Alltså jag har gått på propavan och zopiklon ett ganska långt tag, i början så blev jag sjukt trött o kroppen var tung men på ett skönt sätt och sommnade nästan direkt. jag gjorde ett uppehåll då sömnen har funkat kanon nu och jag blev så jävla trött och däckade framför tv:n varje kväll typ och sen gick o la mig i sängen och somnade direkt och dagen efter var jag alltid utvilad. ska tilllägga att jag har väll gått på detta till och från i 5 år och då gick jag på zopiklon och nu propavan så är det så stor skillnad på dom?. Men nu till problemet har ej varit trött på kvällarna och har då vart tvunga att ta dessa piller för att få lite sömn men har prövat med 1-5 tabletter men känner inte av ett jävla skit!! Jag lägger mig vid 12 tiden och släcker ner helt och försöker sova men går ej har somnat vid 7 på morgonen och dagen efter kvart över 10 på morgonnen och då har det ju varit av ren utmattning och så här hade jag det hela tiden när jag gick i 7-9:an som var för 10 år sen. Jag blir trött i kroppen men känner inget i huvudet är lika pigg som innan jag tagit dom känner inte alls det här man kände i början att man var tung i huvudet och lite snuurrig och kunde sommna på 5 minuter typ känner aldrig nått sånt inte ens i närheten

. Kan min kropp blivit imun lr vad man ska säga, kan det vara så? Eller är det så stor skillnad på Zopiklon och Propavan??
Ska ringa min Läkare nu i veckan och fråga om jag kan få något starkare så man bara somnar direkt vad finns det för alternativ där, vad finns det för tabletter och är det någon som kännt likadant?
tack på förhand.