2012-05-11, 21:42
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Finns det en Imovane-tomte btw? Stilnoct-tomten är ju rätt ökänd liksom...

Gör det nog. Själv ser man inga tomtar men dessa skuggfolk som jag försöker sätta ett ansikte på 'rr ju lite underhållande
Citera
2012-05-11, 22:07
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Gör det nog. Själv ser man inga tomtar men dessa skuggfolk som jag försöker sätta ett ansikte på 'rr ju lite underhållande
Jasså? hallcucinationer på Zopliklon? Det skulle vara intressant Med tanke på att jag just fyllt på med 10mg imovane, 1mg etizilam och 5mg Diazepam raktalt. + 3mg bromazepam + 0,5 Etizolam oralt och fyra starköl nere!! Så vad blir det.. 30mg Imovane, 15mg Diazepam, 3mg broma, 1mg etizolam + 4 öl totalt. Försöker hålla räkningen nu när man är rätt benzad och lite lullig samtidigt. Försöker även stava ok vilket verkar funka ok Är säkert mer benzad än jag tror..

haha. föresstän, senaste RP:n vart med lite öl i pumpen. Funkade fint att lösa upp skiten i.

Känner ändå på något sätt att jag skulle vilja bli mer benzad Typiskt. Så är det väl alltid.
Tror fan att jag har ett medfött hjärnfel. Jag kanske saknar GABA-receptorer helt Målet är ju att bli så benzad att jag ser suddigt + eventuellt får lite visuella effekter(skuggfolk ect) av Imovanen. Men icke.. Alltså målet var ändå att bli totalskev på Imovanen i och med att jag inte kört dem på 1-2 år.. har jag för hög tollerans mot allt eller? Jag vill vara lite av en imovane-tomte ikv ju.. Vad göra?
Har följande kvar: 4 etizolam 1mg, 4 Zopliklon 5mg, 10-12 diazepam 10mg, 4 bromazepam, 5st Lorazepam 2mg och kanske en skvätt whiskey 56%ig(lagrad fin rökig).

Har även lite spice, men är skeptiskt till alla dessa "AM" mixar(som får mig att skeva ur oftast) vilket denna innehåller plus U-144. Nåt skit jag fått gratis..

Tips?

Edit: 5 öl var det visst
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-11 kl. 22:16.
Citera
2012-05-11, 22:16
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Jasså? hallcucinationer på Zopliklon? Det skulle vara intressant Med tanke på att jag just fyllt på med 10mg imovane, 1mg etizilam och 5mg Diazepam raktalt. + 3mg bromazepam + 0,5 Etizolam oralt och fyra starköl nere!! Så vad blir det.. 30mg Imovane, 15mg Diazepam, 3mg broma, 1mg etizolam + 4 öl totalt. Försöker hålla räkningen nu när man är rätt benzad och lite lullig samtidigt. Försöker även stava ok vilket verkar funka ok Är säkert mer benzad än jag tror..

haha. föresstän, senaste RP:n vart med lite öl i pumpen. Funkade fint att lösa upp skiten i.

Känner ändå på något sätt att jag skulle vilja bli mer benzad Typiskt. Så är det väl alltid.
Tror fan att jag har ett medfött hjärnfel. Jag kanske saknar GABA-receptorer helt Målet är ju att bli så benzad att jag ser suddigt + eventuellt får lite visuella effekter(skuggfolk ect) av Imovanen. Men icke.. Alltså målet var ändå att bli totalskev på Imovanen i och med att jag inte kört dem på 1-2 år.. har jag för hög tollerans mot allt eller? Jag vill vara lite av en imovane-tomte ikv ju..

Jag var utan imovane i 2 ½ månad så har ingen tolerans nu, har även lite tram i mig från en ryggskada och det slog helt okej. Min första tanke var att du hade tolerans men det hade du inte på imovanen, då återstår korstolerans på restenande benson du har tagit eller så har alkoholen gjort att du är mer bensad än vad du tror men att du inte riktigt vet om det chansar jag på.

