Zopiclone då o då är en skön kick (eufori kallar min läkare det, tydligen vanlig biverkning). Käkar man dom som jag vareviga dag (ord.) så uteblir det roliga helt Låter jag bli o käka dom så blir det ingen sömn alls o det slutar med instängda katter o så...
Jag mår ricktigt bra nu, har lite svårt att skriva atm, men jag mår riktigt bra nu och jag är har just tagit 3, funderar på en fjärde tablett, tycker ni det är en bra idé, asså jag mår så bra atm, om jag tar mer så lär det bli tvär nice, det är redan tvär najs nu asså efter 3 stycken
Jag mår ricktigt bra nu, har lite svårt att skriva atm, men jag mår riktigt bra nu och jag är har just tagit 3, funderar på en fjärde tablett, tycker ni det är en bra idé, asså jag mår så bra atm, om jag tar mer så lär det bli tvär nice, det är redan tvär najs nu asså efter 3 stycken
Haha, ah jag är rätt flummat atm haha, det är nice, me väntar en liten stund innan den fjärde, småhallisar här och där, min soptunna roterar och sakerna försöker ta sig upp ur papperskorgen, hahaha
Edit: Funderar på att ta en till och gå ut , det blåser fan som ute, detta kanske kommer bli as kul XD
Senast redigerad av Assertedjoint 2011-05-24 kl. 21:42.
Ta inte en till och gå absolut inte ut. Bara ett gott råd. Av egen erfarenhet så vet jag att det kan hända vad som helst också minns du inte ett skit imorron. Lägg dig på soffan/sängen och titta på tv tills du somnar.
Älskar dessa efter kl 20:00 då är det dem ultimata medicinen för mig , sover gott, kan vara vaken under tiden (med lite flumeffekt) och om det blir någon timma ligger i sängen och rullar, fungerar de likt väl och sedan somna till bra film (som jag dessutom har relativt hög tolerans mot) med mer intressant än nykter - eller i synnerhet mina andra benzos Alprazolam och Diazepam
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!