Har lagt av med skiten helt nu. Men satan vad flummiga saker man gjort under påverkan.
Hade tagit ett gäng stillnoct, och fick för mig att gå ut och gå. Drar förbi en granne och lånar en flaska sprit som jag dricker ur medans jag njuter av kvällsluften. Nästa dag får jag reda på att jag rakt av bara öppnat dörren till min granne som bor under mig och ställt mig i hans hall. Han har 2 pitbullhundar kan jag tilläga. Bra att dom känner igen mig, vettefan hur jag hade sätt ut annars.
.Han sa till mig att jag inte bor där och följer mig till dörren, jag går till dörren mitt emot och börjar rycka i den och banka på den så den snälla grannen hjälper mig hem en trappa upp

.
Det roliga är att jag visste inte om att detta hade hänt, tjejen stötte på han i tvättstugan då han sa till henne: Din kille va hos mig en sväng igår.
En annan gång hade jag en polare hos mig från norra sverige. Han hade med sig flera kartor av dessa tabletter. Och för första gången prövade jag rövpanna med stillnoct med honom.
Vakna dagen efter av att allt i lägenheten är upp och ner, sder ut som lom det varit snutrazzia hemma, och båda vaaknade helt näck. Vi hade minnesbilder av att vi jämförde våra aparater mitt i natten

och självklart hade jag varit ute på krogen lite här o var och pratat med ett gäng snutar i 2timmar. Samma granne som ovan kom ut och öppnade porten åt mig då jag glömmt nycklarna. Bra att jag har så snälla grannar
Man minns inte vad man gjort och nästa dag minns man inte ens hur "härligt" ruset var heller.
Bra medicin för insomning, men om man inte kan hantera den normalt så ska man fan skita i det tycker jag. Man hamnar bara i trubbel förr eller senare.