Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Gör det nog. Själv ser man inga tomtar men dessa skuggfolk som jag försöker sätta ett ansikte på 'rr ju lite underhållande
Jasså? hallcucinationer på Zopliklon? Det skulle vara intressant

Med tanke på att jag just fyllt på med 10mg imovane, 1mg etizilam och 5mg Diazepam raktalt. + 3mg bromazepam + 0,5 Etizolam oralt och fyra starköl nere!! Så vad blir det.. 30mg Imovane, 15mg Diazepam, 3mg broma, 1mg etizolam + 4 öl totalt.

Försöker hålla räkningen nu när man är rätt benzad och lite lullig samtidigt. Försöker även stava ok vilket verkar funka ok

Är säkert mer benzad än jag tror..
haha. föresstän, senaste RP:n vart med lite öl i pumpen. Funkade fint att lösa upp skiten i.
Känner ändå på något sätt att jag skulle vilja bli mer benzad

Typiskt. Så är det väl alltid.
Tror fan att jag har ett medfött hjärnfel. Jag kanske saknar GABA-receptorer helt

Målet är ju att bli så benzad att jag ser suddigt + eventuellt får lite visuella effekter(skuggfolk ect) av Imovanen. Men icke.. Alltså målet var ändå att bli totalskev på Imovanen i och med att jag inte kört dem på 1-2 år.. har jag för hög tollerans mot allt eller? Jag vill vara lite av en imovane-tomte ikv ju.. Vad göra?
Har följande kvar: 4 etizolam 1mg, 4 Zopliklon 5mg, 10-12 diazepam 10mg, 4 bromazepam, 5st Lorazepam 2mg och kanske en skvätt whiskey 56%ig(lagrad fin rökig).
Har även lite spice, men är skeptiskt till alla dessa "AM" mixar(som får mig att skeva ur oftast) vilket denna innehåller plus U-144. Nåt skit jag fått gratis..
Tips?
Edit: 5 öl var det visst