2014-05-11, 23:25
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Är verklgien torsk på benzo just nu, så ska käka upp det jag har kvar tänkte jag och ta smällen. Kan inte hålla mig ifrån de heller, och nedtrappning funkar inte(och är ju för långvarigt bruk + mesar)
Tog 3*7,5mg imovane kl. 15 idag har 3 kvar kan jag ta de ikväll för att chilla lite? Eller sitter de kvar i kroppen och jag går upp i 45mg? Tar väl isf runt kl 22.

Ätit mängder av xanor, imovane,stilnoct i 2-3 veckor och supit som fan har några stilnoct kvar som jag ska spara till insomning.(Om jag inte lyckas kasta i mig dom med för rusets skull)

Bara att äta det sista du har kvar Lugnt det.

Trevlig kväll!
Citera
2014-05-11, 23:33
Medlem
Tjena trevligt folk Har käkat 2 zolpidem sandoz 10mg, för första gången, den enda märkbara efekten jag känt av är att tex tavlor kan vara lite vobbliga, då är min fråga till er:
Vågar man ta en till? Jag vet inte riktigt va jag förväntar mig av det men jag hade hoppats på lite euforiskt typ
Citera
2014-05-11, 23:48
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Bara att äta det sista du har kvar Lugnt det.

Trevlig kväll!
Blev att ta stilnoct istället men då har man ju imovanen kvar imorn istället, detsamma
Citera
2014-05-12, 00:03
Medlem
Jag känner fortfarande inte ett skit...
Citera
2014-05-12, 00:26
Medlem
Alltså jag har gått på propavan och zopiklon ett ganska långt tag, i början så blev jag sjukt trött o kroppen var tung men på ett skönt sätt och sommnade nästan direkt. jag gjorde ett uppehåll då sömnen har funkat kanon nu och jag blev så jävla trött och däckade framför tv:n varje kväll typ och sen gick o la mig i sängen och somnade direkt och dagen efter var jag alltid utvilad. ska tilllägga att jag har väll gått på detta till och från i 5 år och då gick jag på zopiklon och nu propavan så är det så stor skillnad på dom?. Men nu till problemet har ej varit trött på kvällarna och har då vart tvunga att ta dessa piller för att få lite sömn men har prövat med 1-5 tabletter men känner inte av ett jävla skit!! Jag lägger mig vid 12 tiden och släcker ner helt och försöker sova men går ej har somnat vid 7 på morgonen och dagen efter kvart över 10 på morgonnen och då har det ju varit av ren utmattning och så här hade jag det hela tiden när jag gick i 7-9:an som var för 10 år sen. Jag blir trött i kroppen men känner inget i huvudet är lika pigg som innan jag tagit dom känner inte alls det här man kände i början att man var tung i huvudet och lite snuurrig och kunde sommna på 5 minuter typ känner aldrig nått sånt inte ens i närheten . Kan min kropp blivit imun lr vad man ska säga, kan det vara så? Eller är det så stor skillnad på Zopiklon och Propavan??
Ska ringa min Läkare nu i veckan och fråga om jag kan få något starkare så man bara somnar direkt vad finns det för alternativ där, vad finns det för tabletter och är det någon som kännt likadant?

tack på förhand.
Senast redigerad av ResmaN 2014-05-12 kl. 00:34.
Citera
2014-05-12, 01:33
Medlem
Kan man ta 5 zolpidem 10mg, har tatt 4 redan med andra ord så vill jag bara ta en nu
Citera
2014-05-12, 03:46
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodorovic
Kan man ta 5 zolpidem 10mg, har tatt 4 redan med andra ord så vill jag bara ta en nu

Kör på bara En till borde inte göra nå skada.
Citera
2014-05-12, 03:48
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Blev att ta stilnoct istället men då har man ju imovanen kvar imorn istället, detsamma

Okej. Skönt med blandning
Citera
2014-05-12, 16:40
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodorovic
Gick du i däck?
Citera
2014-05-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Gick du i däck?
Ledsen att säga,han blev besviken.

(FB) 5 zolpidem 10mg INTE PÅVERKAD

Tycker själv att man är någorlunda nykter när man flummar på Imo,men dagen efter så inser man hur flöddrig man var.Mysigt!
Citera
2014-05-12, 21:50
Medlem
Bertil85s avatar
10mg Edluar(Stilnoct) och två mellanöl; det gav ett liter rus.
Senast redigerad av Bertil85 2014-05-12 kl. 21:53.
Citera
2014-05-12, 23:12
Medlem
symmeis avatar
Stilnoct(2x5mg+zopiklon (4×7.5mg)+sprit - hej och godnatt? :P

Nåt kul att berätta så här en trevlig måndagskväll mån tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in