2011-12-01, 12:06
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Jag beter mig nog också värre på stilnoct och alkohol än på imovane och alkohol - men jag får klart mer hallisar på stilnoct än på imovane.
Det där är konstigt, att olika personer bara får hallisar av ett av preparaten. Min teori är att man får hallisar på dom tabletterna man kör första gångerna. Men jag vet inte.

Jag får inte annat än dubbelseende vid höga doser stilnoct.
Citera
2011-12-01, 12:09
Medlem
sthlmnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvI
Varför har det blivit så jäkla svårt att få Stilnoct (även Imovane) utskrivet??
Man får sgs exakt så många så det räcker varje natt. Så om man inte lyckas somna en natt har man inte "råd" att ta mer...
När man ber om nytt recept räknar dom ut exakt vilken dag det tar slut och skriver inte ut nåt före.
Och så kan det ta några dar innan dom orkar skriva det, samt att det kommer såna här dar med datorproblem på Apoteket...
Får panik av att inte ha några extra för säkerhets skull.

Jag har inte upplevt några svårigheter. De här läkemedlen ska förresten inte användas dagligen under längre perioder, det borde din läkare vara medveten om.

Är man ung och självmordsbenägen så kan också det bidra, men när det väl kommer till läkarens bedömning och behandling av sin patient så vet bara denne varför och hur h*n förskriver si och så många.

Mina erfarenheter: Hyrläkare brukar enbart skriva ut 10 st om den ordinarie läkaren ej är tillgänglig. Min läkare brukar skriva ut 2-4 30-pack. Vi har även kommit överens om att det räcker med 2-3 dagar per vecka, eller perioder dagligen och sen en drugholiday på helgerna.
Har dock slutat med både zolpidem och zopiclon självmant nu.
Citera
2011-12-01, 16:52
Medlem
LinLins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Jag beter mig nog också värre på stilnoct och alkohol än på imovane och alkohol - men jag får klart mer hallisar på stilnoct än på imovane.

Samma här, plus fruktansvärda mardrömmar som fan inte hjälper en att sova.
Citera
2011-12-01, 22:26
Medlem
langaocbs avatar
Har just tagit 17,5mg imovane, druckit lite innan men inte mkt, brukar inte flumma på dom annars. Ska upp 6:20 i morgon bitti. Blir det helknas om jag stannar uppe en helvtimme för att känna lite av flumeffekten? Eller kommer det sluta med att jag drar dom åtta andra och är bäng på jobbet imorrn.
Citera
2011-12-02, 02:40
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Har just tagit 17,5mg imovane, druckit lite innan men inte mkt, brukar inte flumma på dom annars. Ska upp 6:20 i morgon bitti. Blir det helknas om jag stannar uppe en helvtimme för att känna lite av flumeffekten? Eller kommer det sluta med att jag drar dom åtta andra och är bäng på jobbet imorrn.

Endast du kan svara på den frågan nu.

Så nå?
Citera
2011-12-02, 12:14
Medlem
KNAPDs avatar
tja!
kom nyss över en karta Zoplikon 7,5mg. Käkade 2 st för en halvtimme sedan och jag känner tydlig skillnad om man jämför mot innan. jag brukar inte kötta benso vanligtvis men detta verkar nice, alltså Zopiklon då. Hur ligger det till med tolerans och hur kan jag få ut mer effekt av mina små tabletter? Tack i förhand!
Citera
2011-12-02, 13:48
Medlem
KNAPDs avatar
Såg nu att Hallisar är möjliga? vad krävs för att jag ska nå den nivån tror ni? fick även en öl nyss, så det boostar lite iaf.
Citera
2011-12-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNAPD
Såg nu att Hallisar är möjliga? vad krävs för att jag ska nå den nivån tror ni? fick även en öl nyss, så det boostar lite iaf.

Jag har fått hallisar som är värre än på LSD efter 10-15mg. Detta gäller dock om man är i ett rum med släckt ljus/dämpad belysning.
Citera
2011-12-03, 06:09
Medlem
RegnNatts avatar
Ursäkta min almännbenghet

Jah hartig 3 imovane, och rökt massa hasch nu Nåra timmer tidigare drog jag en del ritalin.

Ser masssa hallicas, pesoner går runt i rummet mren jag känner inte trötthet pga ritalinet. Hur skal göra för att få ultimata hallisuppkevekse n.
u

Har alltså inga imo mer utan baraen del hash och en bomb ritalin

ahahaha jag har en snus i käfen lol leta just efter snus

Hoppas ni förstrå, jag är heeeeeeeelt

tl dr hur boostar jaf imovane?? Snabbt svar tack?
Senast redigerad av RegnNatt 2011-12-03 kl. 06:37.
Citera
2011-12-03, 21:35
Medlem
qleks avatar
Jag har 20mg imovane, hur mke ska jag ta och vad kommer hända och vad bör jag tänka på?
Citera
2011-12-04, 12:48
Medlem
KNAPDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Jag har fått hallisar som är värre än på LSD efter 10-15mg. Detta gäller dock om man är i ett rum med släckt ljus/dämpad belysning.

Haha, det låter soft!
jag ballade ur så in i helvete.. slutade med att jag tryckte i mig hela kartan och gick loss som fan. gjorde det i fredags och jag känner mig fortfarande skum?! :s
Citera
2011-12-07, 22:22
Bannlyst
Käkat xanor nu i nästan 3 månader. Kring 3mg om dagen, har börjar trappa ner nu. 0.5.1,g om dagen nu. Ätit Imovane sporadiskt för att kunna sova men haft hög tolerans pga korstolerans?

Iaf har ett gäng Stilnoct 10mg. Hur många tror ni jag behöver för att sova? Med tanke på hög tolerans för Xanor och Imovane.

Må väl alla som kämpar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in