fick imovane,stilnoct og diazepam idag,de behövs.
onsdag max 2 timmars sömn,utan något som helst.
Tordag = samma.Vel har valerina natt og nåt annat huksus puskus,funkar inte,kan hjälpa tilsammans med andra sovmedel dock,dyrt är skiten också.
Så helt koko hela dagen på grund av problem,skallen är på högre växlar så somnar gör man när man är helt slut.
Idag hämtade jag resepterna nämt i innledningen og har tatt först en runda med hela rasket,plus valerina natt og en annan motsvarande,var humle i det f,ö.
Tog en till en stund efter,har "time of my life här".vill ju faen inte ha det,vill sova 8 timmar eller åtminste 6,funkar det för mig om jag får så mycket.
Så saker nu är festligt,problem att skriva,men inte trött över huvud taget,grejen var att somna
Å andra siden har lördagen och framöver blivit väldigt lediga,måndag behöver jag somna på natten og ta et möte med et prioriterat människa,kan inte missa den,vill inte heller,nån släkt.
Så antar det blir dubbelt av allt,inklusive naturläkemdlen lör/sön och fram till måndags morgon,måste nästan.
Så ta dos på 2 eller 3 gånger måste till,har ju 3x nu, 3 vival,3 stilnoct,3 imovane som jag är tilvand på,oj då kl 04 redan,då er det snart slut på stilnoct-effekten,får la ta nya ?
Brukar vara mysigt att lira lite spel så här,så gör nog det