Du har ju liksom tagit en rejäl kombo så du borde ju vara ganska väck just nu men du verkar ju ha dom flesta puckarna kvar i huvudet

Edit. Jag skulle tagit 1x etizolam + 1x zopiklon + lite whiksey och se vad som händer.

Och hade jag varit i din sits hade jag även rökt lite av ditt ur-144 men det knske inte är så bra om du skulle må dåligt av det.
Senast redigerad av CristDaFist 2012-05-11 kl. 22:20.
Citera
2012-05-11, 22:24
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Jag var utan imovane i 2 ½ månad så har ingen tolerans nu, har även lite tram i mig från en ryggskada och det slog helt okej. Min första tanke var att du hade tolerans men det hade du inte på imovanen, då återstår korstolerans på restenande benson du har tagit eller så har alkoholen gjort att du är mer bensad än vad du tror men att du inte riktigt vet om det chansar jag på.

Du har ju liksom tagit en rejäl kombo så du borde ju vara ganska väck just nu men du verkar ju ha dom flesta puckarna kvar i huvudet

Edit. Jag skulle tagit 1x etizolam + 1x zopiklon + lite whiksey och se vad som händer.

Och hade jag varit i din sits hade jag även rökt lite av ditt ur-144 men det knske inte är så bra om du skulle må dåligt av det.
Ja, jag menar det. Tror tamefan att jag har ett medfött hjärnfel... Brukar må lite halvkasst på dessa AM-varianter. Det skulle såklart vara en boost, men kanske inte behagligare i mitt fall då jag får lite extremt sjuka tankar/nojja på skiten oftast. Men det kanske är lungt ändå. Kan röka lite sen och se.. Ruset håller väl ändå bara 40 min. det kan bli 40 min plåga eller 40min kaos Så funkar jag på dessa mixar.

Edit: Ja, något Etizolam till plus en Zopp och lite fin whiskey skulle kanske få igång det hela. Dvs få mig dit jag vill komma Alltså, jag vill inte kunna GÅ rakt! Göra lite crazy saker utan full kontroll som jag anser mig ha just nu.

Edit2:Kanske så är det bara så att jag tröttnat på benzo helt enkelt. Då jag inte får de rus jag eftersträvar(om en totalt ångestfri såklart). Det skulle va synd om det var så Eller så är jag så benzad att jag inte fattar det själv. Nöjd är jag i alla fall ej.

Fast måste erkänna. Jag har aldrig riktigt spårat totalt på benzo eller i kombo av alkohol i hela mitt liv. Visst har jag gjort lite crazy saker på mixen men inte "Stilnovt-Tomte-Style" Men jag vill i alla fall uppleva det nån gång lixom.
mvh
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-11 kl. 22:34.
Citera
2012-05-11, 22:29
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ja, jag menar det. Tror tamefan att jag har ett medfött hjärnfel... Brukar må lite halvkasst på dessa AM-varianter. Det skulle såklart vara en boost, men kanske inte behagligare i mitt fall då jag får lite extremt sjuka tankar/nojja på skiten oftast. Men det kanske är lungt ändå. Kan röka lite sen och se.. Ruset håller väl ändå bara 40 min. det kan bli 40 min plåga eller 40min kaos Så funkar jag på dessa mixar.

Edit: Ja, något Etizolam till plus en Zopp och lite fin whiskey skulle kanske få igång det hela. Dvs få mig dit jag vill komma Alltså, jag vill inte kunna GÅ rakt!

Jo det hade boostat riktigt fint men trpkigt om det blir 40minuter kaos. Eti,zop å whiskey bör ta dig en nivå högre ja. Sen efter cirka 30 minuter så ska det ha slått ordentligt. Återstår att se.
Citera
2012-05-11, 22:38
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Jo det hade boostat riktigt fint men trpkigt om det blir 40minuter kaos. Eti,zop å whiskey bör ta dig en nivå högre ja. Sen efter cirka 30 minuter så ska det ha slått ordentligt. Återstår att se.
Tar en Zopp, 2 Etizar + en tolva stark fin whiskey Lär snurra till lite extra då. Ja, spicet skiter jag nog i även om jag blir grymt sugen på att bli skev. tyvärr är det 50/50 om det blir på ett posetivt sätt.

