2009-07-08, 13:10
Bannlyst
Tar du 205mg är det GRYMT konstigt om du somnar ^^ Tar du en så pass stor dos blir det paradoxal effekt 99 gånger av 100 De flesta fyller på om dem inte somnar, men det hjälper ytterst sällan, istället blir man bara piggare o flummigare

Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Åhå, jag slängde i mig 3 stycken direkt. Jag bombade dem. Sen varje bomb jag tog så körde jag ner 3-4 stycken.

Tog totalt 205 mg igår natt. Sen så kunde jag inte ens somna. Vilket piss va?
Citera
2009-07-08, 13:11
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Tar du 205mg är det GRYMT konstigt om du somnar ^^ Tar du en så pass stor dos blir det paradoxal effekt 99 gånger av 100 De flesta fyller på om dem inte somnar, men det hjälper ytterst sällan, istället blir man bara piggare o flummigare
Huh, det var som fan. Piggare blev jag, men fan inte nå flummigare. Zolpidem är nog inget för mig. Blir nog att gå tillbaka till Zopiklon!
Citera
2009-07-08, 13:21
Bannlyst
Zopiklon fungerar mycket bättre för insomning + håller mig sovande 7-8h än vad zolpidem gör. Zolpidem flummar jag mest på Eller tar det tillsammans med zopiklon om jag känner att jag kommer ha väldigt svårt att insomna.

Rent generellt tror jag att zopiklon är bättre för dess egentliga syfte, medan zolpidem är mer flum

Citat:
Huh, det var som fan. Piggare blev jag, men fan inte nå flummigare. Zolpidem är nog inget för mig. Blir nog att gå tillbaka till Zopiklon!
Citera
2009-07-08, 13:24
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Zopiklon fungerar mycket bättre för insomning + håller mig sovande 7-8h än vad zolpidem gör. Zolpidem flummar jag mest på Eller tar det tillsammans med zopiklon om jag känner att jag kommer ha väldigt svårt att insomna.

Rent generellt tror jag att zopiklon är bättre för dess egentliga syfte, medan zolpidem är mer flum
Haha. Tycker inte att Zolpidem är bra för något av de. Vettefan varför jag inte reagerar på det.
Citera
2009-07-08, 13:27
Bannlyst
Ja du... Folk är olika I princip alla jag känner som testat zolpidem + 10 pers, har blivit VÄLDIGT flummiga, i princip alla har fått hallucinationer och massor av andra roliga effekter Även på så låga doser som 10mg, men de flesta har inte testat några droger förutom CB heller så de har ingen tolerans

Citat:
Haha. Tycker inte att Zolpidem är bra för något av de. Vettefan varför jag inte reagerar på det.
Citera
2009-07-08, 14:12
Medlem
Okay so... to recap....

I took 10 zopiklones, nothing happened, I take... apparently 6 more. And then, instant blackout - WITHOUT THE PILLS EVEN REACHING MY STOMACH YET!

Så skrev jag det på engelska.

Antingen så fills det en magisk gräns här, eller också så tar imovane MYCKET lång tid på sig att faktiskt slå.
Citera
2009-07-08, 14:15
Bannlyst
Det tar 15 minuter för imovane att slå på ett ungefär

Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Okay so... to recap....

I took 10 zopiklones, nothing happened, I take... apparently 6 more. And then, instant blackout - WITHOUT THE PILLS EVEN REACHING MY STOMACH YET!

Så skrev jag det på engelska.

Antingen så fills det en magisk gräns här, eller också så tar imovane MYCKET lång tid på sig att faktiskt slå.
Citera
2009-07-08, 14:17
Medlem
Citat:
Det tar 15 minuter för imovane att slå på ett ungefär

Jo men jag väntade och väntade på ruset av 10 stycken. Ingenting, typ en timma.

Påpekas även att jag har hög tolerans på zolpidem men inte någonstans nära 10
Citera
2009-07-08, 14:19
Bannlyst
Det är inte alltid att man märker av att man har något rus utan känner sig normal men folk i din omgivning direkt märker att du är borta i skallen.
Det kan även ta lite längre tid om du ätit en stor måltid precis innan du sväljer piller.

Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Jo men jag väntade och väntade på ruset av 10 stycken. Ingenting, typ en timma.

Påpekas även att jag har hög tolerans på zolpidem men inte någonstans nära 10
Citera
2009-07-09, 00:06
Medlem
Vad spelar det för roll om man blir beroende av denna medicin när den endå inte är skadlig?

(förtuom ekonomi)
Citera
2009-07-09, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omastar
Vad spelar det för roll om man blir beroende av denna medicin när den endå inte är skadlig?

(förtuom ekonomi)

det skadar ens förmåga att stava
nej, men jag tror att man blir tolerant och måste höja dosen ibland.
och då, om man kommer upp i tillräckligt höga doser, lär det bli skadligt
Citera
2009-07-09, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
det skadar ens förmåga att stava
nej, men jag tror att man blir tolerant och måste höja dosen ibland.
och då, om man kommer upp i tillräckligt höga doser, lär det bli skadligt

Det kan alltså bli farligt i "tillräckligt höga doser"?

Hur höga doser talar du om då, på ett ungefär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in