2013-04-20, 21:36
Medlem
DoktorDoktors avatar
Stilnoct 20mg. Första gången. Inte tänkt att flumma på, fått utskrivet för sömnbesvär. Har ätit imovane under lång period innan.

Detta skedde igår.

Jag blev nästan överrumplad av hur snabbt stilnoct slår på. Är van vid imovane, då tar jag 15mg, chillar en stund framför tv:n och lägger mig i sängen när jag börjar känna en lätt metallsmak när jag andas.

Stilnoct blev dock lite lustigt. Tog 20mg, tittade på tv. Hämtade en halv pizza, åt upp den, drack en klunk vatten. Tittade sen på min sambo och sa "just fan, jag skulle ju hämta pizzan". Vandrar in till köket och upptäcker till min förvåning att min pizza är borta. Går in till min sambo igen, och hon tittar på mig som att jag har blivit instant-utvecklingstörd.

Stilnoct är potent skit.
Citera
2013-04-20, 23:10
Medlem
narutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDoktor
Stilnoct är potent skit.

Haha, ja dom ska man sova på, då funkar dom som bäst!
Citera
2013-04-20, 23:25
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Haha, ja dom ska man sova på, då funkar dom som bäst!

Tycker dom funkar utmärkt att flumma på innan man sover som en bäbis mums
Citera
2013-04-21, 03:53
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDoktor
Går in till min sambo igen, och hon tittar på mig som att jag har blivit instant-utvecklingstörd.
Stilnoct är potent skit.

Haha, Kan se hennes blick framför mig ^^

Tog 3 Zolpidem 10mg på en gång för nått år sen. Satt å chilla framför datorn. Minns att ja spela nått, efter ca 25min såg jag 5 datorskärmar och allt var i 3D. Minns att jag tänkte WTF. Sen vakna ja upp 12 timmar senare jätte pigg och helt klar i huvudet.
Så ja, potent shit
Kan tilläggas att jag får rätt knäppa drömmar av Zolpidem, någon mer som fått knasiga drömmar av dom?
Citera
2013-04-22, 03:17
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Haha, Kan se hennes blick framför mig ^^

Tog 3 Zolpidem 10mg på en gång för nått år sen. Satt å chilla framför datorn. Minns att ja spela nått, efter ca 25min såg jag 5 datorskärmar och allt var i 3D. Minns att jag tänkte WTF. Sen vakna ja upp 12 timmar senare jätte pigg och helt klar i huvudet.
Så ja, potent shit
Kan tilläggas att jag får rätt knäppa drömmar av Zolpidem, någon mer som fått knasiga drömmar av dom?

Ja, jag får det. Även riktigt äckliga visuella effekter om jag inte somnar direkt.

Tog en Stilnoct när jag vill somna efter ett rus på 3-MMC och några andra substanser. Helt plötsligt såg jag larver och andra insekter som var stora som hundar. Dock var de snälla, så jag blev inte rädd men obehagligt verkliga hallucinationer har jag aldrig sett maken till innan.
Citera
2013-04-22, 03:41
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Ja, jag får det. Även riktigt äckliga visuella effekter om jag inte somnar direkt.

Tog en Stilnoct när jag vill somna efter ett rus på 3-MMC och några andra substanser. Helt plötsligt såg jag larver och andra insekter som var stora som hundar. Dock var de snälla, så jag blev inte rädd men obehagligt verkliga hallucinationer har jag aldrig sett maken till innan.

Får samma typ av hallucinationer, stora kvalster, insekter och larver.

Mycket ben och spröt, Intelligenta och läskiga men snälla som tur är

Undrar varför det just är den typ av djur som tittar fram?
Citera
2013-04-22, 04:33
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

Har aldrig sett djur. Dock snabba skuggor i ögonvrån efter ca 20min. Ser ut som spöken eller andar. Men ja blandar dock inte med andra substanser. Ser rätt coola ljussken ibland också, som små blixtrar. Drömmarna för mig brukar var riktigt verkliga och jag minns dom hela dagen efter. (Vilket är ovanligt för mig). Aldrig några mardrömmar dock utan mer knasiga och random.
Citera
2013-04-22, 04:33
Medlem
LightClouds avatar
Citat:

För att djuren kanske är de som styr världen egentligen...!?