Tack för uppmuntran
Citera
2012-05-11, 23:36
Medlem
EvilGs avatar
Jag och min kompis tog imovane en natt/morgon. Vi gick ut för att ta en cigg börjar han se häxor på kvastar och stenen som låg framför huset började prata med honom. Jag däremot var inte ett dugg bättre, stod och försöka tända cigaretten med hjälp av draken i himlen. Kul som fan var det

Kommer dock inte ihåg dosen...

Men hur bra är det att ta stilnoct för att sova? Mina polare säger att folk har börjat gå i sömnen och shit...

Edit:
Samt är det värt att köpa ett par stillisar och prova de?
Senast redigerad av EvilG 2012-05-11 kl. 23:45.
Citera
2012-05-11, 23:58
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Jag och min kompis tog imovane en natt/morgon. Vi gick ut för att ta en cigg börjar han se häxor på kvastar och stenen som låg framför huset började prata med honom. Jag däremot var inte ett dugg bättre, stod och försöka tända cigaretten med hjälp av draken i himlen. Kul som fan var det

Men hur bra är det att ta stilnoct för att sova? Mina polare säger att folk har börjat gå i sömnen och shit...

Edit:

Stilnoct och zopiklon är ganska lika, verkar som stilnoct är lite skevare på det flummiga viset vad jag läst dock. Sen att man går i sömnen har inte direkt något med medicinen å göra utan vissa gör det helt enkelt ändå. Värt att pröva är det i alla fall om du har svårt att sova.
Citera
2012-05-12, 00:24
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Tar en Zopp, 2 Etizar + en tolva stark fin whiskey Lär snurra till lite extra då. Ja, spicet skiter jag nog i även om jag blir grymt sugen på att bli skev. tyvärr är det 50/50 om det blir på ett posetivt sätt.

Tack för uppmuntran

Blev du nå skevare? (:
Citera
2012-05-12, 11:04
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG

Edit:

Det är inte ovanligt med paradoxala effekter av Stilnoct, samt att man blir riktigt dum i huvet av dem.
Om du lägger dig senast 15min efter du tagit dem så funkar de oftast om du inte har hög tollerans, men visst kan man "gå i sömnen" och vakna upp i badrummet medans man står och rakar sig eller liknande. Om man har tur och inte gör något riktigt knasigt som man ångrar långt efter.

Köp några enstaka och prova om du vill, mellan 10-20mg borde räcka mer än väl. Men jag rekommenderar Imovane för Stilnoct, speciellt för att sova på, mindre bieffekter, håller i sig längre och mysigare mer kontrollerbart rus.
Citera
2012-05-12, 11:56
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Blev du nå skevare? (:
Ja, det blev totalt 50mg Imovane(mestladels rektalt), 20mg Diazepam, 2-3mg Etizolam, 3mg Bromazepam, 5 starköl, en klunk whiskey och till sist sökte jag det där spicet! Var länge sedan jag var så skev... Riktigt bäng vart jag rent ut sagt. Rökte rätt mycket av det och jag brukar inte röka varken mixar eller cannabis särlskilt ofta men det vart verkligen bra Lite trippigt bör tilläggas!
Citera
2012-05-12, 12:02
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ja, det blev totalt 50mg Imovane(mestladels rektalt), 20mg Diazepam, 2-3mg Etizolam, 3mg Bromazepam, 5 starköl, en klunk whiskey och till sist sökte jag det där spicet! Var länge sedan jag var så skev... Riktigt bäng vart jag rent ut sagt. Rökte rätt mycket av det och jag brukar inte röka varken mixar eller cannabis särlskilt ofta men det vart verkligen bra Lite trippigt bör tilläggas!

Lät inte helt fel Jag kan tänka mig att spicet satte där den skulle också ovanpå allt det andra. Är lite småsugen på att prova den där ur-144
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in