stilnoct
Kan säga att jag utvecklat ett beroende på Imovane, fast då har jag tagit några varje dag i nån månad oxå (inte för att sova). när abstinensen sätter in (typ för tillfället) känner jag mig spänd och får en mysko känsla vid tänderna... tar en och mår kung ett tag, mycket bättre ju längre man håller sig så abstinensen får ett ordentligt grepp om en, så kommer känslan ordentligt. fast jag vet inte, kanske är psykiskt, mitt behov av att fly. inte för att det spelar roll, beroende är jag, men tror inte att det behöver vara något negativt... förutom vänner och såna som tjatar på en såklart
jag har fått minnesluckor flera ggr på Imovane. gjort dumma saker och blivit konstigt aggresiv ibland, men bara när jag tagit många samtidigt eller mixat med alkohol (alltså druckit mycket och mixat eller druckit lite och tagit många). annars har jag haft positiva erfarenheter med alkohol-imovane oxå, druckit lite vin, tagit ett piller, mått bra och haft massa planer på saker man bara MÅSTE göra osv. jaja, det är mina erfarenheter, ni kanske har andra men så är det för mig. jag tycker om imovane, fast nu börjar dom ta slut och psykdoktorn vill inte ge mig mer, undra om jag kommer kolapsa när det händer... hemska tanke, måste hitta ny doktor