Citat:
Ursprungligen postat av
anonymouzzz
Haha lycka till, en annan sitter med lite skumpa i handen! Hoppas
Z-tomten hälsar på! Han har inte gjort det på länge för mig! Undrar om inte Mirtazapin kunde vara ett alternativ för mig, då kanske man får den ångestdämpande effekten lite grann också + sömn, kan ju vara en win-win?
Har förövrigt ätit psykofarmaka i några år pga psykisk ohälsa etc, även på samma veva som Zopiklon kom in i bilden för mig som nu avgör min sömn helt och hållet! Vi får se hur jag gör... Skulle bara vara roligt att ersätta Zopiklon eller sluta med skiten på något sätt... Provat CBD olja, Kratom, Melatonin, Magnesium venne vad mer man kan prova... Ingenting får mig att kunna sova utan Zopiklon eller riktig benso :/ Alternativt en rejäl fylla kan släcka mig... Inte ens riktigt bra cannabis slocknar jag av...
Trevlig helg, mvh!
Detsamma! Trevlig helg (och cheers!) alltså; on the wagon, men nu - fredag! - nalkas snart en zopiklongrogg om åtm 10,75 mg!

(äkta vara egentligen en X-stav samt en stor Tram, en s k "Månbas alpra".).
Det fetade, ytterst märkligt, alla talar om denne Stilnoct-tomte!!! När jag under nästan två års tid lämnade UP på jobbets företagshälsovård (multisticka + analys efter Zopiklon) fick jag från mån kväll t tors-UP stå mig på Z-dem, som värst klämde jag 13 st 7,5or på ett dygn - aldrig under 10 st. ALDRIG fått några hallisar, aldrig sett denne vittomskrivne tomte, strange...
Testa Mirtazapin för sömnen! Ingen AT (andra hävdar motsatsen), lätt att få utskrivet, har käkat det till och från i dryga decenniet, ingen viktuppgång (hos undertecknad alltså, andra skriver här på forat att de lagt på sig 30 pannor... så är väl som det mesta väldigt individuellt.).