2010-11-13, 21:19
Medlem
Någon som vet varför just 7,5mg?

Varför inte 7 eller 8

Är imovane mer viktpotent än stilnoct eller motsvarar 2x5mg imovane 1 stilnoct?
Citera
2010-11-13, 21:36
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Säg som det är, att Ataraxen inte funkade alls, då borde du ju få testa något annat

atarax är väll ändå inte sömn piller???! Får dom själv mot oro och ångest
Citera
2010-11-14, 03:25
Bannlyst
Krossat och snortat två st zopiklon men har ännu inte fått effekt, bombae två st 10 min innan också.

eller jo nu känner man sig små flummig men jag hade hoppats på hallisar när man kör ner skiten i snoken.

edit: hey hey heeey
Senast redigerad av boonting 2010-11-14 kl. 03:31.
Citera
2010-11-14, 15:59
Medlem
softahemmas avatar
hej är det någon som vet hur lång tid det tar att bli ren från imovan moste veta snälla dom kolla äfter imisar på mej vill inte miosta mitt subetx snälla
Citera
2010-11-14, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Krossat och snortat två st zopiklon men har ännu inte fått effekt, bombae två st 10 min innan också.

eller jo nu känner man sig små flummig men jag hade hoppats på hallisar när man kör ner skiten i snoken.

edit: hey hey heeey

varför sväljer du dem inte bara?
Citera
2010-11-14, 17:57
Medlem
McHarleyBandits avatar
man blir ju bara knullsugen och tappar minnet när man käkar imovane
Citera
2010-11-14, 18:28
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Vad har ni för erfarenheter gällande tolerans på dessa substanser? Kan ta 10 st Stilnoct/Imovane i ett svep och det enda som händer är att min motorik (fysiskt och psykiskt) blir lite sämre samt att jag får ett jävla sug att äta massa skräp, det är allt. Inga minnesluckor, inget "rus", somnar inte heller särskilt mycket bättre på dessa än vad jag gör utan. Är ingen storanvändare av analoger/benso överlag, några förpackningar då och då under någon vecka, men det var längesen nu. I början blev jag riktigt väck på 2-3 st tabletter bara. Tryckte i mig nån karta 20st 25mg Valium för typ två månader sen, under en vecka ca, men sen dess har det blivit mycket lite benso/analoger. Har efter detta knappt kännt av Stilnoct/Imovane öht. Någon med erfarenhet/kunskap?
Citera
2010-11-15, 11:53
Medlem
techno_the_kings avatar
Ställde visst min fråga i fel forum igår (skyller på bängheten)
aja har 30 stycken Imovane som jag hittade ute i farsans hus igår när vi höll på att rensa
dessa gick dock ut runt 2004 men frågan är kan jag använda dessa ändå?
hittade även flytande stess som jag fick mot epilepsianfall när man vart liten
denna vart minst 15 år gammal men fungerade perfa ändå
så nu är min fråga är dessa Imovane 7,5mg farliga att inta när dom är såpass gamla?
är ju helt 100 på att dom fungerar då stessen gjorde detta vart jävla krut i detta (flytande 10 mg som man tryckte upp i det svarta hålet) sjukt mycket bättre än en 10mg stess på tablett
bara undrar som sagt & hoppas på svar snabbt för ikväll så skall man flumma isåfall
Citera
2010-11-15, 12:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Ställde visst min fråga i fel forum igår (skyller på bängheten)
aja har 30 stycken Imovane som jag hittade ute i farsans hus igår när vi höll på att rensa
dessa gick dock ut runt 2004 men frågan är kan jag använda dessa ändå?
hittade även flytande stess som jag fick mot epilepsianfall när man vart liten
denna vart minst 15 år gammal men fungerade perfa ändå
så nu är min fråga är dessa Imovane 7,5mg farliga att inta när dom är såpass gamla?
är ju helt 100 på att dom fungerar då stessen gjorde detta vart jävla krut i detta (flytande 10 mg som man tryckte upp i det svarta hålet) sjukt mycket bättre än en 10mg stess på tablett
bara undrar som sagt & hoppas på svar snabbt för ikväll så skall man flumma isåfall

Dom kanske har tappat lite i styrka annars är det inga problem eftersom dom har varit i blister också.
Citera
2010-11-15, 13:12
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Dom kanske har tappat lite i styrka annars är det inga problem eftersom dom har varit i blister också.
Ok får tacka för svaret
tror du det fungerar att krossa 1-2 stycken blanda med lite vatten & ta sig ena rövpanna?
inte för att det är trevligt att trycka upp saker där bak men det slår ju jäkla fort märkte man igår med stessen
har aldrig testat dessa förr enbart kört på x2or stess & sub
nu vill jag bara bli flummig & inte somna räcker det med 1 tab då samt hur länge håller dom i sig?
skall ju träffa ena präst ikväll & vill ju inte göra bort mig totalt
var för övrigt bara 29 stycken i dom 3 förpackningar som låg i asken
verkar vara morsan som har gottat sig en gång i tiden då det står hennes namn på dessa
aja hon saknar dom garanterat inte..

Började försiktigt här
blandade upp en halva med lite vatten & tryckte upp i dajmkrysset (mycket sprut i röven tycks det bli dom här dagarna) händer det inget om 20 minuter så trycker jag upp nästa halva åsså & hoppas på det bästa.
Senast redigerad av techno_the_king 2010-11-15 kl. 14:00.
Citera
2010-11-15, 16:26
Medlem
techno_the_kings avatar
Aja krossade ivart fall den andra halvan åsså & spruta in i dajvkrysset
& för en stund sen bombade jag ytterligare en dock dock nu fått en jävla äcklig smak i käften men det slår på iallafall å det e huvudsaken
får se hur pass flummig man e om 20 minuter lite drygt blir jag bara lite miniflummig så är det nog att försöka bomba en te (till te dom 08or som inte vad te betyder på wästgötska)
börjar bli bra dragen nu ioallafall.
Citera
2010-11-15, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Aja krossade ivart fall den andra halvan åsså & spruta in i dajvkrysset
& för en stund sen bombade jag ytterligare en dock dock nu fått en jävla äcklig smak i käften men det slår på iallafall å det e huvudsaken
får se hur pass flummig man e om 20 minuter lite drygt blir jag bara lite miniflummig så är det nog att försöka bomba en te (till te dom 08or som inte vad te betyder på wästgötska)
börjar bli bra dragen nu ioallafall.
JÄRNSMAK. fyfan. kan inte äta ingenting.
får jag fråga vad du använder när du skjuter upp i 2an?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in