Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Hur har du det nu då? Tar du ingenting för sömnen på grund utav din missbrukspotential när det kommer till sömntabletter? Och varför halka du in på ta Imovane & Stilnoct på dagtid, hade du några bakomliggande problem som ångest eller liknande som fick dig att ta dom dagtid och missbruka dom eller ville du bara ha ruset som dom bidrar med?
Och föredrar du Imovane eller Stilnoct mest om du måste få välja?
Jag tar ingenting nu då jag inte har några problem med sömnen längre.
Nu tog jag inte så mycket på dagtid (även om det hände) utan tidig kväll, ofta efter jobbet, och var sen vaken på dom tills midnatt då jag däckade. Hade extremt mycket ångest och depression och liknande på den tiden och använde tabletterna för att fly från det. Dock som sagt var dom en stor del av orsaken till just denna problematik, vilket var något jag fattade först när jag lagt av med dom.
Imovane fick jag aldrig något rus av utan endast ångestlindring / flykt från verkligheten. Stilnoct kunde jag få riktig eufori av och rejält psykedeliska effekter, inte minst visuellt. Kunde känna närvaro av utomjordingar och även se UFO på himlen ibland lol. Hade i övrigt väldigt flummiga upplevelser på just Stilnoct.
En gång satt jag på golvet omgiven av kuddar och spelade gitarr och var säker på att jag satt med massa människor på en öde ö kring en lägereld. Jag upplevde det alltså fullt ut att vara så, och såg till och med palmer, havet, människorna och elden. Detta samtidigt som min dåvarande tjej låg djupt försjunken i sina drömmar i sängen bredvid lol.
Haft sex en massa gånger också på det, både med flickvänner och dejter. Det sistnämnda jävligt riskabelt eftersom man inte har nån jävla aning om vad man pysslar med. Dock har jag aldrig gjort något dumt på det sättet varken full, hög eller nykter och har det helt enkelt inte i mig. Men om "fel person" skulle ta dom doserna jag tog skulle precis vad fan som helst kunna hända. Otäckt faktiskt.
Nä fy fan... Aldrig igen.