stilnoct idag, för pissa positivt, men fick tag på 30 ketogan och en karta stilnoct tog 3 stilnoct nu ingen ide att ta mer om man har tollerans som fan? har käkat stilnoct 20 mg per natt i ett halvår äter också stesolid varje dag-.. mvh jag morfint
Citera
2013-12-28, 00:01
Medlem
ja jag väl bilvit lite imun mot dom,just nu har jag jävligt bra polare som ställer upp
med de lilla dom kan(love you all)men behovet finns ju,fan att det är så stikt med dessa.
man jobbar bättre o orkar ned barnen mer,mm,mm men just dom här 2 är synnerligen
svårt att få tag på.
/Kram på er ialla!
Citera
2013-12-28, 00:13
Medlem
failures avatar
Någon som vet hur man blir kvitt "metallsmaken"? Jag får alltid denna smak oavsett om jag tar en halv, en eller tre 7,5mg, brukar bli illamående dagen efter för att det smakar så hemskt.
Citera
2013-12-28, 02:25
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Någon som vet hur man blir kvitt "metallsmaken"? Jag får alltid denna smak oavsett om jag tar en halv, en eller tre 7,5mg, brukar bli illamående dagen efter för att det smakar så hemskt.

Så vitt jag vet finns det ingenting som tar bort smaken, men för vissa försvinner den när de använt medicinen ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in