2018-02-02, 20:46
Bannlyst
Citat:
Jävligt sant Terror! Ruggigt underskattade, har förökt hitta stilnoct könslan i Iktorivil, Mogadon, Valium, Halcion, Sobril och det är märkligt hur pass olika desa substanser påverkar mig, och det beror inte på yttre orsaker.

Sobril: Blir alltid städsugen och städar med nöje hela lägenheten tills det glänser, aldrig fel.

Mogadon: Helt värdelöst för mig, spelar ingen roll hur många jag tagit.

Iktorivil: Helt okej, känner sig allmänt nöjd. Fördelen med denna är det den håller i sig länge

Halcion: Också lite halicogent (?) som stilnoct, dock tappar man inte kontrollen. Blir bara ruggigt pratsjuk.

Valium: Som Iktorivil

Rohypnol: Som Halcion

Skillnaden kan delvis förklaras med att vissa av dessa preparat är hypnotika, tex Halcion och roppar.

Håller mig bara till stilnoct nu för tiden, för att inte strula upp den lilla struktur som finns....

Men hade roches Rohypnol funnits kvar hade jag tagit död på all skit meds däremellan....Rohypnol Fullgjorde mig på ett posetivt sätt! , innan alla .....ja ni vet vad dom gjorde för att få bort den suveräna medicinen o klassa den som kokain
Citera
2018-02-07, 12:14
Medlem
Zolipidem eller Zopiklon är det enda som får bort min ångest. Kör Imovane nu, får bara 5 mg/tabl. sedan en tid tillbaka, vilket jag läser att många här på forumet tycker är kasst. För mig funkar det om man inte har extremt mycket ångest. Nu har jag dock extremt mycket ångest och bara 17 tabl. kvar. Tveksamt om jag kommer få utskrivet fler, har "överdoserat" mycket på sistone. Man får väl njuta att av man har dem, så länge de varar.
Citera
2018-02-07, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfood1
Zolipidem eller Zopiklon är det enda som får bort min ångest. Kör Imovane nu, får bara 5 mg/tabl. sedan en tid tillbaka, vilket jag läser att många här på forumet tycker är kasst. För mig funkar det om man inte har extremt mycket ångest. Nu har jag dock extremt mycket ångest och bara 17 tabl. kvar. Tveksamt om jag kommer få utskrivet fler, har "överdoserat" mycket på sistone. Man får väl njuta att av man har dem, så länge de varar.

Kör du dina imovane dagtid också?
Citera
2018-02-07, 13:27
Medlem
Igår slog imovanet på så fint, helt otroligt, allt blev varmt och mysigt och ångesten var helt bortblåst. Låg och allt var så mysigt och smaken i munnen var mysig, allt var fint, somnade inte ens för att det bara var så fint, kändes på något mystiskt sätt bättre än ett par roppar! Oklart varför men ibland smäller det verkligen på väldigt underbart med imovane medan andra dagar ger det bara lite lugn och trötthet
Citera
2018-02-07, 15:25
Medlem
Funkar det att byta mellan imovane och stilnoct om man har tolerans mot den ena. Min dr tycker i alla fall att vi ska pröva. Kan tilläggas att jag har en så grav sömnstörning att jag inte kan sova naturligt utan diverse mediciner i kroppen
Citera
2018-02-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Kör du dina imovane dagtid också?

Ärligt talat ja. Inte vanligtvis, men har en mycket tung period nu. Är det enda som kan få mig att bli tillräckligt lugn för att ta itu med saker. Som lugnande envisas läkaren med Atarax. Känner ingenting.
Citera
2018-02-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfood1
Ärligt talat ja. Inte vanligtvis, men har en mycket tung period nu. Är det enda som kan få mig att bli tillräckligt lugn för att ta itu med saker. Som lugnande envisas läkaren med Atarax. Känner ingenting.
Det kan ju förstöra sömnen ganska mycket vilket knappast förbättrar något, har du inte möjlighet att komma över lite benso? (helst inte xanor utan något lite svagare)
Citera
2018-02-07, 21:22
Medlem
Ni som tar stilnoct eller imovane varannan dag, kan man bli beroende av detta?
Citera
2018-02-07, 22:16
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn

Ja, utan tvekan. Framför allt psykologiskt... lättare att bli beroende av än starkare benso då man faktiskt kan få eufori av dessa. Men börja inte med skiten, förstört mycket i mitt liv.
Citera
2018-02-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Även varannan dag kan bli mycket, tror mer på att köra några dagar och sen ta lite längre uppehåll (även om jag själv äter nästan dagligen)
Citera
2018-02-07, 23:46
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Igår slog imovanet på så fint, helt otroligt, allt blev varmt och mysigt och ångesten var helt bortblåst. Låg och allt var så mysigt och smaken i munnen var mysig, allt var fint, somnade inte ens för att det bara var så fint, kändes på något mystiskt sätt bättre än ett par roppar! Oklart varför men ibland smäller det verkligen på väldigt underbart med imovane medan andra dagar ger det bara lite lugn och trötthet

Vilken dos? Har själv 7,5 och aldrig känt myset många beskriver. Anat ångestlindring men inte detta som exempelvis du och andra skriver.
Citera
2018-02-08, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ja, utan tvekan. Framför allt psykologiskt... lättare att bli beroende av än starkare benso då man faktiskt kan få eufori av dessa. Men börja inte med skiten, förstört mycket i mitt liv.

Okok, har kört 3 dagar i veckan ca 1 år, har fredan o lördan fri, räcker det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in