Nej, men det är lite lustigt, ja. Läskigt också, för jag hatar verkligen insekter. Spindlar är värst. Jag sover hellre naken i eld än att röra en spindel.
Citera
2013-04-22, 04:39
Medlem
Nån fler som fått svinvidrig abstinens av stillisar?
Om du t.ex tagit Stille i fyra dagar i rad, ca 70-90mg varje dag.
Skakat, myrkrypningar, grinat, svettats, ångest, erektionsproblem, slut i kroppen
Citera
2013-04-22, 04:48
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
För att djuren kanske är de som styr världen egentligen...!?

Nej, men det är lite lustigt, ja. Läskigt också, för jag hatar verkligen insekter. Spindlar är värst. Jag sover hellre naken i eld än att röra en spindel.

Precis under påverkan får jag ibland för mig att zolpidem öppnar sinnet och gör att man ser väsen som är osynliga i nyktert tillstånd. Dem rör sig så extremt verkligt och ser så levande ut att man fan börjar undra.

Det lustiga är att när man klappar/smeker spröt eller andra så känner jag typ att jag tar på dem.

Jävligt lustigt.
Citera
2013-04-22, 04:52
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Precis under påverkan får jag ibland för mig att zolpidem öppnar sinnet och gör att man ser väsen som är osynliga i nyktert tillstånd. Dem rör sig så extremt verkligt och ser så levande ut att man fan börjar undra.

Det lustiga är att när man klappar/smeker spröt eller andra så känner jag typ att jag tar på dem.

Jävligt lustigt.

Fan vad galet!

Jag flummar aldrig på dem, utan tar dem för att sova, men när jag tog i samband med 3-MMC och det somnade jag inte direkt och förmodligen potentierade förmodligen alkoholen zolpidemet ganska ordentligt.

Då såg jag en stor larvliknande varelse som satt och rörde på sig uppe i hörnet i mitt rum mellan taket och väggen. Sedan såg den att jag kollade på den och då började den skratta, men när jag öppnade ögonen försvann den.

Därefter var det flugor stora som katter som flög runt utanför huset "kände" jag och hörde.

Bortsett från dessa två upplevelser har jag inte sett mer saker, men det är en galen substans. Både i medicinskt syfte då den fungerar utomordentligt bra och även i russyfte då man blir både skön och helt borta!
Citera
2013-04-22, 07:17
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Fan vad galet!

Jag flummar aldrig på dem, utan tar dem för att sova, men när jag tog i samband med 3-MMC och det somnade jag inte direkt och förmodligen potentierade förmodligen alkoholen zolpidemet ganska ordentligt.

Då såg jag en stor larvliknande varelse som satt och rörde på sig uppe i hörnet i mitt rum mellan taket och väggen. Sedan såg den att jag kollade på den och då började den skratta, men när jag öppnade ögonen försvann den.

Därefter var det flugor stora som katter som flög runt utanför huset "kände" jag och hörde.

Bortsett från dessa två upplevelser har jag inte sett mer saker, men det är en galen substans. Både i medicinskt syfte då den fungerar utomordentligt bra och även i russyfte då man blir både skön och helt borta!

Ja det är riktiga cirkuspiller, den saken är klar

Potenta jävlar, sån jävla beslutsångest hos läkaren när man ska välja Mellan zolpidem och zopiklon då jag gillar båda.

Bytte rätt nyligen till zopiklon men nu börjar jag bli lite sugen på zolpidem igen.

Brukar alltid ge mig ut på ett litet äventyr (i sängen) innan jag väljer att slockna på dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in