Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Precis

under påverkan får jag ibland för mig att zolpidem öppnar sinnet och gör att man ser väsen som är osynliga i nyktert tillstånd. Dem rör sig så extremt verkligt och ser så levande ut att man fan börjar undra.
Det lustiga är att när man klappar/smeker spröt eller andra så känner jag typ att jag tar på dem.
Jävligt lustigt.
Fan vad galet!
Jag flummar aldrig på dem, utan tar dem för att sova, men när jag tog i samband med 3-MMC och det somnade jag inte direkt och förmodligen potentierade förmodligen alkoholen zolpidemet ganska ordentligt.
Då såg jag en stor larvliknande varelse som satt och rörde på sig uppe i hörnet i mitt rum mellan taket och väggen. Sedan såg den att jag kollade på den och då började den skratta, men när jag öppnade ögonen försvann den.
Därefter var det flugor stora som katter som flög runt utanför huset "kände" jag och hörde.
Bortsett från dessa två upplevelser har jag inte sett mer saker, men det är en galen substans. Både i medicinskt syfte då den fungerar utomordentligt bra och även i russyfte då man blir både skön och helt borta!