2010-12-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hade du tagit på tom mage hade du definitivt känt av det, så lär vara maten.
Känns stört bara, jag har aldrig varit såhär klar i huvudet ett par timmar efter. Jag ser ju inte ens dubbelt men det är nog maten. Jag har över 2000mg till att leka med i värsta fall men egentligen ville jag ju bara sova
Citera
2010-12-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoxFlaez
Känns stört bara, jag har aldrig varit såhär klar i huvudet ett par timmar efter. Jag ser ju inte ens dubbelt men det är nog maten. Jag har över 2000mg till att leka med i värsta fall men egentligen ville jag ju bara sova
Hur mycket till ska man ta? Jga har inte tagit ngt mer än de 40mg. 10 till? Kan jag somna gott då?
Citera
2010-12-25, 00:22
Medlem
Alltså jag önskar lite att jag läst den här tråden innan förra hösten, även fast jag var minderårig.

Alkohol + Zopiklon med klassen, nja. Vilka historier säger jag bara.
Citera
2010-12-26, 00:44
Medlem
jugbandbluess avatar
någon som vet om z-analoger har mindre effekt om man tar nåt skit som heter citalopram samtidigt? haft en rätt traumatisk situation nyligen och behöver ta det ett tag enligt dr feelgood. problemet är att mycket av den sköna flumeffekt som jag hade på zopiklon innan är som bortblåst och jag tror det beror på det.

zolpi funkar dock,men där har jag ingen kran atm
Citera
2010-12-26, 00:49
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Alltså jag önskar lite att jag läst den här tråden innan förra hösten, även fast jag var minderårig.

Alkohol + Zopiklon med klassen, nja. Vilka historier säger jag bara.

säg bara att inte att ni genererar rubriker i stil med

"nya dödsknarkardrogtrenden - ungdomar
använder narkotikaklassat läkemedel
- vaknar upp utan byxor, boxers, svendom och minne"

because you'll ruin it for the rest of us
Citera
2010-12-26, 10:05
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
någon som vet om z-analoger har mindre effekt om man tar nåt skit som heter citalopram samtidigt? haft en rätt traumatisk situation nyligen och behöver ta det ett tag enligt dr feelgood. problemet är att mycket av den sköna flumeffekt som jag hade på zopiklon innan är som bortblåst och jag tror det beror på det.

zolpi funkar dock,men där har jag ingen kran atm

Jag tror inte det ska vara några problem. Faktum är att jag har ett vagt minne av att Citalopram ska boosta effekten av både Bensodiazepiner och Analoger till dessa. Kan ha fel, men som sagt, den ringer en klocka någonstanns
Citera
2010-12-26, 13:17
Medlem
Rakiis avatar
Hur lång tid ungefär tar det för Zopiklon att bygga upp en tolerans om man tar två stycken till natten?
Citera
2010-12-27, 12:50
Bannlyst
Nån postkran i Spanien som ni kan rekommendera PM gärna eller maila sojasos2@gmail.com

smurffen@hushmail.com
Senast redigerad av xgame 2010-12-27 kl. 12:55.
Citera
2010-12-27, 20:20
Bannlyst
finns det några bra priser på såna in o utrikes skulle behöva ett gäng pm gärna
Citera
2010-12-27, 20:55
Medlem
Detta är en rolig drog.

I alla fall om man är nykter och polaren tryckt i sig en karta.
Citera
2010-12-28, 19:31
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Kan nån förklara hur man kan få ut bl.a flun och stavar för dagligt bruk, men inte mina favoriter Imovane? Hur tänker läkaren?
Citera
2010-12-29, 12:21
Medlem
Walvaters avatar
Satans jävla helvetespiller.

1) Tar två Stilnoct, och kan inte sova.

2) Tar en Stilnoct till; somnar fortfarande inte.

3) Går upp, trycker i mig sex Imovane och börjar chatta på MSN, för att invänta tabletternas insomningseffekter ...

4) Vaknar idag med grava minnesluckor och en flaska vin som tydligen var full (!) igår kväll är nu helt tom och en flaska glögg som var halvtom (!) igår kväll är nu också helt tom.

Här hade man börjat deffa och så sätter man sig och super mitt i natten och förstör en halv veckas deff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in