2014-05-12, 02:03
Medlem
Tjena, jag började vid klockan 22:15 att knappra i mig mina små piller, till en början va det lite så halv hallucinogent, ni vet, lite vågor över datorskärmen vägarna vobblade lite, men nu känner jag inte ett skit, och har även nyss fyllt på?
Citera
2014-05-12, 02:09
Medlem
Psympatis avatar
Drick en öl eller femton så ska du se att det slår.
Göm alla tabletter du äger på ett säkert ställe innan annars kan dom ta slut och det vill vi väl inte?
Citera
2014-05-12, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psympati
Drick en öl eller femton så ska du se att det slår.
Göm alla tabletter du äger på ett säkert ställe innan annars kan dom ta slut och det vill vi väl inte?
men jag vill flumma endast på tabletter ikv
Citera
2014-05-12, 02:24
Medlem
Psympatis avatar
Då får du allt slänga i dig ett par nävar till.
Hur mycket benzo jag än har stoppat i mig, hur mycket jag än dreglar och inte kan stå så påstår jag ändå att jag inte är påverkad. Jag tror på det också. Fram tills jag vaknar och inser att så var inte fallet, jag var inte nykter kvällen innan. Men det kanske bara är jag.
Citera
2014-05-12, 02:53
Medlem
nu är det 5 piller, en lina och nu ännu ett piller
Citera
2014-05-12, 10:30
Bannlyst
Borde ju vara påverkad om du har noll tolerans, du kanske inte märker det?
Citera
2014-05-12, 10:43
Bannlyst
Vill även tillägga att jag ätit en hel del zolpidem och aldrig fått någon "hallucination". Vill du se hallisar rekommenderar jag syra eller Nbome eller vad det heter.
Citera
2014-05-12, 11:17
Bannlyst
Det blir sådär ibland. Fast man inte har tolerans kan du slänga i dig en näve och inget händer. Efter ett par dar tar du två och vaknar med sängen full av halvätna varma mackor.

Inte ens Jusef kunde svara på varför det är så.
Om man inte tagit nåt som skapat korstolerans, om man inte har något enzymfel.
Inte fått blåsgrejor. Varför varför varför?

Har det med att kroppen måste ha vissa ämnen för att kunna ta upp drogerna eller reagera med för att bli aktiva?

I psykedelisk terapi har man ibland fått ge folk LSD upprepade ggr innan de börjat trippa, det tolkades som att psyket kämpade emot så hårt att man inte var mottaglig för ruset.
Men om man vill bli flummig, vem är det som hindrar en då?

I traditionella religioner undviker man viss sorts mat innan religiösa riter för att trippen ska bli så stark så möjligt, men i dagens samhälle förkastar skolmedicinen allt sånt bara för att den är för efterbliven för att kunna hitta sambanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in